Hakutulokset

1. K

tyhmä kyssäri

oon todellakin,mut se jäi kajvertaa mieltä se 2kk mistä puhu neuvolassa. onks se vaan viimeistää? 10v on aikaa ku hakenu viimeks noita ni ei vaan muista
  2. K

tyhmä kyssäri

siis et nyt voisin jo hakea? entäs sitten se äippäraha... en osaa taas niinki laskea kahtakuukautta eteenpäi :laugh:
  3. K

tyhmä kyssäri

kertokaa fiksumpana ku monena päivänä miettiny. et koska voin hakea sitä äitiyspakkausta.en saa ajatuksille mitää logiikkaa.la 23,8
  4. K

Miten kauan teillä on kestänyt, että olette saaneet kelalta päätöksen äitysavustuksesta? (pakkauksesta ja rahasta)

kertokaa fiksumpana ku monena päivänä miettiny. et koska voin hakea sitä pakkausta.en saa ajatuksille mitää logiikkaa.la 23,8
  5. K

jännittää

tuu sit kertoo kui kävi
  6. K

Päijät-Hämäläiset

hei kiitos kovasti et kerroit. pitääää mennä paikan päälle. tänäänkö?vai koska ku ei oikee ota selvää
  7. K

mitäs teillä syödään tänään

karjalanpaistia ja pottuloita.
  8. K

voiko kinkkuleikkelettä pakastaa?

joo kyllä mä oon pakastanu kinkku ja vaik mitä leikkeleitä. eikä mee mikskään. just otin sulaa kinkku siivuja :)
  9. K

Mitä sitruunamelissalle ja basilikalle teen?

vie pihalle kasvamaan ja kun isoja niin kuivaat tai käytät sellaisenaan ruokiin
  10. K

Pystyykö netistä näkemään sekunttikelloa?

mä painoin oikealla olevaa kellonkuvaa niin siin näkyy ainakin sekunnit
  11. K

Hitto mulla jännittää!!!

n o sittenhän se voi jo syntyä. ehkä tuon piti olla kuitenkin 37-38
  12. K

Hitto mulla jännittää!!!

kuis pitkällä jo on?
  13. K

Nyt vinkkejä: Kuinka makaronilaatikosta saa taatusti hyvänmakusen?

MÄ OON SULATTANUT SIIHEN LIHALIEMEN SEKAAN.JA SIPULI KEITTO SOPII ÄLYTTÖMÄN HYVIN SIIHEN SEKAAN. :p
  14. K

miehen ulkomailla asuvien vanhempien käytös

kyllä jollain tavalla asiasta haluisin päästä selvyyteen ihan mieheni takia.ja mulle se nyt on yks hailee vaik mulle oisivat vihaisia mut ei tarvitse lapsiaan kohtaan käyttäytyä kyseisellä tavalla :hug:
  15. K

MIELI MAASSA JÄLLEEN

voi sentäs tsemppiä. toivotavasti kaikki järjestyy :hug:
  16. K

raskaustestien merkit, mitä käytätte?

tein joskus apteekin testin ja onni raskaus testin (sekin kyl apteekin oma) + näytti :)
  17. K

Lapseni kiusaa muita -mitä ihmettä teen asialle?!

tuo alku kuulosti hyvin tutulta. meillä kyllä peritty juttu enimmäkseen. tai niin päätteli ku isä ihan samallai.(mut varsinkin vaaoilla on taipumus tuhon) lyhytpinnaisuuteen.ei kyl minkää sortin itsetuho tai muuta mut välillä käydään sotia siitä kuka on vanhempi ja kumpi lapsi.
  18. K

voiko vauvalta mennä kuulo

NO EI VOI!!! mut tunnistaa musiikin syntyessään

Yhteistyössä