Hakutulokset

1. N

Haaveena vauva 2024

Mulla oli edellistä raskautta yrittäessä just tämä sama kela, että kyllä se melkeen on jo yliluonnollista koko raskaaksi tuleminen, kun siinä on niin monta pientä asiaa, jotka pitää mennä juuri oikein. Mutta niin vaan se ihme tapahtui kerran, joten miksei toisenkin.:giggle: Mulla ekassa...
  2. N

Haaveena vauva 2024

Minä liityn mukaan vauvan yrittäjiin vuodelle 2024. Ollaan jo muutama kuukausi suunniteltu vauvan nro 2 yrittämistä ja tänään saatiin lääkäriltä ”lupa” raskautumiseen. Parivuotias esikoinen löytyy. Eli täällä menossa kp 31/?. Varsinainen yritys aloitetaan vasta ensi kierrosta koska tämä kierto...
  3. N

Haaveena vauva 2020

Hei kaikki! Minäkin liityn mukaan haaveilemaan puolen vuoden tauon jälkeen. Eli 26 v. / 1. / kevät 2019 Täälä terolut-kuuri aloitettu tasaamaan pitkää ja epäsäännöllistä kiertoa. Niillä voi ilmeisesti olla positiivista vaikutusta myös hedelmöittymisen.
  4. N

.

Täällä parin viikon takainen plussa muuttui negaksi... Minut voi siirtää nyt taustailemaan. Tsemppiä kaikille yritykseen! :)
  5. N

.

Onko tossa kaks viivaa? :eek: https://aijaa.com/Tjh3k9
  6. N

.

Nopea ON taas tämän hiljaiselon jälkeen. Menossa kp 31/33. Flo ennustaa menkkoja ylihuomiselle. Tässä kierrossa yritin bongata ovista mutta eipä osunut tikulle. Talletteluja on ollut kyllä. Muita oireita ei tällä hetkellä ole kuin toissapäiväinen erittäin niukka tiputteluvuoto, joka voi joko...
  7. N

.

Tänne voi päivittää huomiselle kp 3/33. :poop: nyt lähti ovistikut tilaukseen tätä uutta kiertoa varten. Mitä ovistestejä suosittelette?
  8. N

.

@Tiinaliina1 en oo kokeillut vielä koskaan ovistikkuja. Jos tässä uus kierto käynnistyy niin sitten todennäköisesti otan ne ainakin oviksen bongaamiseen avuksi käyttöön jatkossa.
  9. N

.

Ai. (n) kunpa olisikin niin :LOL:. Tänään tehty testi näytti päivällä selvää negaa. Testin herkkyys 10mIU/ml. Alan valmistuttua henkisesti siihen että ei tästä kierrosta plussaa saada.
  10. N

.

Tulin vaan omanapailemaan kun olen ollut niin hiljainen tällä palstalla. Käyn kyllä joka päivä lukemassa uudet kommentit mutta ilmeisesti olen vaan tosi laiska vastailemaan. Mulla menossa kp 33/35 eikä mitään tietoa onko tässä kierrossa tapahtunut mitään. 3 päivää sitten tehty raskaustesti...
  11. N

.

@Sennay @Tiinaliina1 Onnea uuteen kiertoon. Toivottavasti viivat vahvistuu kaikilla ovuloivilla. Täälä menossa nyt kp 18 ja tämän koko kierron ajan on talleteltu 50-60 tunnin välein heti menkkojen loppumisesta lähtien. Luulis ettei jää nyt ainakaan siitä kiinni :LOL: toivon kovasti että tärppäis.
  12. N

.

@Keijukuningatar Hormooniehkäisyn lopettamisesta on mulla aikaa jo noin 3 vuotta. Mutta ainakin puoli vuotta kesti että alkoi menkat sen jälkeen...
  13. N

.

Mulla on tänä vuonna ollu kierrot 32, 34, 53, 46, 25. Eli aivan arpapeliä täälläkin.
  14. N

.

@Keijukuningatar Saanko kysyä kuinka pitkä kierto sulla suurin piirtein on? Itselläni kans kierto pitkittyy välillä ja siksi mietin että voisiko syynä olla se että ovulaatiota ei tapahdu. Hormooniehkäisyn lopettamisen jälkeen meni kauan aikaa ennen kuin tuli ensimmäiset kuukautiset.
  15. N

.

@iK Tsemppiä. Tuu sitten kertomaan selviskö mitään.
  16. N

.

@Toiveli Onnea paljon! Toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin. :love: @chili_ Tosta geeniperimäjutusta en oo koskaan kuulukaan. Voikohan olla mahdollista. Toisaalta pelkkä hedelmöittyminenkin tuntuu niin yliluonnolliselta tapahtumalta että miksei tuokin voi paikkansa pitää :LOL...
  17. N

.

Täälä menkat loppuneet ja pikkuhiljaa uuttaa yritystä kohti. Viime kierto oli mulla aivan yllättäen 10 päivää lyhyempi kuin kierto keskimäärin... Tosin kierron pituus on mulla aina vaihdellut mutta nyt oli aivan epätavallisen lyhyt. (n) Sen vuoksi siis vaikeaa ennustaa että missä kohtaa seuraava...
  18. N

.

Täälä alkoi tänään kp 1. Toiselle kierrolle mennään.
  19. N

.

Kyllä tuo ihan selvältä näyttää. Onnea! :)
  20. N

.

Hengessä mukana. Mulla kans vaaleanpunaista vuotoa eilen, joka ei onneksi kuitenkaan ole tänään jatkunut enää. Toiveita elättelen, että ois hyvä merkki eikä ennakoisi kuukautisia...

Yhteistyössä