Hakutulokset

1. H

LUISTIMET

lapsen luistimet. Tylsillä terillä lapsi on kuin Bambi jäällä.
  2. H

Minkä kokoisia 5 vee tyttöjä ja poikia

Käytiin hieman etuajassa neuvolassa. Synttärit vasta nyt perjantaina. Neiti oli 108,2cm pitkä ja painoi 16,5kg. Tasaisesti kasvaa. 6cm taas tullut vuodessa lisää pituutta.
  3. H

Mitä sait äitienpäivälahjaksi?

Mieheltä kännykän jonka olivat tytön kanssa yhdessä käyneet ostamassa ja neiti oli valinnut värin- vaaleanpunaisen. Lisäksi ostivat kukkia. Tyttö oli tarhassa tehnyt itse kortin ja avaimenperän. Aamulla neiti tuli herättämään minua ja antoi halin ja suukon ja lauloi onnittelulaulun. :hug: <br><br>
  4. H

Värit?

Meidän 3,7-vuotia neiti ei osaa värejä. Olen koittanut niitä opettaa.mutta ei tunnu oppivan. Hyviä niksejä opetteluun? Palapelejä (n.20-30 palaisia) tekee ja on näppäräsorminen. Neiti on erittäin sosiaalinen lapsi. Vilkas ja aina menossa, Nyt tänä syksynä vasta saan lukea hälle satuja sitten...
  5. H

3,5v unen tarve

Meidän 3½-vuotias nukkuu kyllä päikkärit. Satunnaisesti saattavat jäädä pois,mutta selvästi tarvitsee ne. Neiti on ikiliikkuja ja ei millääm malttaisi mennnä nukkumaan. Näin kesällä olen antanut valvoa johonkin n. klo 22-23 välille. Aamulla heräämme sitten 9-10.30. Päikkärit on vuorossa...
  6. H

2vja ulkona nukutus!!

Juu nukkui kaikki päikkärinsä ulkona rattaissa 2-vuotiaana. Sit meni tarhaan 2,8-vuotiaana ja aloin kans viikonloppuisin nukuttamaan sisällä. Välillä kuitenkin halusi rattaisiin nukkumaan. Nyt 3½-vuotiaana nukkuu satunnaisesti edelleen päikkärinsä rattaissa. Kovilla helteillä olen nukuttanut...
  7. H

Parhaat lasten suusta

Oltiin juhannuksena soutelemassa ja meressä oli näkyvillä isohko kivi siitä tyttö sanoi et :"Iso kivi on uimassa"
  8. H

Parhaat lasten suusta

Oltiin juhannuksena soutelemassa ja meressä oli näkyvillä isohko kivi siitä tyttö sanoi et :"Iso kivi on uimassa"
  9. H

Päivähoito

Tyttö oli 2,8-vuotias kun aloitti päiväkodissa viime syksynä. On ollut tähän asti kokopäivähoidossa mutta nyt jään yllättäen työttömäksi,eli hoitomuoto pitää vaihtaa osa-aikaiseen hoitoon. Kokonaan ei kannata otta pois kun täällä ei ole lähellä saman ikäisiä kavereita ja tarhapaikan menetys...
  10. H

MINKÄ IKÄISENÄ

35.vuotiaana. Pitkähköjen hoitojen onnellinen loppu :)
  11. H

Rakastitko vauvaasi heti?

Toki,ensi hetkestä lähtien. oikeastaan jo ennen hänen syntymäänsäkin. Senpä vuoksi olikin aivan hirvittävää kun hän joutui erioastolle kanssani ja jouduin lähtemään kotiin ennen häntä. Joka kertä poistuessani hänen luotaan itkin ikävääni. Piinaa kesti 3vko ja olin iki onnellinen kun vihdoinkin...
  12. H

lapsivesitutkimus

Mulle tehtiin aikoinaan lapsivesitutkimus jollain rv 35+4,jolloin keskenmeno riskillä ei niinkään ollut väliä,kun vauva olisi jokatapauksessa selvinnyt hyvin. silloin haluttiin selvittää ainakin lapsen keuhkojen valmius ja jotain muuta vielä en muista enään mitä. Mulla oli tuolloin sekä...
  13. H

pino 2003 syntyneille

Tyttö 25.1.2003 TYKS :)

Yhteistyössä