Hakutulokset

1. N

Haaveena vauva 2022

Kyllä mä tuon lasken jo plussaksi! 😍
  2. N

Haaveena vauva 2022

Noissa ei lukenut mun mielestä mitään merkkiä, siinä oli siis vaan vihreitä ja sinisiä liuskoja! En viime kierrossa tikuttanut, mutta sitä ennen tikutin cb:n hymiötestillä ja en saanut hymiötä kierrossa, sitä edellisessä tein muistaakseni niillä apteekin omilla ja mun mielestä ne oli tooosi...
  3. N

Haaveena vauva 2022

Hei mä voisin tulla listalle myös, jos joku voi mut lisätä vaikka huomenna! Eli Neeppu, 10/21, 2.lapsi ja kp 1/25-27 😬
  4. N

Haaveena vauva 2022

Tilasin nyt muuten raskauskeijun sivuilta sellasen ovulaatio+raskaustesti setin liuskoja. Onko ne ihan toimivia? 🤔
  5. N

Haaveena vauva 2022

Jaaha. Menkat alkoi. Uutta kierrosta vaan 🙄
  6. N

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea plussasta! 😍 Siis onko tosi, että ne rfsu:n herkemmät testit, ei välttämättä ookkaan niin toimivia?! 😱 hitto vie, ehkä mä en sitten vielä menetä toivoani tästä kierrosta! Tää jahkaaminen ottaa kyllä voimille. Onko ne clear bluen testit parhaita? Esikoisen plussasta about 4 vuotta...
  7. N

Haaveena vauva 2022

Saako tänne liittyä tällee mattimyöhäsenä? Yritystä takana nelisen kuukautta, huomenna pitäis viimeistään alkaa menkat. Viimeset pari viikkoa ollu tosi selkeitä ”raskausoireita”, mutta testit näyttää negaa. Turhautuminen on vahvasti läsnä ja toivoisin vaan, että ne menkat nyt alkaisi, niin voisi...

Yhteistyössä