Hakutulokset

1. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Ihan mahtavaa! :love: Niin onnellinen sun puolesta❤🙏
  2. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Toivotaan niiiiiin paljon, että siellä tosiaan pieni olis matkassa mukana ❤ 🙏 Tuu sit kertomaan kuulumiset, kun jaksat🥰
  3. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Oon kans huomannut, et vähän hiljentynyt! Ei meitä facessakaan oo kun 10😳 Et tuu sinne vaan! 😍
  4. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Ihana näkökanta tohon syntymäkuukausiasiaan! :love: Ite just miettinyt, kun esikoinen syntyi keväällä ja se oli niin kiva, et miten nyt kun syntyisi sinne "pimeimpään aikaan", mutta oon kans just miettinyt, et sit toisaalta ihana, kun saa luvan kanssa vähän pesiä kotona kylmään aikaan ja sit...
  5. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Toivottavasti olis vaan mittausvirhe, kun vaikeassa paikassa 🙏❤ Täällä vaan oireettomuus ja epäusko jatkuu😅 Jos en olis niitä useampaa plussatestiä tehnyt ja menkat ei ois myöhässä/jäänyt tulematta, niin en osais arvata. Tollaset alavatsan hyvin harvoin tulevat juilimiset vois olla mitä vaan ja...
  6. 3

Haaveena vauva 2023

Just olin laittamassa samaa 🤭 :love:
  7. 3

Haaveena vauva 2023

Mulla ainakin oli ne la (3+6) ja ma (4+1) testit tosi samanvahvuiset! Ja sit tosiaan ke oli selvästi vahvistunut ja sit nyt pe (4+6) vielä testasin ja oli lähes leffaviivat ☺️ Eiköhän ne sieltä vahvistu pikkuhiljaa 😍 Onnea! ❤️ Tuutko tammikuisiin? 🥰
  8. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Voisin nyt liittyä faceryhmään, sehän ei varmasti näy kavereille?😅 Laitan sulle @Lumihiutale_ viestiä☺
  9. 3

Haaveena vauva 2023

Mäkin oon kuullut, et siihen plussaan asti vois elää aika normaalisti. Ite en ehkä yritysaikana mitään kännejä vetäis ovulaation ja mahdollisen hedelmöttymisen jälkeen, mutta ihan hyvin voisin muutaman juoda ☺
  10. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Täällä olis tarkoituksena tänään kertoa mun vanhemmille, kun nähdään. Pakko oli vielä kerran testata, koska en vaan edelleenkään usko:LOL: Mut lähes leffaviivat sieltä pärähti nyt RV 4+5, että kai tää on uskottava vaan🥰 Meillä tosiaan neuvola varattu nyt 9.6. ja varhaisultra 7.6. Eli vajaa 3...
  11. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

@Lauranen123 ihania uutisia :love: Mahtavaa, että kaikki hyvin❤ @Mimerkki joo, tänne vaan juttelemaan mukaan ehdottomasti ☺ @maloon eikä, onpa ikävä et miehen ystävä reagoinut noin😟 En ihmettele, ettei sit halua kertoa tästä vielä😕 Täällä ehkä vähän itkuherkkyyttä havaittavissa uutena...
  12. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Me aiotaan kertoa nyt viikonloppuna vanhemmille, viimeks kerrottiin kans heti ☺ Oon niin läheinen omien vanhempien kanssa ja nähdään paljon, että en pystyis pitää salassa🙈
  13. 3

Haaveena vauva 2023

Kyllä se nyt siltä vaikuttaa, että poistun haaveilemasta ja siirryn tammikuisiin 🥰 Toivon tänne niin paljon plussia teille kaikille ihanille❤
  14. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Eiköhän tässä vois sinne Face-ryhmäänkin tulla🤭:love: Soitin tänään neuvolaankin ja se ois sit 9.6.☺ @Lumihiutale_ , mua jännittää ihan sikana kertoa vanhemmille, ja yhdelle ystävälle.😬 En oikeen ees tiedä miks. Tiedän, että ovat siis varmasti super onnellisia, mutta veikkaan, että tulee ehkä...
  15. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Eikä @Oliivi3 , oon niin pahoillani🥺😭 ❤ Mutta silti vielä pidän sormet ristissä ja toivon parasta, että olis harmitonta🤞
  16. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Hei onpa meitä monta oikeesti samalla, kivaa! :love: Ja ihanaa, kun muillakaan ei vielä kauheesti oireita. Mullakaan ei cokis maistu, mikä kyl ennen maistunut ihan missä tilanteessa vaan:LOL: En kyl tietty ees toivois mitään pahoinvointia ym., et ehkä pitäis vaan nauttia, mutta jotenkin vaan...
  17. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Ainiin ja mulla siis ilmeisesti yks oire se, et välillä tulee sellanen kauhee kuumotus ja posket lehahtaa ihan punaiseksi. Tää tulee ehkä kerran päivässä. Onko muilla tätä? 😄
  18. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Ei mitään hätää, ihan oman kerkeemisen mukaan! Eipä nyt niin tärkeää oo 😅 Ja ite tuun kyllä faceenkin, jos vaikka sit ens testi olis vahvempi, niin jos sit tulis sinne.☺ Mulla oli kans viime raskaudessa (poika) se, ettei yhtään maistunut normi kotiruoka tai salaatti tai mikään, mut kebab oli...
  19. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Kiva, et on useammalla sama LA :love: Mulla sairaalana TAYS ☺
  20. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Varasin muuten kans nyt varhaisultran, se on 8+2 eli tasan 4 viikon päästä :love: Vasta🙈 Kun nyt malttais vaan oottaa🤭😂

Yhteistyössä