Hakutulokset

1. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mulla on edelliset 3 käynnistetty ennen laskettua aikaa joten luultavasti myös tämä. 🤭
  2. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Täällä oli ultra tänään. ❤️ Ultran mukaan vasta 7+2 joten vähän jään vielä miettimään kumpaan ryhmään kuulun. Laskettu olis 2.7 mutta käynnistettäessä tästä kesäkuinen olisi tulossa. 🤭🥰
  3. K

Heinäkuiset 2025🌼

Minä voisin aktivoitua tähän keskusteluun. Olen myös kesäkuisten puolella. Tänään oli ultra 7+2 ja la.2.7 kuitenkin ovis oli vahva joten tiedän tämän olevan todellisuudessa 29.6 eli 7+5 . Täytyy nyt poukkoilla kahden ryhmän väliä ennenkun nt ultrassa selviää lopullinen päivä. Mulla on yleensä...
  4. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Täällä odotellaan kuumeisesti ultraa, mutta sekin vasta perjantai aamuna on. 😩 Niin pitkältä tuntuu aika. Edelleen myös oireetonta, jos ultrassa kaikki hyvin niin lupaan koittaa vähän rentoutua tämän oireettomuuden kanssa. 😬
  5. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Voi että kuulostaa tosi raskaalta! 😭 Toivotaan että pian alkaa helpottamaan. 😬
  6. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Me mennään samoissa päivissä! 🤭 Mukava että on myös muita loppukuusta odottavia, miusta tuntuu että oon aina vikana odottelen vuoroani. 😂😂
  7. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Meillä ei saa edes itse valita vaan sieltä tulee aika. 😩 Mulla yleensä ollut aina 12+6.
  8. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Julkiselle odotan pääsyä. 🤭
  9. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Kyllä tuntuu aika matelevan. Ei vielä tietoa millon pääsen edes ultraan, toivottavasti jo ensi viikolla. Oireetonta oloa nyt 6+2 menossa. 🤭
  10. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Joskus 13 vuotta sitten kuunneltiin jo rv10, mutta esim.edellisessä raskaudessa kuunneltiin vasta tyyliin 15 vkolla. Vielä alle tuon viikon on niin pieni että sykettä on hankala löytää joten ei haluta turhaan huolestuttaa jos ei löydykään.. Näin ainakin meidän alueella.
  11. K

Haaveena vauva 2025

Ymmärsit ihan oikein! 🤭😍 On jotenkin ihan käsittämätön fiilis olla tälle vuodelle toista kertaa raskaana. ❤️ Ja nyt tiedoksi sitten uusille että nyt kirjoittelee pitkänlinjan kuumeilija. Vuosipinoja useita. Taustalla on lapsettomuus hoitoja ilman tuloksia, keskeytynyt raskaus +12viikolla...
  12. K

Haaveena vauva 2025

Minä raskauduin viime kierrosta jossa oviksen aikaan olin just kipeä 🤭🥰❤️
  13. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Täällä ei oireen oiretta ole. 🤷 Tosin edellinen raskaus oli myös oireeton että sinänsä ei yllätä. Pitää tällä viikolla aktivoitua ja soittaa neuvolaan. 🤭
  14. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Minäkään en ole vielä soittanut neuvolaan. Yleensä olen heti plussasta soittanut mutta nyt en jotenkin ole saanut aikaiseksi edes. Täällä oireetonta joten unohtuu vielä usein että hetkonen tässähän raskaana ollaan. 😍
  15. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Onpa raskas tilanne. En osaa muuta sanoa kun hirmuisesti voimia tilanteeseen. ❤️
  16. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Kiitos! ❤️ Muistat ihan oikein. 🤭 Huh, ei vieläkään oikein usko tätä todeksi. 🥺 Täällä on tällä hetkellä RV 4+6 ja täysin oireetonta. 😬
  17. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Täällä totaalinen ylläri plussa yllätti ihan täysin, eikä tätä usko oikein vieläkään. 😳 La arvion mukaan 29.6
  18. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Millon sulla on la?
  19. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mulla on ihan perusmallinen Angelsounds ja asiansa on ajanut. 😅 Taitaa vielä halvin markkinoilla oleva olla. 🤔
  20. K

Haaveena vauva 2025

Pitäs! 😂

Yhteistyössä