@Siltsu ja @papupata12 näen kyllä viivaa teidän testeissä! toivottavasti lähtevät vahvistumaan
Onnea yritykseen! Minäkään en aluksi viitsinyt tikutella, mutta epäsäännöllisellä kierrolla ja sen pidentyessä koko ajan sitten aloin perehtyä tähän hommaan enemmänkin ja liuskojen jälkeen siirryin tässä kierrossa digiin, eli täällä sitä nyt ollaan tiukasti testien ja matematiikan maailmassa, vaikka yritänkin olla stressaamatta.Onpa ihanaa päästä tänne juttelemaan ja jännittämään viivoja omasta ja muidenkin puolesta. Muistan lukeneeni vastaavaa palstaa jo joskus 2016-2017 ja silloin jo haaveilin että olisinpa itsekin tässä kuumeilu vaiheessa. Sittemmin tärkeitä asioita elämässä saatu järjestymään kuten oman kodin osto ja arvioitu valmistuminen yliopistosta on keväällä 2019, joten mies ottikin sitten puheeksi että ehkäisyä ei enää tarvita ja vaikka itse olen päättänyt että en ala ainakaan vielä tässä vaiheessa oviksia tikuttamaan, kun kiire ei asialla ole, niin kyllä tässä jo ensimmäisen yrityskierron aikana meinaa jännitys nousta niin kovaksi että haluais jo tietää missä mennään. Itsellä on epäsäännöllinen kierto, joten siksi oviksen ajankohdan arvioiminen on tosi vaikeaa.
Joo tänään pitäs muutaman tunnin sisään alkaa mikäli normaalisti kierto toimii, viimekuinen vaan saa kyyniseksi kun alkoi 8 päivää myöhässä.. kiitos tsempistä@Miina- kyllä mä näen noissa jotain kans, eikös sulla menkat pitäny tänään alkaa? On vielä toivoa jos ei menkkoja näy, sitä mä yritän ainakin jankata itelleni
Kyllä! Varmasti usein on dpo9 vielä nega. Kun ei välttämättä näy kunnolla vielä kaikilla oletettuna menkkojen alkunakaan.Onnittelut kaikille plussanneille Jännään täällä kovasti kaikkien puolesta. Täällä menossa dpo 9 enkä voinut olla aamulla testaamatta, mutta puhdas negahan se oli nyt odottelen muutaman päivän ennen kuin kokeilen uudestaan. Kp 19/25-28 nyt menossa, joten varmaan plussa olis vielä myöhemmin mahdollinen?
Eiiikä ! Voisko kuitenkin olla kiinnittymisestä johtuvaa vuotelua jos ei ihan hanasta tule? TsemppiäÄäh, täällä taitaa alkaa uusi kierto kuitenkin huomenna,nyt tulee vaaleanpunaista valkovuotoa lyhyt oli ilo, mutta toivon että kaikilla muilla plussat ja haamut vahvistuu ja pysyy loppuun asti kyydissä
Mun kokemuksella eivät oo niin herkkiä kun väittävät ,rfsu on mulla näyttänyt aiemmin kun tuo onestep. Ja rfsu on25miu.Onnittelut kaikille plussanneille
Täällä vielä 9 erittäin pitkää päivää seuraavien kuukautisten alkuun Minulta löytyy onestepin herkkiä (10) testejä. Onko teillä kokemusta että kuinka pian ennen testi voisi näyttää pos? Päivät matelee..
Voi ei! Toivotaan että olisi jotain muuta vuotoa.Ääh, täällä taitaa alkaa uusi kierto kuitenkin huomenna,nyt tulee vaaleanpunaista valkovuotoa lyhyt oli ilo, mutta toivon että kaikilla muilla plussat ja haamut vahvistuu ja pysyy loppuun asti kyydissä
Ihan kuin lukisin omaa tekstiäni! Voi harmi. :/Voi ei! Toivotaan että olisi jotain muuta vuotoa.
Mäkin äsken vessassa käydessäni huomasin valkovuodon muuttuneen hiukan rusehtavaksi ja pyyhkiessä paperiin tuli vaaleanpunainen viiva. Viime kierrossa alkoi samalla tavalla ja tiputteli koko viikon ennen kuin menkat alkoi kunnolla Taitaa olla taputeltu tämä kierto, mutta katsotaan nyt kuinka käy, kuitenkin vasta perjantaina pitäisi varsinaiset menkat alkaa.
Hengessä mukana. Mulla kans vaaleanpunaista vuotoa eilen, joka ei onneksi kuitenkaan ole tänään jatkunut enää. Toiveita elättelen, että ois hyvä merkki eikä ennakoisi kuukautisia...Voi ei! Toivotaan että olisi jotain muuta vuotoa.
Mäkin äsken vessassa käydessäni huomasin valkovuodon muuttuneen hiukan rusehtavaksi ja pyyhkiessä paperiin tuli vaaleanpunainen viiva. Viime kierrossa alkoi samalla tavalla ja tiputteli koko viikon ennen kuin menkat alkoi kunnolla Taitaa olla taputeltu tämä kierto, mutta katsotaan nyt kuinka käy, kuitenkin vasta perjantaina pitäisi varsinaiset menkat alkaa.