Hakutulokset

1. Unimaa

Lokakuiset 2020

Muutamalle ystävälle oon nyt kertonut mutta he tiesivät kyllä yrittämisestäkin. Muutoin sit vasta nt-ultran jälkeen, ainakin näin ois tarkoitus. @Lilia2020 mulla on nyt ollut myös flunssaa ja pari päivää jouduin sen takia olemaan pois töistä. Parempi levätä vaan eikä turhaa yrittää rehkiä...
  2. Unimaa

Lokakuiset 2020

Voi kuinka monet huonot uutiset on tullut nyt muutaman päivän aikana, oon tosi pahoillani ja voimia!❤️ Yritin tiistaina tulla lueskelemaan ja kommentoimaan mutta oli tämä uudistus, enkä edes löytänyt koko ryhmää niin pariin päivään en edes jaksanut yrittää uudestaan. Mulla on väsymys ja...
  3. Unimaa

Lokakuiset 2020

Pahoittelut @Korallikala :cry: Hyi sokerirasitus oli mulle ainakin aika karsea kokemus ja onneksi pääsin silloin makoilemaan koska olisin muuten pyörtynyt. Toisessa raskaudessa onneksi ei tarvinnut mennä mutta nyt varmaan taas pitää:( Mulla on myös ihan mahdoton pallo koko alavatsa ja näyttää...
  4. Unimaa

Lokakuiset 2020

Soittelin vasta 6+ viikoilla, ei oo onneks meillä päin niin kiirettä ja sain ajan ihan hyvin omien menojen mukaan soviteltua. Katsoin vaan varausjärjestelmästä nyt myöhemmin, että ekan kerran kesto 2h! Toivottavasti ei niin kauan kuitenkaan mee:eek: Liityn kans fb vähän myöhemmin, kunhan vähän...
  5. Unimaa

Lokakuiset 2020

@Bb-8 onpa sinulla kyllä erikoinen tilanne, toivottavasti selviää parhain päin! Voi itku @Korallikala mitä uutisia:cry: Toivottavasti pääset nyt ainakin uusintaverikokeisiin. Hienot viivat @Kesänlapsi86 ja @mimmi92 :love: Isovanhemmille kerrotaan nt-ultran jälkeen sitten kun nähdään mutta voi...
  6. Unimaa

Lokakuiset 2020

Mulla olis aika varmasti myös noilla viikoilla näyttänyt ton tuloksen, koska ovulaatiokin oli vähän normaalia myöhemmin. Voihan olla että se näyttäisi sulla 2-3 jo lähipäivinä. Kiva, kun pientä flunssaa pukkaa..tänään meinasi jo aamupala tulla ylös kun jouduin vähän yskimään. Toivottavasti ei...
  7. Unimaa

Lokakuiset 2020

Tilasin netistä pakkauksen jossa 2 testiä, oliskohan ollut kotitesti-niminen sivu. Oon kyllä aiemminkin tilannu tuolta ja ihan toimivia ollu. En tiiä pitäiskö tässä vielä apteekista käydä yksi digi ostamassa(n) Fb-ryhmästä, olis tosiaan kiva sellainen pieni salainen ryhmä, johon otettais tässä...
  8. Unimaa

Lokakuiset 2020

@Korallikala piti ihan tarkistaa omia merkintöjä edellisestä raskaudesta niin olin saanut samoilla viikoilla myös 2-3. Mutta on se kyllä stressaavaa. Itsehän tein tänä aamuna sen toisen digin enkä taaskaan onnistunut saamaan tulosta. Otin oikein sekuntikellolla aikaa, että on oikean aikaa...
  9. Unimaa

Lokakuiset 2020

Jos digiä tarkoitat niin mulle tuli myös kirjan kuva. Käyttöohjeessa luki, että testiä on tällöin pidetty joko liian vähän tai liian kauan virtsassa. Ärsyttävää! Ihanaa kun nyt on viikonlopun aikana tullut paljon uusia! Tervetuloa:)
  10. Unimaa

Lokakuiset 2020

Joo nyt sain vaihdettua viikot, ja se ilmoittaa esim 5+0 viikon kohdalla 4+7 niin ilmankos on näyttänyt oudolta. Vois kyllä ladata jonkun toisenkin sovelluksen. Voi kun voisi jotenkin valaa uskoa sulle @Karvakorvat ❤️ Mutta vaikea tässä itsekään on olla luottavainen, kun ei voi koskaan tietää...
  11. Unimaa

Lokakuiset 2020

Nyt on varattu ultra torstaille 27.2. Sillon ois viikkoja 8+ jotain. En osaa oikein laskea tarkkoja viikkoja ja flo -sovellus laskee jotenkin oudosti noi viikot. Mulla on ollu etovaa oloa nyt useana päivänä pitkin päivää, hampaiden harjaus saa aikaan yökkäyksen. Vähän kauhulla taas odottaa...
  12. Unimaa

Lokakuiset 2020

Olis ehkä järkevämpää kertoa töissä jo ajoissa, teki itekin mieli sanoa jo esimiehelle, kun pari päivää sitten suunniteltiin tulevia juttuja. Nyt on esimieskin sellanen, et sille vois ihan hyvillä mielin sanoakin. Kattelin jo vähän aikoja yksityiselle ultraa varten ja just tolla helmikuun...
  13. Unimaa

Lokakuiset 2020

Tervetuloa uusille!:love:
  14. Unimaa

Lokakuiset 2020

Tänä aamuna taas heräsin klo 05:sleep: hieman on pinna ollut kireällä nyt illalla kun tuntuu, ettei jaksas mitään. Jospa huomenna nukkuisin kellonsoittoon asti, aina voi toivoa:LOL: Tää turvotus on ihan hurjaa. Eilen laitoin epähuomiossa tiukan puseron töihin ja kattelin vaan peilistä, että...
  15. Unimaa

Lokakuiset 2020

Pahoittelut @Barista :cry: @iisuli nuo vuodot kyllä stressaa ihan kamalasti! Tsemppiä ja toivotaan, että se loppuu❤️ Taemppiä myös valvoneille! Täällä lapset nukkuu ihan hyvin mutta itse oon herännyt aamuvirkkuna jo 5-6 aikaan..ei mitenkään normaalia mulle tuo aikaisin herääminen. Ja nyt vois...
  16. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Voisin myös siirtyä plussanneisiin lokakuulle ja minut voi ottaa pois myös kp-listalta.
  17. Unimaa

Lokakuiset 2020

Pidin kai liian kauan ja siihen tuli vaan kirjan kuva näkyviin.. Tein tänä aamuna liuskatestin ja näytti vahvaa edelleen. Mutta miten sitä osais olla huolehtimatta ja elää hetkessä(n) en oo neuvolan varausta tai varhaisultra-aikaa vielä edes miettinytkään, kun tuntuis tosi kurjalta joutua ne...
  18. Unimaa

Lokakuiset 2020

En ymmärrä miten voin epäonnistua digin teossa(n) pidin ilmeisesti liian pitkään virtsakipossa. Ärsyttää kun meni hukkaan koko testi..:devil: eli nyt sit täytyy odotella vielä pitkälle ens viikkoon kun kokeilen sen toisen tehdä.
  19. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Juuri tätä samaa oon ostanut! @Kasikuus tää löytyy kylmähyllystä missä mehukeittoja ja mehuja. Ei siis perus mehuhyllyltä. Toivottavasti löytyy:)
  20. Unimaa

Lokakuiset 2020

Voisin ilmoittautua mukaan:) 5.10. Unimaa, 3.lapsi Vaikea uskoa raskautta todeksi vaikka viiva testissä oli tänään vahva ja lähti piirtymään heti. Oireina järkky palelu, paineentunne, aamuvirkkuus, hienoinen väsymys siitä johtuen ja iltaisin alkaa olla jo turvotustakin. Jännää olla taas tässä...

Yhteistyössä