Hakutulokset

1. A

"Sairaanhoitajaopiskelijan surma kuohuttaa tunteita – laittomasti maassa ollut epäilty olisi voitu karkottaa jo viime kesänä"

Mistä sait käsityksen, että hyväksyn rikokset? Hyvä on, lopetan nillityksen.
  2. A

"Sairaanhoitajaopiskelijan surma kuohuttaa tunteita – laittomasti maassa ollut epäilty olisi voitu karkottaa jo viime kesänä"

Muistatko, tiedätkö, yhtään presidenttiä, joiden aikana Amerikassa ei surmattu ensimäistäkään uhria? Yleensä?, ne ovat lain rikkojia, jotka surmaavat ihmisiä, sodan ulkopuolella.
  3. A

Jos Biden on vastuussa opiskelijan kuolemasta niin NRA on vastuussa satojen ihmisten kuolemasta USA:ssa
  4. A

Halut mieheeni on menneet

Minusta voisit saada ”Auervaaran” itsellesi Ikioma Auervaara. Haluatko??
  5. A

Mitä virkaa on kravatilla ja miesten kauluspaidan kovitetulla kauluksella?

”Mies teki puvun, Tiklas teki hartiat.”
  6. A

Kumpi pahempi, Lissu vai Ekko?

Tykkään. Molemmat perustelevat sanomansa hyvin ja luotettavasti, vaikka ovat joskus väärässäkin.
  7. A

Mitä virkaa on kravatilla ja miesten kauluspaidan kovitetulla kauluksella?

Askot voisi tulla kravatin tilalle. Tärkkäämätön paidan kaulus on kuin ryhdistäytymätön penis, roikkuu vain.
  8. A

Halut mieheeni on menneet

Aivan, minä, minä, minä. Aika- ajoin miehen tulee ajatella myös tukevampienkin naisten seksielämää. (En itseni vuoksi, vaan hänen vuoksi)

Yhteistyössä