Hakutulokset

1. A

*Esikoista yrittämään 2013!*

Kiitos :) Piti vielä tulla tänne kertomaan ja hehkuttamaan (kun ei oikein ole muita kelle puhua...) Mutta siis, mulla on ihan älyttömän varma fiilis, tietty pieni pelko perseessä ja parempi ollakin ettei mahdollinen pudotus olis niin korkealta ja kovaa. Jos minä en kunnon plussaa tästä...
  2. A

Mulla ei näy olevan YA-merkintää, joten sen voi sinne laittaa eli YA 1/2013 Mä oon tilannut raskauskeijusta (jäi vähän huono maku, kun ei ensin tullut tilausvahvistusta eikä tuotteita alkanut tulla, mutta kun otin yhteyttä, tuotteet tuli sit nopeeta..) ja nyt tilasin kotitesti.fi, kun siellä...
  3. A

Hassua, mulla ei kävisi mielessäkään tehdä testejä työpaikan vessassa. :D Ovistesti ei niin "kauhea", mutta eei puhettakaan, että raskaustesti. Menisi kai päivä ihan sekaisin, etenkin jos sieltä plussa pamahtas. :D Pitäisi malttaa olla hiljaa, ei onnistu!
  4. A

Voimia Heilanga :flower: Älä sinäkään vielä heitä kirvestä kaivoon! :heart:
  5. A

Alkoikin jänskättää! Tein sen testi ihan tuossa hetki sitten. Äsken, edellisen kommentin jälkeen menin testiä tutkimaan lisää ja tarkasti katsottuna se ehkä yrittää tehdä siihen toista viivaa, jos oikein katsoo. Voikohan se olla mahdollista. Loppuviikosta tein RFSUn testejä, jotka nekin...
  6. A

Hätähousu ilmoittautuu negatiivisen testin kanssa! :( Tosin en ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon. Ihmettelin tässä, kun on tullut vaaleanruskeaa/vaal.pun vuotoa hitusen ja menkkojen alkamispäivä olisi vasta perjantaina. Tai siis rusehtavan vuoton alkupäivä perjantai. Mitähän lie. Elättelen...
  7. A

Evangelina , niin harmi kuulla huonoja uutisia! :'( Pahoittelut myös Alexandra negasta.. Piinatovereille tsemppiä. Mulla kp jossain 25 tienoilla. En ole niin tarkasti laskuissa. Älytöntä,järetöntä väsymystä ilmassa sekä alamaha nippailua. Onkohan vain toiveajattelua jälleen. Stressaus tästä...
  8. A

Hellou! Olen muka niin kiireinen ollut, etten ole kerennyt käydä teitä täällä moikkaamassa! Mitäs tänne kuuluu? Olen niin laiskana, etten jaksa lukea montaa sivua taaksepäin enkä ole varma missä kohtaa olen tippunut kyydistä. Mulleppa ei kuulu mitään! Vielä. :)
  9. A

YK3 :kieh:
  10. A

Täällä vieläkin niitä menkkoja odotellaan. :stick: No, eilen tuli tippa ruskeaa. Tänään tippa toinen. Hyvin pieni tippa hyvin kirkasta ja raikasta verta. Menkkakipuja ei ole ollut, niinkuin yleensä. Jännitys ilmeisesti tekee tehtävänsä. :D Ensi kierrosta voisi kyllä harkita niitä ovistestejä...
  11. A

Tervetuloa Tiivis! Onnittelut Blearblueryhmään päässeille! Kiva juttu! Itsekin hain, mutta ei kai minussa mitään kiinnostavaa ole ja en ole tässä ryhmässäkään aktiivisinta sorttia ole ollut, joten te, jotka siihen pääsitte, ansaitte sen. Harmi, ettei miss_piggy päässyt, sinussakin olisi ollut...
  12. A

Toinen/ kolmas nimi Jesselle?

Elias tuli ensimmäisenä mieleen. Jesse Elias.
  13. A

Jos viittaatte tuohon minunkin kommenttiin, en siis saanut missään vaiheessa plussaa testiin. Vain jälkeen päin heräsi ajatus, kun niitä oireita oli ja se vuoto.. HUH. Tampoonista läpi ja sitten vielä siteestä.. ?? Ikinä ei tosiaan minulla ole tuollaista ollut.. Tai se on vain ollut sattumaa kaikki.
  14. A

Päivittelen taasen sen verta että mulla kaiken järjen mukaan KP26/30. Oviksesta oletettavasti noin 11 päivää. Sunnuntaina viimeistään pitäisi alkaa jonkunlainen vuoto ja sitä nyt jo "odottelen" koska olo ei ole ollenkaan että olisi raskaana. On vain sellainen tunne. Pari päivää oli tosi...
  15. A

Pitäisi osata varmaan olla vielä ajattelematta synnytystä kun tosiaan onhan tässä vielä aikaa + 9kk. Toisinaan vaan meinaa pelottaa, että kestääkö sitä kipua. Välillä (siis aikoinaan) pelotti niin, että suunnittelin jo muita vaihtoehtoja synnytykselle.
  16. A

Onnea elsanen! Kyllä niitä plussia sieltä vaan tulee :) Itsekin ajattelin tässä kuussa plussata! Heh :D En kyllä ole asiaa hirveitä miettinyt, viime kierto tuli vissiin jännitettyä tämänkin kuun edestä. On toki ollut muutakin tekemistä kuin miettiä vauvaa. Toisaalta olen miettinyt myös, että...
  17. A

niin ja sitten viel enn1e, minkälaisia lääkkeitä crohniin yleensä syödään? Ja oletko siis syönyt ennen jotain mutta raskaushaaveiden myötä menee vaihtoon? Olen lähinnä vain utelias.. :whistle:
  18. A

Tervetuloa munkin puolesta uuden kanssayrittäjät ! :flower: annabin juttua lukiessa melkein luulin, että olen itse kirjoittanut, nimittäin mulla oli just samanlaiset tuntemukset! Muuta eroa vain, että olen nuorempi sinua. Mulla myös lisäsi "ahdistusta" se kun mies oli aikanaan, muutama vuosi...
  19. A

miss_piggy :hug: Tosi ikävä kuulla.. :'( Voimia sinne ja peukkuja tulevaan. Itsellä ei mitään mainittavaa itsestäni. Ovis oletettavasti viikon sisään.
  20. A

Harmi juttu Mmaria. :hug: Voimia kovasti ja älä luovuta! Hyh ja itse olen nyt greippimehua juonut. Onhan se pahaa! Mutta menee alas kun juo vain kaiken kerralla ja juonnin jälkeen vasta maistelee. Toivottavasti siihen tottuu. Jos ei niin ei pidä sitten juoda :) Ja jos ei muuta hyötyä ole...

Yhteistyössä