Hakutulokset

1. K

ONKO KETÄÄN PIINAPÄIVIÄ 0??

Voi viivi73. :'( Olen tosi pahoillani puolestasi. Toivoin niin kovasti plussaa sinulle. Voimia ja jaksuja, :hug:
  2. K

Hoitaja sanoi tuloksen olevan ihan hyvä. :heart: :'( :heart: Mä en voi uskoa tätä todeksi.
  3. K

Kiitos ninajoh! :heart: Ja onnea pikkuvadelma, tosi hienoa! :heart: Hoitaja ei ole vielä soittanut, mutta mun mieli on kyllä sata kertaa positiivisempi kuin eilenillalla. Uusi oirekin ilmaantui eilen. En vaan ensin tajunnut sitä. Vetistä ohutta valkkaria tulee lorahtelemalla, ja oli pakko...
  4. K

Kiitos Siisami. :heart: Oikeasti, tuhannesti, sekä onnitteluista että mielenrauhoittamisesta! :hug: Olen pahoillani, että olet joutunut kokemaan keskenmenon. :'(
  5. K

No ei se mun piina tähän loppunut. Mitenkäs teillä muilla meni? Mä sain tietää tuloksen vasta illalla päivystävältä hoitajalta, joka ei osannut/saanut ottaa kantaa tulokseen ja kuulen vasta huomenna IVF-hoitajan mielipiteen/arvion. Musta tuntuu, että kaikilla on tulos tässä vaiheessa jotain...
  6. K

ninajoh, kiitos kauniista sanoistasi ja siitä, että jaksat kannustaa meitä muita! :heart: Kävin verikokeessa hetki sitten. Ennen kolmea pitäisi kuulla tulos. Jännittää kovasti, onko hCg-pitoisuus tarpeeksi suuri. Ja jännittää viivi73:n ja pikkuvadelmankin puolesta. :hug: Kitekat, pp 14
  7. K

pikkuvadelma, yritän olla oikein säteilevä. :saint: viivi73, onneksi noin aikaisin (pp9) testatulla tuloksella ei ole mitään merkitystä. Oikeasti. Mulla esim. tuli vielä tänään (pp13) negaa Predictorilla, mutta Apteekin oman plussatuloksessa taas ei ole mitään epäselvää. Pidän sullekin...
  8. K

Kiitos pikkuvadelma! :heart: Mä varmaan herään ihan kohta.
  9. K

Ha! Kirjoitin, että testaan huomenna ennen verikoetta. No juu, niin varmaan testaankin, mutta... hetki sitten Apteekin testiin piirtyi päiväpissistä testattuna aivan selkeä viiva testiruutuun. En voi uskoa tätä todeksi. :'(
  10. K

Tämä menee näemmä yksinpuheluksi, mutta pakko avautua silti. Sain eilen toiseenkin testiin haamun, vaikkakin haaleasta päiväpissistä. Tänään aamulla samaiseen testiin ei tullut värin häivähdystäkään testiruutuun. Mitään tuhrua ei tule edelleenkään. Menkkatuntemukset lisääntyy iltaa kohti ja...
  11. K

ninajoh, mur typerille menkoille! :hug: Kiitos, kun jaksat peukuttaa. :heart: Oon ihan mahdottoman sekoboltsi tällä hetkellä. Onneksi keskiviikko tulee pian.
  12. K

Eh... lähdettiin sitten iltaajelulle lähimpään markettiin, johon on tuo sama matka, n. 35-40 km. Testasin tänään aamulla ja en tiedä miten päin olisin. Voi miksi menin ostamaan halpistestin marketista?! Mistä mä nyt tiedän, voiko siihen luottaa? En ole kyllä tällaistakaan koskaan eläissäni...
  13. K

viivi73 ei ole ollenkaan tyhmä kysymys. Mulla on hoito ns. pitkän kaavan mukaan, koska mulla on vaikea endometrioosi. Mulla on vatsaontelo täynnä kohdun limakalvon kaltaista kudosta, joka on tukkinut mun munajohtimet muodostamillaan kiinnikkeillä, liimannut mun toisen munasarjan kohdun taakse ja...
  14. K

ninajoh :hug: Toivottavasti on vaaratonta tuhrua. Mä en ole vielä koskaan päässyt tähän asti. Tosin koko viime yön oli endokipuja, jotka ennakoi normaalisti vuotoa, mutta ei se vuoto sitten alkanutkaan yön aikana niin kuin luulin ja pelkäsin. Mä en tiedä yhtään mitä ajatella. Ei auta kuin...
  15. K

Kannattaa myös muistaa, että jos testaa liian aikaisin ja on pistänyt Pregnyliä, se saattaa näkyä testissä. Mä laskeskelin, että mulla olis vielä tänä aamuna (pp 10) ollut Pregnyliä parikymmentä yksikköä veressä, kun mun annostus oli 10 000 IU. Mä en aio testata ennen keskiviikkoa (pp 14)...
  16. K

Ajattelin, että jos menis nukkumaan ja heräis vasta keskiviikkona. :whistle: Menis aika nopeemmin.
  17. K

Pp 9. Jännittää ja väsyttää. Silmät vuotaa täälläkin herkästi, mutta se on mulle ihan normaalia väsyneenä niin kuin muutkin mielialanvaihtelut. Miestä jännittää yhtä paljon, mutta hän peittää sen paremmin. Ei mitään oireita edelleenkään. Viimeksi vuoto alkoi pp 10, joka on jo huomenna...
  18. K

Onnea Maria-71 ja marli! Ja kiitos! :heart:
  19. K

Dreamer-88, tervetuloa vaan! =) Kylläpäs tää pino hiljeni kerta heitolla. Olettekos muut jo lopettaneet piinailun? :D Mä sain juuri vakuutettua itseni siitä, että tämä mun täysi oireettomuus ei tarkoita mitään suuntaan eikä toiseen, kunnes huomasin surffaillessani, että suurimmalla...
  20. K

ninajoh, pakko munkin olla sun kanssa samaa mieltä. Enhän mä muuten olisi innoissani tänne hyökännyt pölöttämään, kun huomasin, että teillä on sama piinapäivä. =) Mä koitan aina vaan olla niin hirveän realisti ja järkevä - yleensä huonolla menestyksellä. :laugh: <- tuo on muuten ihan kamala...

Yhteistyössä