Hakutulokset

1. E

Haaveena vauva 2023

Hei taas! Onko teillä tässä kierrossa miten "poppakonsteja" käytössä? Itellä nyt kp5 ja mietin jaksaisiko sitä puljata greippimehun tms. kanssa vai ei. Mamavitamiinit nyt pysyy aina mukana, niitä en laske poppakonstiksi.
  2. E

Haaveena vauva 2023

Heipä hei, pitkästä aikaa! Elokuun kiertoon nyt yritetään oikein urakalla ja tosissaan, nyt tänään menossa kp 3. Kivasti alkoi menkat just kun lähdettiin metsään vaeltamaan, onneksi kuukuppi on helppo sielläkin. Toki aavistelinkin näin, yleensä mulla menkat on varsin säännölliset. Kertaakaan...
  3. E

Haaveena vauva 2023

Älä @Fazeriina82 mee pois jonkun pöljän takia. En tajua miksi joidenkin on vaikea ymmärtää että ollaan kaikki eri tilanteissa ja vaikka joku asia/toimintamalli ei sovi itselle niin se voi silti sopia jollekin toiselle 🤔 Inttämisestä tuskin on mitään hyötyä kellekään 😶 Täällä Kp2. Eipä tarvinnu...
  4. E

Haaveena vauva 2023

Meillä auttoi suorituspaineisiin keskustelu vaikka se olikin aluksi ihan älyttömän vaikeaa. Ja se että todettiin että muumimukimenetelmä on molempien mielessä sallittu vaihtoehto eikä mikään epäonnistumisen merkki. Meillä mies haluaa tietää oviksen ajankohdan, silloin tää on enemmän meidän...
  5. E

Haaveena vauva 2023

Onnea plussaajille, pitkää pinnaa muille kuumeilijoille! Täällä päästiin piinapäiville, tänään dpo 1. Pari aikaisempaa kiertoa onkin mennyt harakoille, siksi tämä onkin varsin kivaa vaihtelua. Tosin ei mikään ideaalitilanne ole tämäkään, talletteluita olisi voinut olla enemmän ja olen joutunut...
  6. E

Haaveena vauva 2023

Ymmärtääkseni koti-inseminaatio on tullut tunnetuksi erityisesti naisparien keskuudessa. Tove Jansson on tunnettu siitä että oli avoimesti suhteissa niin naisten kuin miestenkin kanssa aikana jolloin se ei ollut hyväksyttyä. Ja kun nämä kaksi yhdistetään lähes joka taloudesta löytyvään...
  7. E

Haaveena vauva 2023

Tervetuloa @Mollama! @Mamiks pidän sulle peukkuja! Ja toivotan jaksamista ihanaankamalaan piinaluun. Samaa kaikille muillekin piinailijoille. @Hopeanopea ja @Wintersun teille toivotan ovista ja sitä että kaikki taivaankappaleet sun muut osuisi kohdilleen 🤞. Iloiset ovikset muillekin sitä...
  8. E

Haaveena vauva 2023

Saa kysellä 😅 Juu, ollaan juteltu. Aluksi en kertonut, just ton paineistamisen/paineistumisen takia, mutta kun miehen kanssa juteltiin enemmän hän sanoi että haluaa olla mukana yhtä lailla ja sanoi itse haluavansa tietää ajankohdan. Meilläkin läheisyyttä on kyllä koko kk ajan, mutta kun ei...
  9. E

Haaveena vauva 2023

Heipä hei! Ensinnäkin, onnea plussanneet! Ihanaa että täälläkin onni potkii 😊 Omasta kirjoittelusta on taas kulunut aikaa, pääosin siksi ettei minulla on mitään kirjoitettavaa. Tänään Kp2, uudessa kierrossa ollaan taas. Läheiselle suunnittelen babyshowereita katkeransuloisissa tunnelmissa...
  10. E

Haaveena vauva 2023

Täällä menkat lusittu, ja tämön kierron poppakonsteina käytössä gele royalen rippeet, vanha tuttu greippimehu ja uutena inocaps ja alapään maitohappobakteerit. Näillä jälleen uutta kohti! Ajattelin että tänään ollaan erityisen armollisia itselle ja keskitytään kaikkeen siihen mitä hyvään mitä...
  11. E

Haaveena vauva 2023

Täällä kp1, odotetusti. Uutta kiertoa kohti 💪. Onnea kaikille plussanneille ja kesäisiä plussatuulia meille uuteen kiertoon joutuneille.
  12. E

Haaveena vauva 2023

Näyttö ei siis sammu minulla ollenkaan, vaikka ottaisi testitikun pois tai tekisi uuden. Eli hajalla on, ei aiemmin tehnyt tuota 😐
  13. E

Haaveena vauva 2023

Anteeksi omanapailu, mutta nyt risoo ja kunnolla... Luulin että ovis pääsi yllättämään. Flo ennusti lh-huippua tälle päivää ja on aina pitänyt todella hyvin paikkaansa, mutta sunnuntaina oli oikein kunnon ovislimat. Tikkutesti oli kuitenkin nega. Mutta maanantaina testasin cb:n violetilla ja...
  14. E

Haaveena vauva 2023

Täällä Kp 1/26-28. Eipä tarvii enää piinailla 😒 Edelleen pidän peukkuja muille, voi kun tulis plussia vaikkei omalle kohdalle vielä osunutkaan 🤞
  15. E

Haaveena vauva 2023

Tässä mielessä oon listaillut kaikkea plussan puolesta ja vastaan 😅 Puolesta olisi lievästi paha olo oikeastaan koko päivän tänään, menkkoja edeltävien megafinnien puuttuminen ja menkkoja edeltävän selkäkivun puute. Ja toki toistaiseksi puuttuvat menkat. Vastaan taas vatsan kipristely jota on...
  16. E

Haaveena vauva 2023

Aivan taatusti testaan tällä viikolla ellei menkoista ala olla merkkejä. Mulla ei ole ikinä olleet menkat yli 2 päivää myöhässä ja jos ne ei huomenna ala niin viimeistään torstaina testaan. Mulla on jatkuvasti 2-3 testiä jemmassa, vaikka yleensä yritän olla testaamatta mahd. pitkään. Se onnistuu...
  17. E

Haaveena vauva 2023

Hei! Voisin kans liittyä listalle. Eli Eadni1992. Yritys aloitettu 10/21. Ja tänään dpo 13, menkkojen pitäisi Flow-mukaan alkaa tänään, ei ole vielä näkynyt Tässä kierrossa ei suuria toiveita onnistumisesta ja testaaminen pelottaa koska en halua tippua korkealta. Eka toiveissa. Voin itsekin...

Yhteistyössä