Peltoset vaan siihen mahan päälleAlkuperäinen kirjoittaja mie:Niin oisko niitä korvatulppia sikiöille?!
ihan villi veikkaus, että äidin kuulo menisi ennemmin kuin vauvan kuulo. sillä on senverran hyvä eristys siinä ulkomaailman ja oman maailmansa välillä. sä et voi olla tosissas tän kysymyksen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja mä:oikeesti? kun se kerta kuulee sinne
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Peltoset vaan siihen mahan päälleAlkuperäinen kirjoittaja mie:Niin oisko niitä korvatulppia sikiöille?!
:saint:
mut ku kaikki on niin vaarallista neuvolassa..syöminen ym. jopa ajattelu, ettei tuu ressiä, ni ajatelin kysäistä tätä etten vahingossa tee väärin. Enkai mä oikeesti usko että kuuroksi asti, tykkään käydä oikeilla keikoilla, missä on tosi kova musiikki.Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:ihan villi veikkaus, että äidin kuulo menisi ennemmin kuin vauvan kuulo. sillä on senverran hyvä eristys siinä ulkomaailman ja oman maailmansa välillä. sä et voi olla tosissas tän kysymyksen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja mä:oikeesti? kun se kerta kuulee sinne