Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2024

VAUVA 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  2. T

Haaveena vauva 2024

@Heinis2017 mulle voi päivittää DPO 5
  3. T

Haaveena vauva 2024

Ihanaa,onnea😍
  4. T

Haaveena vauva 2024

VAUVA 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  5. T

Haaveena vauva 2024

6. T

Haaveena vauva 2024

Täällä 34 vuotta. Lapset ennestään vuosina -14 ja -18 😁
  7. T

Haaveena vauva 2024

8. T

Haaveena vauva 2024

No sit mulla on varmaan tänään DPO 1
  9. T

Haaveena vauva 2024

Mää tässä oon miettiny pääni puhki ,että mistä tietää nää DPO päivät. Lasketteko sen oletusta ovis päivästä vai tikutetusta päivästä vai jostain oireista? 😁
  10. T

Haaveena vauva 2024

Itellä ei ollu mitään tuntemuksia kummastakaan lapsesta,paitsi ehkä rinnat artisti vähän . Joten ei tarvi olla mitään suuria muutoksia ja voi silti olla raskaana🤞

Yhteistyössä