Alkuperäinen kirjoittaja odette::wave: Onpa sulla samankaltainen tarina kun mullakin. Eli meillä on kolme ivf-lasta ja hoitojen syynä mun aggressiivinen endoni.
Pidän täällä teille ISOJA peukkuja :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Alkuperäinen kirjoittaja odette::wave: Onpa sulla samankaltainen tarina kun mullakin. Eli meillä on kolme ivf-lasta ja hoitojen syynä mun aggressiivinen endoni.
:wave: =)
Piinailen nyt ekaa päivää ja toivon, että parin viikon päästä voimme todeta meillä olevan TÄYSIN samanlainen tilanne
:wave: Mikäs hoitovaihe sulla on menossa? Eikös noi tuhruvuodot ole mahdollisia näissä jutuissa, älä niistä murehdi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa81:ilmottaudun mukaan
tällä hetkellä olemme taas hoidoissa julkisella puolella yrittämässä pikku kakkosta,ekamme(1,5vuotias) sai alkunsa ekasta ICSI hoidosta tayssissa.nyt matkaamme toivon mukaan sinne taas viikolla 18 munasolujen keräykseen ja alkion siirtoon.jännitää ihan kauheesti.
pientä tuhru vuotoa on tässä ollut nyt muutamana päivänä joten hermostuttaa että kuinkahan nämä hoidot nyt onnistuvatkaan..?
onnea kaikille hoitoihin..
Alkuperäinen kirjoittaja Florence::wave: Mikäs hoitovaihe sulla on menossa? Eikös noi tuhruvuodot ole mahdollisia näissä jutuissa, älä niistä murehdi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa81:ilmottaudun mukaan
tällä hetkellä olemme taas hoidoissa julkisella puolella yrittämässä pikku kakkosta,ekamme(1,5vuotias) sai alkunsa ekasta ICSI hoidosta tayssissa.nyt matkaamme toivon mukaan sinne taas viikolla 18 munasolujen keräykseen ja alkion siirtoon.jännitää ihan kauheesti.
pientä tuhru vuotoa on tässä ollut nyt muutamana päivänä joten hermostuttaa että kuinkahan nämä hoidot nyt onnistuvatkaan..?
onnea kaikille hoitoihin..
Peukkuja =)
wautsi!!Alkuperäinen kirjoittaja T-78:Hei!
Mulla pientä vuotoa vieläkin, pelottaa.. mutta luulen saaneeni testiin haamuviivan..tai sit silmissä heittää :ashamed: ei auta kun odottaa ja uusia testi taas..
Kyllä tässä saa jännittää..