Hakutulokset

1. T

ONKO KETÄÄN PIINAPÄIVIÄ 0??

Voi viivi73 :hug: ei se auta kun jaksaa vaan, voin sanoa että tiedän miltä sinusta tuntuu :hug: Onhan tää niin epäreilua koko homma..minulla siskot tekee tuosta vaan lapsia ja tuntuu todella epäreilulta..syytöksiä kokoajan mielessä että mitä teen väärin ja kun vain vois jotenkin vaikuttaa...
  2. T

ONKO KETÄÄN PIINAPÄIVIÄ 0??

viivi73 jaksamisia! :hug: surulllista että näin kävi :'(
  3. T

KETÄÄN IVF-HOIDOSSA JOLLA ON LAPSI/LAPSIA?

Florence!!! Huomasin vasta että olet plussannut. Onnea matkaan! :flower:
  4. T

Moi! Lauantain haamu antoi toiveita, mutta sit illalla tuli menkkamaisia kipuja, mutta vuoto ei silti vielä lisääntyny, vasta kun sunnuntai aamuna menin vessaan niin ensin side täyttyi verestä ja kun istahin pöntölle niin tipahti joku möykky/hyytymä :( .Kipuja ei ollu ja suurempi vuoto loppui...
  5. T

Huomenta! Vielä testasin. Nyt apteekin Onni testillä ja haamu tuli. Vuotoa on jonkinverran. Haluan tähän hommaan varmistuksen, maanantaina haluan labraan..tuun hulluksi näitten haamujen ja ei haamujen kanssa |O
  6. T

Tänäaamuna tein negan ja vuotokin vähän lisääntyny, eli se siitä :'( outo vaan se eilinen haamu... Ei tässä muuta osaa tehä kun itkeä :'( aivan paska olo :'( Mitäs teille muille?
  7. T

Hei! Mulla pientä vuotoa vieläkin, pelottaa.. mutta luulen saaneeni testiin haamuviivan..tai sit silmissä heittää :ashamed: ei auta kun odottaa ja uusia testi taas.. Kyllä tässä saa jännittää..
  8. T

:wave: Mitäs tänne kuuluu? Miten punktio meni viivi73? Minä olen eilen itkeny silmät päästä...aloin vuotamaan ,vähän, mutta kuitenkin..kamalaa oli nähä verta..tänään pp12.. aamulla varmaan testaan.. hui..
  9. T

Florence, kuinka punktio meni? EllaElias, pidetään peukkuja!!! Onko mitään oireita ollut? On tämä odottaminen sit kamalaa...
  10. T

viivi73 Eli tiistaina oli punktio ja torstaina siirrettiin kaksi huonohkoa alkiota..eli nyt vaan odotellaan miten käy..luulempa että pettymään joudutaan taas... lääkkeinä oli suprecur- nenäsumute, puregon 150 ja irrotuspiikkinä pregnyl nyt sit siirron jälkeen alotin legesteronit. Mitkä...
  11. T

Hei viivi73 Olen pohjoisesta..punktio tehtiin Oys:ssa. Olihan se aika kivulias, mutta hyvät lääkkeethän siihen saa. Saldo oli 18 munasolua, mikä vaikutti lupaavalta, loppujenlopuksi kaksi heikohkoa siirrettiin ja pakastimeen ei saatu mitään :'(
  12. T

:wave: täälläpä olis samassa tilanteessa oleva :wave: Meillä 6v. poika, ja luomusti saatu. Nyt toista yritetty 2,5vuotta. Kolme inseminaatiota takana viimevuoden puolella. Ei onnistumisia.. sit jonotettiin IVF-hoitoihin ja viimeviikolla tehtiin punktio ja eka siirto. siinäpä lyhyesti meidän...
  13. T

IVF:n odottavat

Ilmoittaudunpa minäkin sitten tänne, jos sekaan mahtuu... Oma tilanteeni lyhyesti tämä..eli meillä yksi luomulapsi, 6v. Toista ei sitten ole kuulunut :( yritetty on reilu kaksi vuotta. Julkisella ollaan oltu/ollaan. Kolme inssiä tehty, tuloksetta. Viimeinen tehty kesällä. Nyt jonotettu IVF:ään...

Yhteistyössä