Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2024

Hei. Onko jotain hyviä appeja teillä käytössä?Tekis mieli ladata joku appi mutta niitä on varmaan sata😅
  2. T

Haaveena vauva 2024

Onnea😍 Selkeästi viiva näkyy🤩
  3. T

Haaveena vauva 2024

Mulla tulee sellasta repivää kipua ja toispuoleisesti ,vaihtelee puolta eri kierrossa. Mut muuta en nyt oo huomannut .En oo seuraillut ny viime aikoina niin tarkkaan. Täytyypä seurailla. Täytyy ihan mielenkiinnosta tikuttaa tässä kierrossa ovista🤪
  4. T

Haaveena vauva 2024

Hei, Vähän ollut tässä asuntohässäkkää ,niin en oo päässy kirjoitteleen. Luin suurinpiirtein kaikki läpi ja mietinkin jos tästä heti ekasta yrityskierrosta alkais tikuttaa ovista ihan vaan , kun en oo koskaan tikutellu ja jotain jännää pitää olla elämässä😁 Mulle voi siis päivittää kp 3/26-27...
  5. T

Haaveena vauva 2024

Nyt kun vuodosta oli puhetta , niiin kun mulla ainakin tulee välillä sillee et ihan vähän tulee pyyhittäessä kuukautisvuotoa ja vasta seuraavana päivänä vuotaa kunnolla ,niin kumpi onko se kierron eka päivä vasta kun vuotaa kunnolla vai ?😅
  6. T

Haaveena vauva 2024

Heippa, Vihdoin uskallan nyt mukaan kun konkreettisesti ollaan siinä pisteessä ,että on sopiva antavaa lapsen tulla jos tulee. Elikkä mun tiedot voi lisätä listaan eli @tesssa__ yritys aloitettu/aloitetaan 11/23 , 3.lapsi nyt on siis kiertopäivä 18/27 olikohan nyt kaikki tiedot?🤔 tästä...

Yhteistyössä