Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2024

Toivottavasti saatte!❤️
  2. P

Haaveena vauva 2024

Mulle voi päivittää tälle päivälle kp1. 😌 Harmittaa. Mutta...ens kuussa pikkujoulut🤶🎅 ja saan ottaa 🥂🍹🍾...... Jeij!💃💅 Töihin pitäis heti ens ma ilmoitella millon meen takas, eli kuinka kauan vielä kotona pienten kans jatkan..🥰 Rakastan❤️ olla kotiäitinä, mutta en tiiä minkä pvm sinne ruksaan...
  3. P

Haaveena vauva 2024

Huh, olipa taas paljon luettavaa viikon aikana tullut..😅 Eikö tässä kuussa ole yhtään plussanneita?🤔 Noh, vielä kerkee ja marraskuussa sit paljon lisää plussia!🤞☺️ Me koko porukka ollaan reissussa rähjäännytty😆, ihana❤️, mutta rankkakin reissu takana.🤪 Onneksi ei menkat alkanu reissussa. Eipä...
  4. P

Haaveena vauva 2024

Ei tietty.😄 Suojaamaton seksi=mahdollisuus raskautuu milloin vaan. Ite sillon ajattelin, että mini pieni mahdollisuus, niin tottakai sit heti tärppäs..😆 Jotain tiedän, mut oon välillä ihan pallo hukassa näitten juttujen kanssa, termit, miten keho tarkalleen toimii..😵‍💫 Oon vasta 5 lapsen äiti...
  5. P

Haaveena vauva 2024

Minkäikäinen täti olet?😁
  6. P

Haaveena vauva 2024

Hello! Olipas tänne tullut monta sivuu tekstii.😅 Kiirusta on arjessa ollut. Ei ole kerennyt lukee/kirjottelee tänne.😁 Tuota listaa kun selailin, niin yllätyin kuinka moni haaveilee vasta ensimmäisestä.🥲 Ja itselle tulee haikee mieli, jos ensimmäisen yritys on kestänyt pitkään..😌 Niin kovasti...
  7. P

Haaveena vauva 2024

Mulla on 7 raskautta.. 3 ekaa meni ilman mitään vuotoja ja loppuun asti hyvin.❤️❤️❤️ Sit yks km ja se alko eka vähän vuotaa ja seukki päivänä kunnolla. Sen jälkeen kun tulin raskaaksi, tuli pyyhittäessä verta, olin varma, että tää oli tässä. Ei ollu ja se meni myös hyvin loppuun asti.❤️ Ja...
  8. P

Haaveena vauva 2024

On: Mulla pitäis tässä piakkoin ilmoittaa töihin, milloin olen sinne menossa takaisin. A-p-u-v-a!😨 En tiiä. Vielä en raskis pienintä viedä hoitoon. Kotona oloa mielellään jatkan, mutta kuinka kauan?! Vaikeaa.😵‍💫 Ja kun ei tiedä, tuleeko tärppiä koskaan ja jos niin ihanasti käy, että tärpää...
  9. P

Haaveena vauva 2024

Kylläpäs nyt monia koetellaan.😔 Voimia paljon!❤️ Mutta onneksi on myös tullut ihania uutisiakin. Onnea plussanneille!💞 On: Mä otin käyttöön verigreippi-appelsiinimehun ja sitruunamehun.😄 Hyviä vitskuja, eipä muuta kuvitelmaa..😅 Ihan vaan huvikseen, tuskin nuista mitään haittaa on.😇 Vielä...
  10. P

Haaveena vauva 2024

Ja tämä kuuluisa 'stressi' ihmiskehossa pystyy mihin vaan..😏 Toivotaan sieltä niitä iloisia uutisia..🥰

Yhteistyössä