ONKO KETÄÄN PIINAPÄIVIÄ 0??

Ha! Kirjoitin, että testaan huomenna ennen verikoetta. No juu, niin varmaan testaankin, mutta... hetki sitten Apteekin testiin piirtyi päiväpissistä testattuna aivan selkeä viiva testiruutuun. En voi uskoa tätä todeksi. :'(

pikkuvadelma, yritän olla oikein säteilevä. :saint:

viivi73, onneksi noin aikaisin (pp9) testatulla tuloksella ei ole mitään merkitystä. Oikeasti. Mulla esim. tuli vielä tänään (pp13) negaa Predictorilla, mutta Apteekin oman plussatuloksessa taas ei ole mitään epäselvää. Pidän sullekin kovasti peukkuja! :heart:

Viivi73 ja Kitekat - eikös molemmilla ole maaginen päivä... Tulkaa pian kertomaan missä mennään - peukutan ja jännitän niin puolestanne!
Toivotaan toivotaan.... Plussatkaa, niin se on melkein minunkin plussa :hug:

ninajoh, kiitos kauniista sanoistasi ja siitä, että jaksat kannustaa meitä muita! :heart:

Kävin verikokeessa hetki sitten. Ennen kolmea pitäisi kuulla tulos. Jännittää kovasti, onko hCg-pitoisuus tarpeeksi suuri. Ja jännittää viivi73:n ja pikkuvadelmankin puolesta. :hug:

Kitekat, pp 14

No ei se mun piina tähän loppunut. Mitenkäs teillä muilla meni?

Mä sain tietää tuloksen vasta illalla päivystävältä hoitajalta, joka ei osannut/saanut ottaa kantaa tulokseen ja kuulen vasta huomenna IVF-hoitajan mielipiteen/arvion. Musta tuntuu, että kaikilla on tulos tässä vaiheessa jotain 260-660 tai enemmänkin, mutta mun tulos oli vaivainen 158. Toivoin niin, että olisin saanut jonkinlaisen mielenrauhan tuloksen kuultuani, mutta toisin kävi. En taaskaan tiedä, mitä ajatella. :ashamed:

Pakko tulla puuttumaan tähänkin pinoon :D

Kitekat: Toi sun arvo näillä päivillä on oikein hyvä. Mulla itselläni oli aikanaan noilla piiniksillä tulos 37 ja se oli HUONO eli kesken meni.

Unohtui sitten vielä onnitella sua :heart:

piti tulla tänne kertomaan, vaikken kamalasti olekaan tässä ketjussa ollu..
Eli eilen olin si verikokeessa ja tänään heti aamusta soittelin tuloksen (vaikka olis vasta 12 soittoaika)... No, raskaanahan sitä ollaan ja tukevasti! :hug:
Miten kitekatin kävi?

Kiitos ninajoh! :heart: Ja onnea pikkuvadelma, tosi hienoa! :heart:

Hoitaja ei ole vielä soittanut, mutta mun mieli on kyllä sata kertaa positiivisempi kuin eilenillalla. Uusi oirekin ilmaantui eilen. En vaan ensin tajunnut sitä. Vetistä ohutta valkkaria tulee lorahtelemalla, ja oli pakko alkaa käyttää pikkuhousunsuojaa, vaikka olen yleensä koittanut välttää moisia haudukkeita.

Hävettää eilinen hysteria. Yritän nyt vaan nauttia pääosin oireettomasta olostani, kun ei mikään ainakaan murehtimalla paremmaksi muutu.

Rinsessa, pp 15 (vai rv 4+3? :whistle: )

Voi viivi73 :hug:
ei se auta kun jaksaa vaan, voin sanoa että tiedän miltä sinusta tuntuu :hug:
Onhan tää niin epäreilua koko homma..minulla siskot tekee tuosta vaan lapsia ja tuntuu todella epäreilulta..syytöksiä kokoajan mielessä että mitä teen väärin ja kun vain vois jotenkin vaikuttaa tilanteeseen, mutta ei.. :'( ei se auta kun odottaa uutta hoitoa, johon me joudutaan odottamaan se 8kk :'(
VOIMIA!!!

Yhteistyössä