Hakutulokset

1. Unimaa

Haaveena vauva 2020

No ei oo todellista, heti kun ehdin kirjoittaa ton niin eikö tullut pyyhittäessä rusehtavaa..
  2. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Pahoittelut negasta @W.we :( Toivottavasti @masu90 sieltä alkaisi viiva vahvistua:) Hyvää joulua kaikille!:love: Minäkin käyn täällä kun nyt kerrankin ehtii:LOL: Itse jännäilen jokaista vessareissua, toistaiseksi ei tuhrua eikä vuotoa:rolleyes:
  3. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Mulla on kp-listalla yksi päivä jäljessä eli tänään kp26 ja huomenna toivottavasti 27/27. Tänään on kyllä toiveet vähän taas heränneet, kun autossa istuessa tuntui tuttua painetta alavatsalla eikä tuhrua ole vielä näkynyt vaan toista päivää sellaista kellertävää limaa. Mutta vaikka tässä nyt ei...
  4. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Sama täällä palelun suhteen:LOL: mutta jos palelee normaalia enemmän niin siitä voi EHKÄ jotain päätellä:) Mulla on ollut nyt menkkajomotuksia, turvotusta ja tänään tuli kellertävää limaa. Eli menkat alkamassa olettaisin. Viime kierrossa seuraavana päivänä alkoi tuhruvuoto.
  5. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Hyvältä kuulostaa molemmilla @Ananas90 ja @W.we :) toivottavasti ne enteilis raskautta! Mulla ainakin palelu on ollut hyvä merkki(y)
  6. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Ja pahoittelut @Keltasirkku- menkoista:( Hetkisen jo katsoin, et onko mulla tänään jo kp23:LOL:
  7. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Selkeesti kyllä jotain näkyy. Toivottavasti ei olis vaan ominaisuus vaan alkaisi vahvistumaan:) onko sulla mitään oireita? Katoin et mennään ihan samoilla päivillä.
  8. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Niin vain ”eksyin” lueskelemaan netistä raskausoireista ennen plussaa, vaikka ajattelin et en hurahda itsetarkkailuun yms tässä kierrossa:oops: no ehkä tämän voi laittaa flunssan sairastamisen piikkiin, kun ei oo muutakaan tekemistä:D jos oikein oon alkanut kuulostelemaan niin jotain ihan pientä...
  9. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Mulla ikää 34. Olin jo haaveillut että haluaisin kolmannen ennen kuin täytän 35 mutta eipä nämä asiat aina mene niinkuin toivoo. Meillä on tulleet aiemmat tosi helposti, olin 29v kun sain esikoisen, tärppäsi yk 2 ja toinen yk 1. Nyt menossa vasta yk 3. Ei kyllä minkäänlaisia tuntemuksia tällä...
  10. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Ai jaa! Mulla on nyt vasta ekaa kertaa tässä kierrossa käytössä, saa nähdä onko mulla kiertoon vaikutusta. Muutoin tän lyhyen käyttökokemuksen perusteella aion kyllä jatkaa. Saakohan tuota muuten syödä raskaana?
  11. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Mulla luki ainakin raskausvitamiinin tuoteselosteessa että raskausvitamiinivalmisteen käyttö olisi hyvä aloittaa jo muutama kk ennen yrityksen aloittamista, kaiketi sen sisältämän foolihapon takia. Joten hyvä varmasti aloittaa jo ajoissa:)
  12. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Varovaiset onnittelut @mursutin :love: Tervetuloa uusille!:) Oon lueskellut kaikki viestit mutta en oo ehtinyt paneutua keskusteluun niin paljon, että olisin ehtinyt kirjoitella. On ollut tosi kiireistä nyt töissä ja iltaisin. Ensi viikolla pitäisi onneksi vähän rauhoittua...
  13. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Onnea @Aavikkokettu ja @Marilainen :love: Harmi @Haavejuttu sinun testi, toivottavasti johtui vaan siitä että oli liian aikaista testata. Kovasti tsemppiä @Hope91 ❤️ On varmasti stressaava tilanne:( @Mustikka89 mulla selkiytyi ovisoireet ensimmäisen raskauden jälkeen ja silloin esim kipuja ei...
  14. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Huh, nyt alkaa näyttää siltä, että vuoto olisi vihdoin loppumaisillaan. Sain vaan kivan flunssan kaveriksio_O oliko flunssa viivästyttänyt joillain ovista vai muistanko lukeneeni väärin? Täällä oli pohdintaa millon testissä voi aikaisintaan nähdä jotain. Se on varmasti niin yksilöllistä. Mulla...
  15. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Tsemppiä ja jaksamisia @Titi-Love sinne!❤️ Toivottavasti tilanne ratkeaa mahdollisimman pian. Mulla kp 6 ja vieläkin vuotaa ihan punaista vaikkakin vähän vähemmän..sais jo loppua.. kurkussakin tuntuu flunssaiselta, blääh :/
  16. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Varovaiset onnittelut @Hedvig :love: Sain tammikuulle lääkäriajan. Ihan hyvä päästä juttelemaan ja tarkistuttamaan paikat. Varsinkin, jos tässäkin kierrossa sattuisi tulemaan kemiallinen/varhainen km. Katsoin flousta, että jouluviikolla olisi seuraavien menkkojen alku. Toivotaan tietysti...
  17. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Pahoittelut negasta @Helmiina1978 @W.we ja @KukkaSosuli :(
  18. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Minäkin nään jotain @W.we testissä! Toivon todella että se sieltä vahvistuisi!:) Mulla lähtee myös KSM66 nyt kokeiluun. Mies on nyt syönyt viikon verran ja sanoi, et on jotenkin tasaisempi olo. Toivon, että siitä olisi mullekin vaikutusta. Tsemppiä @Titi-Love ❤️ Toivottavasti tilanne selviää pian!
  19. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Huomiselle voi laittaa kp 2/27 Sieltähän se vuoto alkoi eli taas sama homma kun viime kierrossa:cry: haaleita haamuja testiin ja menkat alkaa 4-5pvää myöhässä. Olin jo soittamassa lääkäriin kun muutaman tunnin oli niin kamalat kivut ennen kuin vuoto alkoi. Tuskin vielä helpottaakaan kun vuoto...
  20. Unimaa

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus en tiedä oliko myöhempään. Pikemminkin tuntui, että ovisoireet oli noin päivää aiemmin kuin yleensä. En oo tikuttanut nyt ollenkaan niin pelkkien tuntemusten varassa ovisveikkaukset. Ei tässä auta muu kun oottaa taas huomiseen, tää jännitys on kyllä kamalaa. Lohduttavaa kuulla, että...

Yhteistyössä