Hakutulokset

1. M

Siis kyllä miehet on sikoja..(harmaat voi huorittelulle laittaa toisen ketjun, kiitos)

Mä ainakin ymmärsin vallan mainiosti ap:n pointin joka ei ollut seksin saamisen mainostaminen, katkeruus kun panolla ollut toinenkin nainen tai päteminen yhtään millään. Tässä oli nyt kyse siitä, että mies on aikamoinen sika, kun kehtaa ehdottaa paneskelun jatkamista vaikka on tulossa isäksi...
  2. M

YH:t vetää kyllä niin hyvin rahaa exiltään.

Aika moni saa exältään tai Kelalta ne minimielarit eli ihan turha haukkua kaikkia yh:ta rahanahneiksi. Miksi muuten ap yleistät tämän koskemaan kaikkia yh:ta yhden tuollaisen tapauksen perusteella?
  3. M

Katsokaa miten upeat rinnat! *tahtoo tälläiset*

Sairaushan se on tuokin. Ei ole tuollaisilla ihmisillä enää asiat oikein hanskassa.
  4. M

miks lyhyet miehet on pitkien naisten perään????

Koita lukea ap:n kirjoituksia vähän enemmän niin huomaat, että kyseessä on provo tai tyhmä ihminen.
  5. M

miks lyhyet miehet on pitkien naisten perään????

Mä olen jonkun verran nähnyt ap:n tekstejä ja on kyllä pakko todeta, että hän on joko jonkun kyllästyneen kotiäidin keksimä provo tai yksinkertaisesti ap on lievästi sanottuna yksinkertainen.
  6. M

Tässä kämpässä on aika magee makkari

Jotkut ihmiset kuten minä kaipaavat tilaa. Mulle ei sopisi asua kaupungissa vaan se tuntuisi ahdistavalta.
  7. M

Järkyttävin lausahdus, mitä sinulle on sanottu?

Ei kannata välittää Lunaticista. Hän on tunneköyhä ihminen joka purkaa omaa pahaa oloaan täällä. On oikeasti erittäin ujo ihminen joka ei uskalla irl-elämässä sanoa kenellekään vastaan.
  8. M

Kun näette raskaanaolevan einiinkauniin äidin, ajatteletteko koskaan, että kuka tuotakin on ryskiny menemään?

Ei kohdistu muhun itseeni vaan mä omaan tunneälyä eikä mulla ole tarvetta pilkata toisia ulkonäön tai minkään muun perusteella.
  9. M

Kun näette raskaanaolevan einiinkauniin äidin, ajatteletteko koskaan, että kuka tuotakin on ryskiny menemään?

Tuo sun vastauksesi oli erittäin odotettava ja sopii sun ja ap:n kaltaisille ihmisille.
  10. M

Kun kohtaan ap:n kaltaisten ihmisten kirjoittelua ja mielipiteitä täällä netissä, niin ei voi muuta kuin ihmetellä, että missä nämä ihmiset olivat kun aivosoluja ja tunneälyä jaettiin.

Yhteistyössä