Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2024

Niin on.😁 Tuossa on kyllä ne tosi hyvät puolet, että heistä on tosilleen seuraa. 6v ja 5v ovat kuin paita ja peppu. Pienemmät ei niin vielä leiki, mut heistäkin tosilleen seuraa.🥰 Hyvin on kroppa jaksanut. Tosin iän kyllä huomaa raskauksissa..😅 Selkä reistailee muutenkin, niin masun kantaminen...
  2. P

Haaveena vauva 2024

Hyvin selviää kahdesta, mikäpä ettei..😃 Ei kannata turhaan miettii mitä tulee, sen näkee vasta sitten. Ei se ole kauheaa tai rakettitiedettä.😁 Lasten kans kuin ilmankin, välillä on iloa, naurua ja itkua. Se on ELÄMÄÄ ja ihanaa sellaisenaan! Ei nauru tunnu miltään, jos ei välillä ole itkua.. 😉...
  3. P

Haaveena vauva 2024

Ihanasti plussia täällä.🥰 Onnittelut kaikille plussanneille!🤗 On: Kuulostaa hassulta, kun jollakin aika menee hitaasti.😅 Vaikka itsekkin sitä plussaa malttamattomana joka kierrosta odottelee, niin aika menee ihan hemmetin nopeasti. Liian nopeasti.😁 Ehkä kun tekemistä on niiiiiin PALJON!🙃🙂🙃 Nyt...
  4. P

Haaveena vauva 2024

Mulle voi tälle päivälle päivittää kp4. Ihanaa, kun ei enää vkl:na ole menkkoja. Tää on jo voitonpuolella.💃 ja saa nauttii yhden saunasidukan🍹 salmiakkia, lakritsia ja graavilohta...😋 Jotain positiivista koitan hakee pettymyksen jälkeen. Vit*utti maanantaina, kun menkat alkoi.🙁 Luojan kiitos, ei...
  5. P

Haaveena vauva 2024

Hehee!🤣🤣🤣 Mekin jyystämällä jyystetään, joka viikko 5-6krt, huonolla tuloksella.😅 Molemmat rakastetaan seksiä.🥰❤️(ikää tietty on..😁) Toivoa ei olla menetetty, kuopus tärppäsi yk6 ja hän on vasta vähän yli 1v.❤ Nyt kestää pitempään, mutta toivoa on..Tottakai harmittaa joka menkkojen alku ja suuri...
  6. P

Haaveena vauva 2024

Älä luovuta vielä, olet vasta 39! Kaikki on vielä mahdollista!😊👍 Tsemppii!!🤗
  7. P

Haaveena vauva 2024

Hello hello! Monta monta sivua luettavaa.😅 Kaikkee en vielä kerenny lukee. Kiirusta on.. Ihana joulunaika.❤ Euroopan reissu saatiin tehdä kahden miehen kanssa. Huippu reissu oli. En kestä.🥰 5 päivää sviitissä ja romanttinen kaupunki. Sydän sulaa ajatuksestakin vielä..Kaikki meni tosi hyvin...
  8. P

Haaveena vauva 2024

Tuossa pitoisuus vain 6%.. Suosittelen God morgon verigreippi-appelsiini mehua, siinä tuo greippiosuus on kuitenkin 40%.😊 Ainakin Citymarketista löytyy. Tai sitten tuoretta greippiä jonkun esim.appelsiinimehuun puristettuna.👌😋
  9. P

Haaveena vauva 2024

Ihme lyhyt kierto tähän väliin. Tänään oli menossa kp 24/25-31...Iso pettymys, kun menkat aamulla alkoi.😑 Mut heti ajattelin, että onneksi eilen ja toissailtana harrasteltiin..🥰 Ja sama kommentti oli miehelläkin, että onneksi eilen...😚 Nyt saattaa tulla yhden tai jopa kahden illan paussi...
  10. P

Haaveena vauva 2024

Mulla ferritiini oli 8 ja tulin raskaaksi. Saattaa alhainen ferri hidastaa, (?) mutta onneksi ei estä raskaaksi tuloa.😊 Syön nyt joka toinen päivä rautaa, kuulemma parempi, kuin joka päivä. Näistäkin miljoona eri versioo, mikä on hyvä ja mikä ei.😅 Mä en oo koskaan jaksanu seurata ovulaatioo...
  11. P

Haaveena vauva 2024

Pelotti ekaa kertaa se alkuraskaus. Ja siinä kävi samalla tavalla, kun keskeen menneessäkin. Tuli alkuviikoilla verta ja olin varma, että taas tuli km. No ei tullut onneksi ja saatiin vauva.❤ Km:ssa se verenvuoto seukki päivänä sitten runsastui todella, mutta onnistuneessa raskaudessa tuli vain...
  12. P

Haaveena vauva 2024

Niin joo, heillä on ikäeroa n.1v8kk.😊
  13. P

Haaveena vauva 2024

Joo ja kahdella näistä vanhemmalla on ikäeroa 1v4kk, eli vielä vähemmän..🥰😁 Meillä on siis 4 alle kouluikäistä.❤️ Ihanat ikäerot, ovat keskenään niin hyviä kavereita.😍 (2+2)
  14. P

Haaveena vauva 2024

Paljon voimia sinulle!❤️ Jotain samaa minulla ja sinulla. Ollaan samanikäisiä. Meillä on 5 lasta ja minä olen kokenut yhden km. Yllätyksenä silloin tuli ja paljon rankempi kokemus, kun osasin kuvitella. Noin rv 8 meni kesken. Ja oli vuosi 2020. Sen jälkeen olemme saaneet 2 pientä.❤️❤️ Iso...
  15. P

Haaveena vauva 2024

God morgon verigreippi-appelsiini mehussa uusi purkki, muka sama tuote.. Mutta on erinvärinen mehu ja makukin pahempi.🤢 Äkkiä käyn hakee pari purkkia vanhempaa versioo kaupasta.😆
  16. P

Haaveena vauva 2024

Anteeksi uteliaisuuteni.🫢 Mutta miksi ei peitot heilu, kun lapset kotona?🤔 Ja muistanko oikein, että oli miehen lapsia?
  17. P

Haaveena vauva 2024

Ja tuo greippi ym.mehut luomuyrityksiin.. Voi vaikeuttaa lääkkeiden imeytymiseen. Jos siis jotain lääkkeitä käytössä, myös kannattaa tarkistaa onko ok.
  18. P

Haaveena vauva 2024

Niin minäkin. Greippimehu ihmeitä olen kuullut ja lukenut. Mutta en verigreippi ihmeitä..😆
  19. P

Haaveena vauva 2024

Löydätkö jostain kaupasta greippimehuu? Vai puristatkonite greipistä? Mä oisin halunnu valmista mehua, mutta en löydä mistään.😭 Viime yrityskerralla ehdin tätä "maagista" mehua juoda yhden kierron ajan ja tulin siitä kierrosta raskaaksi.❤️ Ja se raskaus meni loppuun asti hyvin ja saatiin...
  20. P

Haaveena vauva 2024

Minkäikäinen olet? Ja onko teillä kuopus minkäikäinen?😊 Ittee aina nää kiinnostaa, kun ei olla mekään enää mitään 2-kymppisii.😅

Yhteistyössä