Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

Mulla tuli joskus sellaseen littanan malliseen clearbluen testiin, mihin tulee plus tai miinus, niin hailakka plus, vaikka en raskaana ollutkaan. Kaikki muut testit näytti silloin selkeetä negaa.
  2. K

Haaveena vauva 2023

Progesteroni eli esim Terolut voi auttaa kierron tasaamisessa, toki vaatii sitten gynellä tms käyntiä. Mutta kannattaa kysyä, jos ta:lta ollaan yhteydessä. Mulle voi päivittää huomiselle dpo 0. Mikä siinä onkin et just silloin, kun ovulaatio ei sais tulla ajoissa niin sitten se tietenkin...
  3. K

Haaveena vauva 2023

Täälläkin oli eilen tosi vaikea ja alakuloinen päivä.. some täynnä ihmisten äitienpäiväkuvia ja hehkutuksia, ja omilla isovanhemmilla käydessä taas saatiin vihjailuja lasten hankinnasta, ihan kun niitä noin vain hankittais…😞 itellä oli koko päivän vaan mielessä, että saakohan sitä itse ikinä...
  4. K

Haaveena vauva 2023

Mulle on teroluteista tullut aivan jäätävä turvotus😬 lisäks tosi monia samoja oireita kun vois olla raskautuessa, kuten tissit turpoaa, vatsaa ja alaselkää vihloo ja naama kukkii. Melkein joka kierrossa sitä ajattelee, että jos ne nyt tällä kertaa oiskin oikeasti raskaudesta johtuvia oireita...
  5. K

Haaveena vauva 2023

Pitääkin seuraavaks pyytää lugesteroneja. Niistä kuullut muiltakin hyviä kokemuksia. Gyne määräs noita teroluteja heinäkuulle asti, jolloin meillä tulee vuos täyteen yritystä. Saa nähä malttaako mennä nyt näitten terolutien kanssa sinne asti, kun gyne puhui, että kirjottaa lähetteen...
  6. K

Haaveena vauva 2023

Mulla on myös tota tiputtelua ollut nyt jo melkein puol vuotta ja tiputtelu alkaa jo dpo 4. Kävin alkuvuodesta gynellä tiputtelun takia ja hän ultras ja kaikki näytti hyvältä. Sain terolutit eli progesteronia apuun tohon tiputteluun. Terolutit oon alottanu kaks päivää ovulaation jälkeen ja syöny...
  7. K

Haaveena vauva 2023

Mulle voi muuten päivittää huomiselle dpo 6. Toki mulla alkoi taas eilen illalla niukka tiputtelu, vaikka teroluteja juuri tuohon tiputteluun syön😞 saa nähdä oliko tääkin kierto sitten tässä.. Mutta vitamiineista, itsekin olen syönyt koko yritysajan eli loppukesästä mama vitamiineja sekä...
  8. K

Haaveena vauva 2023

Täältä myös suositus Puhti.fi :lle, kuukaus sitte ite kävin ja oli tosi kätevä. Ite halusin ottaa laajemmin just esim. d-vitamiinin, kilppariarvot ja folaatin niin siellä on myös niitä erilaisia testipaketteja. Ja tosiaan mehiläisen labrassa otettiin😊
  9. K

Haaveena vauva 2023

Mulla on myös ollut vuosia matala ferritiini ja ongelmana mulla ollut se, että tuntuu ettei mikään rautavalmiste sovi vatsalle:( nyt oon löytänyt itelle sopivan merkin(Ramavit) ja ferritiini olikin noussut 65. Ei toki vieläkään hyvä, mutta suunta on sentään nyt oikea! Ihana kuulla, että jotkut...
  10. K

Haaveena vauva 2023

Minut voi myös lisätä listoille, yritys aloitettu 8/2021 ja 1. lapsi haaveissa. Nyt menossa kp7 ja kierto ennen ollut 28pv, nyt viime aikoina vaihdellut 28-35pv välillä. Ei plussan plussaa tai mitään merkkiä raskaudesta tähän mennessä. Välillä mieli käynyt aika matalalla, kun ystävät ympärillä...

Yhteistyössä