Hakutulokset

1. Maicy

Haaveena vauva 2023

Näyttäis mun silmään enemmän viivanpaikalta, kuin haamulta. Onko mitkä kp:t tai dpo? 🙂
  2. Maicy

Haaveena vauva 2023

En testannutkaan. Lähdettiin liikenteeseen n. Klo 11.30, joten kävin pissalla silloin ja sieltäpä se perinteinen tuhru alkoikin. Vain pyyhittäessä tullee ja lähinnä vv, joka pinkihtää. Nyt on kaks vaihtoehtoa, joko tuo enteilee kuukautisia, eli ne alkaa huomenna tai maanantaina TAI tuhrua tulee...
  3. Maicy

Haaveena vauva 2023

Testasin tuolloin aamuyöllä, pc tyylipuhdas nega. Ajattelin olla hullu ja malttaa nyt pidätellä pissaa tuonne klo 12 asti ja tuhlata cb digin, ei vko näytöllistä vaan sen perus "raskaana/ei raskaana". Luin, että moni saanut sillä plussat vaikka liuskatesteillä puhdas nega... 😜
  4. Maicy

Haaveena vauva 2023

ON; Nyt kp24/23-26 ja oletettu dpo11. Aamuyöstä taas herätty ja hetken aikaa valveilla pyöritty. Aamusta maha sekasin ja nyt on etova olo. Liekköhän täsä kipiäksi tulossa jo.. 🤢 Normaalisti mulla olisi tässä vaiheessa kiertoa jo tuhruilut alkaneet tai ihan kunnon vuoto. Nyt ei oo jääny tuhrun...
  5. Maicy

Haaveena vauva 2023

Minä en ainakaan saa tätä auki... ?
  6. Maicy

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Kyllähän sitä tietää, että dpo10 on aikainen posiitivisen saantiin, vaan mahdollinen kuitenkin. Aiempien raskauksien kohdalla luteaalivaihe jäänyt todella lyhyeksi ja labroissa todettukin hormonivajausta niin sitä muka kuvittelee sit, että se "auttaa" kun aloittaa testaukset ajoissa. 🙈 Vaan...
  7. Maicy

Haaveena vauva 2023

Täällä myös paska fiilis, nyt kp23/23-26 ja oletettu dpo10. Testit tyylipuhdasta negaa koko ajan. Testit mitä tilasin, niin eivät oo vieläkään tulleet, joten oon nyt ostanut noita lähikaupasta. Enää digitesti jäljellä ja sitä en kyllä tuhlaa ennen tiistaita. Oireina mahan juilintaa, paljon...
  8. Maicy

Haaveena vauva 2023

Ihanaa, onnea onnea 😍❤
  9. Maicy

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Ääh... kylläpä vetää mielen matalaksi nyt. Tiedän, että vielä on mahdollisuutta plussaan vaan kun oon tehnyt negatestejä jo täsä aika monta niin alkaa hieman kyrpimään. 😟 Aamun testaus apteekin omalla ja niin tyylipuhdas nega kuin vain voi olla. Nyt siis kp 23/23-26 ja oletettu dpo 10. Taidan...
  10. Maicy

Haaveena vauva 2023

Onhan siellä selvä plussaviiva 😍 ON; Aamuyöllä taas herätty kolmen aikaan ja testi tehty. Negahan se 🙈 Jos vaan malttais niin tekis testin vasta sunnuntaina tai jopa ensi viikolla, vaan kun ei malta. Usko raskauteen kuitenkin alkaa hiipumaan, että eiköhän täälläkin jouduta uuteen kiertoon...

Yhteistyössä