Hakutulokset

1. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Onnea @Helmiina1978 :love:
  2. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Oi kuinka jännää @Helmiina1978 ! Kyllä siellä jotain jo näkyy:love: Ja samoin @Kasikuus oireet kuulostaa lupaavalta(y) @Snanniska joo meilläkin nyt kolmas odotuttaa, vaikka eihän nyt oo kun vasta yk4 meillä mut kuitenkin on mennyt jo puolet pidempään kun ekan kanssa ja ties kuinka kauan vielä...
  3. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Nyt on kyllä tässä kierrossa päivät kuluneet paljon nopeammin, tänään jo kp 22/27! Ei oo mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan ollu, joten vaikee uskoa tärppiin. Näin kun aattelee, niin nää kiertopäivätkin menee siedettävämmin:LOL: No oottelen vaan kiltisti lääkäriaikaa ens viikolla...
  4. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Kiitos:love: just noinhan se pelko pitäiskin kääntää:) et on hyvä juttu, et jos on jotain häikkää niin sen saa tietoon ja sitä voi hoitaa. Ilman raskaushaaveita ja tätä lääkärikäyntiä nehän ois voinu jäädä vielä pidemmäks aikaa hoitamatta. Hieno viiva @Viennna paljon onnea:love: Ja samoin...
  5. Unimaa

Haaveena vauva 2020

On kyllä! Toisaalta hyvä, että on laajat kokeet mut toisaalta pelottaa jos sieltä löytyykin jotain puutoksia tms. isompaa. Mulle ei kyllä punkku uppoa sit millään, ei edes tän yrityksen takia:LOL:
  6. Unimaa

Haaveena vauva 2020

@Lillin hurjasti onnea! Toivon todella, että saatte vauvan syliin:love: @niinaj91 mahtavia uutisia sielläkin:love: @W.we verenkuva, maksa-ja kilpirauhasarvot, sokerit, sit jotain hormoniarvoja ja d- ja b12-vitamiini. Ehkä oli jotain muutakin mutta en juuri nyt muista. Ferritiinikin olisi...
  7. Unimaa

Haaveena vauva 2020

En kyllä minäkään nyt oikein pysy perässä keskustelussa:D jännitän täällä teidän muiden tilanteita!:) Iltapäivällä aattelin et ei oikein mitään ovistuntemuksia mutta niin vaan alkoi jomotukset nyt iltaa kohti. Ollaan nyt pari päivää oltu aktiivisia niin jos vielä nyt illalla jaksettais niin...
  8. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Oon nyt ottanut öljyn greippimehulla:LOL::ROFLMAO: toivottavasti molempien vaikutus ei kumoudu kun ottaa yhtä aikaa:LOL: tykkään greippimehusta mutta tuo öljy on kamalaa! Ihanaa @W.we kun saitte jo ajan!:love: @Ananas90 greippimehua oon ottanut 1-2dl/pvä ovikseen asti. Ja vehnänalkioöljyssä...
  9. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Pahoittelut keskenmenoista!:cry: Se on kyllä niin epäreilua:( Kymmenen sivua tullut edellisestä käynnistä luettavaa, ihanaa kun on aktiivista keskustelua:)(y) Menkat kesti taas 7 vai 8 päivää, ärsyttävän pitkään mutta onneksi ne on nyt ohi. Greippimehu on taas käytössä ja aloitin myös...
  10. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Kiitos kaikille kommentoineille tuolla monta sivua aiemmin! Toissapäivänä tuli monet itkut itkettyä mutta nyt taas rauhallinen ja helpottunut mieli:) Eli kierto päättyi vihdoin noin 7 päivää myöhässä. Mulle voi siis huomiselle päivittää 2/27. Pahoittelut muillekin kierron aloituksesta! Meitä...
  11. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Joo samalla testasin eli pc:llä:( Tsemppiä sullekin kurjiin fiiliksiin! On tää välillä niin:poop:
  12. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Joo, vahvin viiva tähän mennessä tässä yrityksessä. Sen takia toiveet olikin vähän korkeemmalla, kun edellisessä onnistuneessa raskaudessa oon saanut samanlaisen viivan samoilla päivillä. @Lilmi89 yk3 oli nyt.
  13. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Testi tälle aamua nega:cry: tiesin oikeestaan jo heti kun heräsin, kun kaikki tuntemukset oli hävinneet ja menkkajomotuksia tuntui. Vuotoa ei vielä oo tullu mutta sitä ja kipuja odotellessa. Kolmas kierto peräkkäin näin, mitähän on vialla..tosi pahalta tuntuu, kun ensin annetaan toivoa ja sit se...
  14. Unimaa

Haaveena vauva 2020

@Wintersun ihan huikeeta!! Onnea!:love: @Nessu87 hyvänvahvuinen viivahan sulla on! Kyllä se plussalta näyttää, toivotaan että se vahvistuu:love: Mulla on nyt kaksi pc:tä ostettu, jos huomenna testaisi uudelleen. Jännittää niin paljon..sit olis vielä ne digit kaapissa myöhemmäksi.
  15. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Kiitos ihanista kommenteista!:love: On kyllä tosi epäuskoinen fiilis, että olisiko meillä oikeasti nyt onnistanut. Olis ihanaa, kun osais iloita testistä ilman huolenhäivää! Toki oon iloinen, että tuo viiva oli vahvempi kuin aiemmissa kierroissa näillä päivillä, mutta silti se realisti mussa...
  16. Unimaa

Haaveena vauva 2020

@Nessu87 eikä, pahoittelut:cry: @Wintersun kyllä siellä viivaa näkyy:love: @W.we hyvä, että pääsit heti lääkärin kans juttelemaan ja sait ajan! Mulla tuli aamusta tällainen testitulos. Kyllä se punertaa enemmän kuin aiemmissa kierroissa, nyt on ehkä dpo 13 tai 14. Katsotaan, miten käy.
  17. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Varovaiset onnittelut @Nessu87 :love: ymmärrän kyllä varovaiset fiilikset vielä tässä vaiheessa, mutta toivon, että viiva tällä kertaa jatkaa vahvistumista! Ainakin nyt vahvistumista oli jo näkyvissä:) @Wintersun todella jännittävä tilanne sulla! Milloin sulla on testauspäivä? @W.we voi hitsi...
  18. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Onpa viivanpaikka @W.we ! Voisi jopa vähän punertaa, vai miltä näyttää livenä? @Snanniska Prismasta ainakin löytyi meillä 100% greippimehua, kylmähyllystä.
  19. Unimaa

Haaveena vauva 2020

@minttuni se on kyllä totta, että onneksi molemmat ei hermoile samalla tavalla, siitä tulis ehkä kaaos:LOL: mutta jonkinlaista ymmärrystä kaipaisi kyllä, kun itse on hermona näistä piinapäivistä. Mutta onneksi täällä ymmärretään(y) @Koodikissa toivottavasti vatsakivut enteilis toivottua...
  20. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Voi kurjuus @Mohan sielläkin, pahoittelut:( Ruskeaa ei oo tullu tänään kun pari kertaa mutta vaikka 99% tiedän, että se huomenna lisääntyy niin silti se 1% mussa toivoo, että jospa sitä ei tuliskaan enää..miehelle yritin tätä selittää mutta ei se oikein tunnu ymmärtävän, kun ottaa ite niin...

Yhteistyössä