Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2024

Voi itku. Sunnuntaihinko asti pitää jatkaa vielä?
  2. S

Haaveena vauva 2024

Ettei voisi kiinnitys vuotoa olla? Harmittaaa. Ikäväää. Haleja sinulle. 😔💕
  3. S

Haaveena vauva 2024

En tiedä. Pelottaa. Voisiko muka olla. Entäs jos menkat alkaakin terolutin lääkityksen läpi? Samalaisia oireita mulla on aina silloin ku menkat alkaa. Ei tullut postissa ne raskaustestitkään että olisi voinut jo huomenaamuna tehdä. Jospa ne huomenna tulisi.
  4. S

Haaveena vauva 2024

Huoh. En tiedä minne muuallekaan purkaisin tuntemuksiani. Tää päivä on vaan ollu tosi outo. Päivällä tuntu et on vähä semmonen etova olo ku söin. Vessassa on saanu ehkä useammin käydä. 🤔 Sitten ku oltiin kaupungilla niin tuntu että nytkö ne menkat alkaa ku oli semmosta menkkamaista jonotusta...
  5. S

Haaveena vauva 2024

Joo mulla olis sillon. Mut varmaan heti testailen kun postista niitå testejä tulee. Hulluksi vain meinaa tehdä. 🤣
  6. S

Haaveena vauva 2024

Sunnuntainako sulla oli se virallinen päivä? Jaksu haleja sinulle. Jospa se sieltä vielä muuttuisi plussaksi. 🙂
  7. S

Haaveena vauva 2024

Tätä luulen itsellenikin jo diagnoosiksi. 🤣
  8. S

Haaveena vauva 2024

Teitkö tälle aamua testiä? itsellä tunteet ja fiilikset on niin sekasi ku olla ja voi. En tiedä tekeekö keho jo itselleen hallaa kun toivon että olisin raskaana niin oireitakin tulee sitten sitä mukaa. En tiiä. 🤣🤣
  9. S

Haaveena vauva 2024

Täällä myös yksi pessimisti. Että ei vain pettyisi liikaa. Ja tulisi liian korkealta alas. Itse odottelen postilta pakettia testeistä. Sitten varmaan teen ensimmäisenä. 😅 koitan vain ajatella että onhan tässä vielä mahdollisuuksia. Jospa vain seuraavasta hoito kierroksesta saataisiin jotain...
  10. S

Haaveena vauva 2024

Tämäpä justii että itsellä myös se malttamattamuus testata mut pääkoppa sanoo että elä vielä ettet pety turhaan jos sattuuki vaan 1 viiva tulemaan. On tämä semmosta arpapeliä että ei tiiä onko voittoo vai ei. 😅 Siitä varmaan ne unetki johtuu.
  11. S

Haaveena vauva 2024

Ikäväää. Pitäisikö se herkässä testissä jo näkyä? Tai olisiko mahdollista että se vielä plussaksi muuttuu? Itse en tämän takia vielä uskalla testiä tehdä. Jos se sattuukin väärän tuloksen antamaan.
  12. S

Haaveena vauva 2024

En tiedä olenkohan tulossa hulluksi. Viime yönä näin taas unta että raskaustestin teosta. En uskaltanut sitä tehdä etten saisi huonoja uutisia. Paljon on nyt mielenpäällä tämä odottaminen ja malttamattomuus. Pelottaa miten putoan jos nään huonoja uutisia raskaustestissä. Onneksi sen testin teon...
  13. S

Haaveena vauva 2024

Mut voi lisätä tuohon piinailijat listaan. 9DPO
  14. S

Haaveena vauva 2024

Meillä ei valitettavasti saatu kuin 1 ainokainen. Keväällä sit uus hoitokerta jos nyt ei napannu.
  15. S

Haaveena vauva 2024

Okoo. Eli viikko sitten oli se. 🙂
  16. S

Haaveena vauva 2024

Minutkin voi lisätä piinalistalle mutta oviksesta ei oo tietoo.
  17. S

Haaveena vauva 2024

Tuoresiirto. 3päivän ikäinen. Sitä samaa myös sinulle. 🤞
  18. S

Haaveena vauva 2024

Heippa. Äsken yritin vastata tähän viestiin mut ei se sit onnistunukkaan. Mutta. Täällä kans viime viikolla torstaina eka alkion siirto suoritettu. Jännitystä on, tuskin maltan odottaa siihen viralliseen testi päivään joka olisi 14.12. Tilasin tänään liutapinon testejä netistä. Välillä tuntuu...
  19. S

Haaveena vauva 2024

Yhteistyössä