Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

Meillä lapsettomuus on miehestä johtuvaa, eli toivoa siis on, että inssi auttaisi. Toki mullakin on ollut tiputtelua joka kierrossa, mikä itsestä vaikuttaa siltä että jotain häikkää on, mutta tutkimusten mukaan ovulaatio tapahtuu ja progesteroniarvo on loppukierrossa ollut myös hyvä. Tänään...
  2. K

Haaveena vauva 2023

@Laurenzia täällä taas ei suostuta tekemään inssiä luonnolliseen kiertoon, vaan tuo ovulaation hormonaalinen tuki on pakollinen, vaikka mullakin ovulaatio tapahtuu ilman hormoneitakin. Jännä miten on eri käytäntöjä eri paikoissa. @Tiutau13 kiitos tsempeistä, noinhan se on eli kai se pitää...
  3. K

Haaveena vauva 2023

Ihana, kun täällä on alkanut tulemaan taas plussia😍 Itse olen pitänyt hiljaiseloa, kun tuntunut tämä syksy jotenkin raskaalta. @Laurenzia kyseli onko muilla inssit menossa ja meillä alkaa nyt tässä kierrossa hoidot eli inseminaatio. Oon syönyt nyt kierron 3.-7.pv letrozoleja ja niistä tuli...
  4. K

Haaveena vauva 2023

@Poiski Meillä oli ensimmäinen lapsettomuuspolin käynti syyskuussa, ei toki TAYSissa. Minulla oli ensin lääkärikäynti(toki mies tuli myös käynnille mukaan), missä juteltiin minun hedelmällisyydestä/historiasta, yritysajasta, kuten kestosta, kierroista jne. Sitten ultrattiin ja katsottiin onko...
  5. K

Haaveena vauva 2023

Ihanan paljon plussia tullut kesän aikana😍 onnittelut kaikille plussanneille!❤️ Ja tsemppiä myös piinailijoille❤️ Ite oon koittanut kesän ajan keskittyä muihin asioihin kuin tähän yrittämiseen ja ajoittain ihan hyvin onnistunutkin. Gynellä kävin heinäkuun lopussa ja saatiin lähete tutkimuksiin...
  6. K

Haaveena vauva 2023

Mut voi poistaa kiertolistalta, koitan nyt kesän ajan olla miettimättä liikaa tätä yritystä. Tuntuu, että viime aikoina on ollu mieli aika matalalla ja usko lopussa. Varasin heinäkuun lopulle ajan gynelle, joka sanoi, että kesällä kirjottaa lähetteen tutkimuksiin. Jos syksyllä taas mieli olis...
  7. K

Haaveena vauva 2023

Mulle määrättiin Terolutit kans lyhyen luteaalivaiheen/tiputteluvuodon takia. Tiputteluvuoto alkaa jo 3-5 päivää ovulaatiosta..
  8. K

Haaveena vauva 2023

Mullakin on pillereiden lopetuksen jälkeen ollut kunnon vuotoa vaan 2-3 päivää, tuntuu oudon lyhyiltä minustakin, pillereiden kanssa menkat kuitenkin kesti sen noin 5-6 päivää.
  9. K

Haaveena vauva 2023

Pahoittelut @Mimerkki !😭 Mulle voi päivittää tälle päivälle kp1. Ilmeisesti se aiemmin luulemani vuoto ei ollutkaan menkat, kun eilen illalla alkoi kunnon menkkakivut ja nyt tullut reilummin vuotoa. Kierto näköjään ihan sekasin. En nyt muista kuka se oli, mutta kiitos sille, joka vinkkas...
  10. K

Haaveena vauva 2023

Onnea @Mirkkuli26 ja @Marilainen !❤ Ihanaa, että plussia tulee😍 itse kokeilin tämän kierron nyt ilman teroluteja ja niinhän siinä kävi, että dpo 7 alkoi tiputtelu ja dpo 10 eli sunnuntaina alkoi kunnon vuoto… tai luulen niin, mutta vuoto kesti vain tuon yhden päivän ja nyt alkuviikon on...

Yhteistyössä