Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2024

Ihanaa kun alkaa kohta kierron paras osuus, tavallaan. Jännitystä jännitystä ja testien tiirailua eri valaistuksessa 🤣huomenna jo dpo7. Pitäiskö jo uittaa eka illalla 😍 ei kyllä mä maltan aamuun dpo8. Hittooooo 😅😅😅
  2. M

Haaveena vauva 2024

Ollaan käyty, meillä yk24 meneillään. Meillä selkeä syy , siittiöitä nolla. Nyt niitä oli viime katsauksella jo 27miljoonaa🥳 Hoitona pistettävät lääkkeet oman testosteronituotannon avuksi. vielä odotellaan tulosta 🥰
  3. M

Haaveena vauva 2024

Pientä jännitystä tähän ovisaikaan, eilen tuli pienet eggikset ja tänään sitten kunnolliset, no testejä ei ollu kotona mutta sain niitä haettua ja ajattelin alkaa testailee. Flo ennusti ovista torstaille/perjantaille joten yllätys melkoinen kun sainkin plussan jo tänään! Eikä talletuksia...
  4. M

Haaveena vauva 2024

Siis kihomadot tästä nyt vielä puuttuu, saadaan ne varmaan joululahjaksi kun nyt vuorossa on täit. Yhdellä lapsella löytynyt ja huomenna käydään neuvottelua josko vedetään tukka pois. Pojasta kyse 🫠 Soisi testin näyttävän aamulla haamua niin olis jotain ”positiivista” tähän viikkoon.
  5. M

Haaveena vauva 2024

Ei viivoja testiin taaskaan 😢😕
  6. M

Haaveena vauva 2024

Miten tää aika voi mennä näin nopeaa 😫🥰
  7. M

Haaveena vauva 2024

Negaa edelleen dpo9. Onneks tässä on vielä mont päivää aikaa saada haamulainen. @tähkä94 toivottavasti on vain harmitonta, oletko testannut miltä viivatnäyttää?
  8. M

Haaveena vauva 2024

Tilaa ihan reilusti vaan r testejä 😂 Täällä meidän seurassa saattaa tarttua testihimot ja siihen ei pari riitä 😂😂 ihanaa ja kuinka jännittävää päästö yrittämään 🥰
  9. M

Haaveena vauva 2024

Pikaista paranemista sinne 🤗
  10. M

Haaveena vauva 2024

@Mollama 💔
  11. M

Haaveena vauva 2024

En ole ottanut enkä aio jatkossakaan ottaa. Löytyy autoimmuunisairauksia kaksi kappaletta. Kovasti yritän pitäö huolta omasta vastustuskyvystä. Nytkin on sörsselit valmistumassa talvea varten. Fermentoitu valkosipuli hunaja esim. On muuten hyvää 😍 pitäökin käydä mittauttaa oma d taso että näkee...
  12. M

Haaveena vauva 2024

Vaikuttaa tosi hyvältä 😍
  13. M

Haaveena vauva 2024

Wau! Nyt en kyllä ite odota dpo10 vaan aloitan testit heti dpo8(eli dpo7 illalla kun en vaan malta!😁) Vahvistumisia sinne 🥰🥰🥰
  14. M

Haaveena vauva 2024

Huomenna mulle voi päivittää dpo0 . toivottavasti saadaan tänään hyödynnettyä 😍 ja vaikka huomenna varuiksi ❤️
  15. M

Haaveena vauva 2024

Täällähän taas tapahtunut ! Paljon onnea plussista ❤️ Uusiin kiertoihin joutuneille isot halit 🥰 Tylsä vaihe ohitettu ja tallettelut saatu aloitettua, tein tänään vasta ekan ovistestin,kp11. Hailakkaa oli, mutta eilen tuli joeggikset ja ne on pyritty hyödyntää ku musta se on luonnon tapa sanoa...
  16. M

Haaveena vauva 2024

❤️
  17. M

Haaveena vauva 2024

Mut voi poistaa piinalistalta 😞😞😞😞
  18. M

Haaveena vauva 2024

Nega oli testi 3h pidätyksen jälkeen. No, pidetään peukkuja vielä ettei alkais vielä huomennakaan.
  19. M

Haaveena vauva 2024

Dpo15, ovistesti siis. Noin tunnin pidätys ja tässä tulos 😳 Mitäs sitte? Äkkiä kauppaan?
  20. M

Haaveena vauva 2024

Ei ole menkat alkanut vielä 😬 mä oon nukkunut aika huonosti ja nähnyt ahdistavia unia jo muutama yö. Kotona ei ole muuta kuin ovistestejä, tänään pitäis menkat alkaa. En tiedä kattoisko ovistestillä huvikseen. Jos tänään ei oo alkanu ni pitää hakee illaksi tai aamuksi testiä sit taas. on mulla...

Yhteistyössä