Hakutulokset

1. N

Haaveena vauva 2022

Muistakaahan sitten, että BMI on kehitetty mittaamaan Eurooppalaisen MIEHEN keskivertopainoa, joten se ei kovinkaan luotettava mittari. Ennemmin kuuntelisin omaa kehoa, aiheuttaako ylipaino hengenahdistusta, kolotusta, estääkö se osallistumasta johonkin, tekemästä jotakin? Mutta pohdin siis itse...
  2. N

Haaveena vauva 2022

Soittelin tänään läpi vaikka ja mitkä. Kun googlaa perhesuunnitteluneuvola helsinki, niin sieltä tulee ekana vaan ehkäisyneuvonta 🙈 soitin siis yths:ään ja neuvolaan, mut kumpikaan ei hoida kyseistä asiaa. Soitin sit vielä omalle terveysasemalle, mikä on ilmeisesti tukossa, kun ei oo tullut...
  3. N

Haaveena vauva 2022

Näyttäis siltä, että mulle voi merkitä kp1. Luteaalivaihe jäi siis kymmeneen päivään😥 osaisiko joku vastata tuohon mun aiempaan kysymykseen luteaalivaiheen pidentämisestä lääkkeellä ja voiko sen määrätä ihan perus lääkäri vai pitääkö olla gyne? Turhauttaa…
  4. N

Haaveena vauva 2022

Mä täällä jännittelen, kun normikierron mukaan menkkojen pitäis alkaa tänään, mutta ovis oli vasta kp17, niin flo siirsi menkkojen alkua sen mukaan torstaille. Nyt tässä mietin, et jääkö mun luteaalivaihe lyhyeksi vai ei.. mutta siis oli ihan kysymyskin! Pitääkö varata ihan gynelle aika, jos...
  5. N

Haaveena vauva 2022

Mä ehkä ottaisin vaan kumin käyttöön, jos haluaa taukoa yrittämisestä pitää. Kroppa voi reagoida eri tavalla pillereihin ja niiden lopettamiseen, kuin aiemmin ja ite en kyllä ottais riskiä, että kierto ei tasaantuisikaan niin ku aiemmin!
  6. N

Haaveena vauva 2022

Mä joudun varmaan jättää oireiden anslysoinnin pois, koska olin viime kierrosta ihan varmana raskaana ja sain miehenkin jo uskomaan, kun ilmesty kaiken maailman oireita, mitkä on myös joillakin ilmeisesti pms oireita. Mulla ei siis aiemmin samanlaisia oireita menkoista ollut 🙈 mut kyllä mun...
  7. N

Haaveena vauva 2022

Kyllä mä noilla oireilla jo lähtisin raskautta veikkaamaan! 🤭 varsinkin tuo hiiva, jos ei oo koskaan aiemmin ollut, ja mitään suurta muutosta elämässä, ruokavaliossa tms oo tapahtunut!
  8. N

Haaveena vauva 2022

https://aijaa.com/ZRQ5R3 onko tuossa plussaa keskimmäisessä? 🧐
  9. N

Haaveena vauva 2022

Mulle vois laittaa sellasen ison ehkä dpo0😅 vaikkei selvää plussaa tullut tikkuun, niin veikkaan että se lh huippu oli silti eilen 🧐
  10. N

Haaveena vauva 2022

Ei vieläkään ovis+, tummenee kyllä. Mutta pelko persuksissa, että luteaalivaihe jää liian lyhyeksi 😩
  11. N

Haaveena vauva 2022

Joo, kyllä me pääsääntöisesti ollaan joka toinen päivä talleteltu, miehellä tuli vaan just tähän oletetun oviksen tienoille molemmin puolin työmatka, niin siksi tää on vähän tällästä jännäämistä. Ja tikutan siis lähinnä siksi, että saisin sen oviksen kiinni ylipäätänsä, niin olisi jatkoa...
  12. N

Haaveena vauva 2022

Kiertoa olen merkannut sinne nyt parin vuoden ajan, mutta ovista ei, joten siinä mielessä ei varmastikaan luotettava. Okei, hyvä tietää, eli pelivaraa on vielä tässäkin kierrossa hieman 🙊 Kiitos avusta ja neuvoista!!!
  13. N

Haaveena vauva 2022

Okei, eli jos mulla on ovis aina myöhään kiertoon nähden, niin se vaikuttaa lisääntymiseen eikö? Toi Flo appi on ainakin kierron suhteen ollut tosi tarkka, en tiiä kuinka tarkkaan se arvioi ovulaatiota, mut sen mukaan sen ois pitänyt olla eilen.
  14. N

Haaveena vauva 2022

onkohan näissä paljonkin vaihtelua? mietin, että jos oma ovulaatio onkin vasta loppu viikosta, niin sit luteaalivaihe jää varmaan liian lyhyeksi, kun menkat pitäisi alkaa ensi viikon sunnuntaina.. 🙄
  15. N

Haaveena vauva 2022

Kiitos, täytyy jatkaa tikuttelua, ja tallettelua! Ja jos ei nyt tärppää, niin aina tulee uus kierto 🙈😂
  16. N

Haaveena vauva 2022

Tais mennä ovulaatio ohi.. en saanut sitä tikkuun ainakaan 😒 eilen oli ovismaista limaa, mikä viittais että se ois ollut eilen? (vai tuleeko lima samaan aikaan, kun tikkuun pitäis saada lh huippu?) ja tikkuun tähän mennessä tummin viiva, joka oli siis hyvin haalea... Mies tulee tänään illalla...
  17. N

Haaveena vauva 2022

Eilen illalla oli tallettelua ja tänään aamuyöllä sit ajatuksissani kävin vessassa ja en oo vielä saanut ovista tikutettua. Oireet kyllä viittais ovikseen. Mies lähti aamulla työmatkalle ja tulee huomenna... mietin, et jos nyt tulee ovis+, niin onko tässä mitään mahiksia vai onko tämä kierto nyt...
  18. N

Haaveena vauva 2022

Alotin eilen oviksen tikuttamisen ja tuli haalea viiva, tänään kun testasin niin ei tullut viivaa ollenkaan 🧐 onko tää ihan normaalia vai oisko mulla oikeasti voinut muka olla jo ovulaatio? Tänään siis kp9, ja menkat kesti 5 päivää. Jatkan kuitenkin testaamista, jos se onkin vasta tulossa.
  19. N

Haaveena vauva 2022

Juu, me ennakoidaan mielellämme vielä tässä kohtaa yritystä 😅👍🏼 Tänään vielä ennen työreissua, onneks tulee viikonlopuksi kotiin, niin ehtii siinäkin välissä taas ennen seuraavaa. Tein aamulla testin ja oli tosi tosi haalea, eli sen mukaan en varmastikaan vielä ovuloi. Valkuaismainen vuoto vaan...
  20. N

Haaveena vauva 2022

Huomenna kp 8 ja alotan tikutuksen. Tänään tuli just sopivasti postissa raskauskeijun ovistestit! Jännittää vähän, kun miehellä on just tässä oviksen tienoilla kaks yön yli työreissua😬

Yhteistyössä