Hakutulokset

1. K

ONKO KETÄÄN PIINAPÄIVIÄ 0??

Mä en muuten käytä lugeja, mut progesteronivalmistetta kuitenkin. Lugeissa on pähkinää, jolle olen allerginen. :ashamed: Hirveän vaikeaa löytää netistä ketään, ketä käyttäisi samaa valmistetta, mutta eiköhän ne mahdolliset oireet ole samoja kuin muillakin.
  2. K

Saana79. Alkio kiinnittyy vasta 3-5 päivän kuluttua siirrosta, joten jos jotain oireita on tässä vaiheessa, niin eiköhän ne johdu tukilääkityksestä tai muusta. En tiedä miten PAS etenee, koska en ole koskaan saanut mitään pakkaseen, mutta tuoresiirtolaisilla hämääviä oireita voi tulla myös...
  3. K

Mä en itseasiassa varmaan testaa tällä kertaa kotona. Ehkä. Kai. Luulisin. :D Viimeksi mun vuoto alkoi jo lauantaina (pp 10), joten se olis tietty yks merkkipaalu, jos sen ylittäis... mutta toisaalta, mulla on tuplaten vahvempi tukilääkitys tällä kertaa, joten se saattaa pitää vuodon poissa...
  4. K

Viivi73, jep, keskiviikkona siirrettiin. :D Mä en ole koskaan nähnyt plussatulosta, joten nyt olis ainutlaatuinen mahdollisuus nähdä moinen ihme. Mä pistin nimittäin 10 000 IU Pregnyliä silloin siirtoa edeltävänä sunnuntaina, joten se näkyis vielä testissä. :laugh: Menettekö te ensi...
  5. K

Helou! :wave: Piinailen teidän kanssa samaan tahtiin eli tänään on pp 5. Aika menee h-i-t-a-a-s-t-i. Kitekat

Yhteistyössä