Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2023

DPO 3 alavatsassa ja sivuilla tuntemukset jatkuvat. Aamullakin ihan outo olo, sellainen turvonnut alavatsasta ja välillä jomottaa sivulta. Noh ei kai ne oireita vielä ole? :D Oon urheillut koko ikäni joten tunnen oman kroppani tosi hyvin joten nämä tuntemukset on kyllä sellaisia mitä ei ole...
  2. L

Haaveena vauva 2023

Tänään DPO 2. On alkanut tuntumaan ihmeellistä vetoa alavatsassa. sellaista mitä ei kyllä yleensä ole ollut.. Jotenkin tuntuu että alavatsalihakset olisivat kipeet ja olen miettinyt että oonko tehnyt salilla treeniä missä ne voisi kipeytyä - en kyllä keksinyt mitään. TOSIN varmaan vaan...
  3. L

Haaveena vauva 2023

Ei löydy sanoja. Mahdottoman paljon halauksia teille. <3
  4. L

Haaveena vauva 2023

Mulla oli ovulaatiopäivä eilen (kp 15) ja limat tuli kp 13. Harrasteltiin miehen kanssa eilen ovulaatiopäivänä ja limapäivänä. Täytyy kyllä sanoa, että eilen oli kyllä hieman motivaatiossa hakemista, että jaksoi illalla touhuilla. Sit vaan mietin aamuyöstä että ei hitto kuinka kaduttaa jos nyt...
  5. L

Haaveena vauva 2023

Heh, kiitos! mukava päästä piina listalle! Nyt siis DPO 1. ;)
  6. L

Haaveena vauva 2023

Tein nyt sitten ovistestin ja kyllä mullakin nyt tuli vahvat viivat vaikka ajattelin mentaliteetilla ettei mulle noi ovistestit sovi 😀 Ja hei, kiitos sulle vastauksesta ❤️ Jotenkin tässä tuntuu että välillä on niin yksin, kun itse en ystäville halua asiasta vielä mainita että raskaus olisi...
  7. L

Kauniita ja ei älyttömän yleisiä tyttöjen nimiä?

Kiira Vanessa Isabella Rosa Valeria Dora Amalie
  8. L

Haaveena vauva 2023

Hei! Minäkin täällä uusi ja tämä vaatii aina oman aikansa kun uskaltaa tulla "esittäytymään" . :) Kierukka poistetiin kesäkuussa 2022 ja yritystä takana nyt tämä kierto. Tällä hetkellä kp 15, ovislimat tulivat nyt lauantaina (kp 13) jolloin ryhdyttiin miehen kanssa puuhiin. Perjantaina illalla...

Yhteistyössä