Hakutulokset

1. Z

Haaveena vauva 2024

Kaikkien oireiden perusteella tänään ovulaatio kp17. Mutta on ollut niin hirveä stressi tämä kesäkuun eka viikko ettei ole ollut oikeen vauva mielessä. Noh katsotaan.
  2. Z

Haaveena vauva 2024

Ufffffff en muistanut miten hirveää tämä on. Ekat menkat oli kivuttomat ja pienet mutta nyt on vissiin tilanne "ennallaan". On ilmavaivat, vatsakipu ja ripuli, sekä päätä jomottaa ja jäätävät alavatsakrampit ja niagara verenvuoto. Miten kestän ikinä synnyttää kun en selviä menkoista. Lähdenkö...
  3. Z

Haaveena vauva 2024

Sieltä ne tulikin kuin tilauksesta eli nyt KP1 😄 On tämä 8 vuoden kierukan käytön jälkeen sellaista itsensä opiskelua. Ensimmäisen kierron pituus oli melko lyhyt, 25päivää, ovulaatio tuli noin 12 päivillä.
  4. Z

Haaveena vauva 2024

Mun testi noin dpo15 nega elikkä nyt sais menkat sit alkaa että pääsisi uuteen yritykseen 😄
  5. Z

Haaveena vauva 2024

En voi sanoa onko myöhässä vai ei, koska kierukan poiston jälkeen on vasta ollut yhdet ja kierron pituus ei ole tiedossa 😄 jännittävää tosiaan, vaikkakin olen valmistautunut ajatuksissa siihen että menisi pitkäänkin odotellessa 😄
  6. Z

Haaveena vauva 2024

Tänään kiertopäivä 25 ja huomenna kp26 aamulla ajattelin tehdä testin. DPO huomenna mahdollisesti luokkaa 15. Tein yhden testin jo joskus DPO7 ja se oli nega, joskin tiesin että on liian aikaista, mutta eka yrityskierto niin halusin päästä kokeilemaan miten nuo tikut toimii 😂 Onnea plussanneille ❤️
  7. Z

Haaveena vauva 2024

Mulla oli eilen outoja kipuja, siis yhdynnässä kohdunnipukka tosi kosketusarka. Piti ihan lopettaa hommat sen takia. Ikinä ei ole tällaista ennen ollut 😅 mut ei pitäis vielä olla mitään kiinnittymiskipua, kun eilen oli vasta dpo2 jos oikein laskin tai jos ylipäätään sain sitä koko ovulaatiota...
  8. Z

Haaveena vauva 2024

Ihanaa miten monta teitä vastasi ❤️ helpottaa omia ajatuksia kun tietää etten ole yksin niiden kanssa.
  9. Z

Haaveena vauva 2024

Jakaako kukaan näitä tunteita? Pitkän aikaa olen halunnut lasta, oikeastaan koko aikuisikäni. Nyt kuitenkin kun mies näytti vihreää valoa ja yritys aloitettiin, siis ihan muutamia päiviä sitten, olen ollut välillä tosi onnellinen siitä, mutta välille iskee ihan hirveä paniikki että en ehkä...
  10. Z

Haaveena vauva 2024

@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ Mut sais lisätä ☺️
  11. Z

Haaveena vauva 2024

Nyt ollaan tehty se päätös että loputkin ehkäisyt jätetään pois ❤️ molemmat ollaan kyllä peloissaan mutta eiköhän tässä ole aikaa opiskella ja ajatella 😄 Tänään bongattu ovislimat KP11 ekaa kertaa kierukan poiston jälkeen. Mutta alkuun yritän ettei liikaa tulis tuijoteltua noita päiviä...
  12. Z

Haaveena vauva 2024

Oon hämmentynyt tästä ihmiskehosta, miten nopeasti se voi toimia 😂 kuukautisia ei ole ollut yli 10 vuoteen ja minua varoiteltiin että voi mennä jopa kuukausia kierukan poiston jälkeen että ne normalisoituu. Tosiaan kierukka poistettiin maanantaina, eilen tuli jotain tuhrua ja nyt näyttäisi...
  13. Z

Haaveena vauva 2024

Kierukka on nyt poistettu ja jännityksellä odotan että koska ne menkat alkaa, ei ole siis 10 vuoteen ollut, ja onko kovin kivuliaat ym... Mutta poisto tapahtui helposti ja olen iloinen. 😄 Mies on nyt jo suhtautunut tosi huithapelisti siihen kumin käyttöön, (joka piti aloittaa jo viikko ennen...
  14. Z

Haaveena vauva 2024

Meilläpä on sama tilanne, kierukan poisto on varattu viikon päästä maanantaille eli sitten ollaan jo askel lähempänä omaa pikkuista ❤️ henkilökohtaisista syistä aluksi mennään kuitenkin kumilla ja "varmoilla" päivillä, jos sattuisi raskautumaan niin se olisi vain todella onnellinen ja toivottu...
  15. Z

Haaveena vauva 2024

Tultiin eilen illalla keskustelussa siihen tulokseen, että voisin poistaa kierukan nyt heti juurikin sen takia, että kierto palautuksi normaaliksi. Mutta sitten voisi hetkisen vielä käyttää kumia tai miksei jotain ulosveto tekniikkaa, koska se ei oikeastaan haittaisi jos "vahinko" kävisi 😄 hyvä...
  16. Z

Haaveena vauva 2024

Kiitos tsempeistä ❤ ollaan kyllä puhuttu, että mitä jos vaan kävisinkin nyt jo poistamassa kierukan, kai sitä aina jotenkin selviää? Lähinnä meillä on sen verran lainoja (asuntolaina, kahden auton rahoitus, kahden ihmisen opintolainat), kaikessa on hinta noussut, ja lainojen korot varsinkin...
  17. Z

Haaveena vauva 2024

Tulen tänne palstalle kuumeilemaan. Meillä on miehen kanssa molemmilla vauva haaveissa, molemmille ensimmäinen. Tämän vuoden alusta siis alettu puhumaan asiasta. Itse lähestyn 30 ikävuotta ja mies on pari vuotta nuorempi. Minulla on vielä kierukka ja hormonaalinen ehkäisy on ollut käytössä 14...

Yhteistyössä