Hakutulokset

1. V

greippimehusta..

lisää tyhmiä kysymyksiä... :whistle: eli kuinka paljon greippimehua on järkevää ryystää/päivä?
  2. V

Mineraalit ja vitamiinit ym. ravinto

Mä lähden mukaan, jos kerrot mitä syömisiä kannatta rajoittaa ja miten paljon?Eli saako leipää esim. syödä juuri ollenkaan jne. :wave:
  3. V

Onko tulevaisuutta?

\ Mies on siis pelannut aikaisemminkin (salaa), mutta puoli vuotta sitten homma riistäytyi käsistä, ja "jäi kiinni" pelattuaan isoja summia. Sen jälkeen ei ole ainakaan muutamaa euroa enempää pystynyt pelaamaan, kun minulla on käyttöoikeus palkkatiliinsä ja näen sieltä kaikki nostot...
  4. V

Onko tulevaisuutta?

\ Mies ei siis useinkaan edes juo reissullaan, tai ei mun mielestä ainakaan lähde ryyppäämisen takia. Enkä mä ole varmaankaan liian kiltti, aika tiukka olen ja sanon asiat aika terävästi. Mies ei normaalisti ole mun mielestä lapsellinenkaan, vaan kantaa vastuunsa hyvin, mutta uhkapelaamiseen...
  5. V

Onko tulevaisuutta?

\ Kyllä mä aika tarkkaan tiedän, missä on luurannut, kun on kadoksissa. Ei siis useinkaan ryyppäämässä, mutta joskus sielläkin. En siis epäile vieraissakäyntiä ja mielestäni en ole liian luottavainen. Luulen häipymisen tosiaan johtuvan siitä, että ahdistuu niin paljon riidasta, jossa ei...
  6. V

Onko tulevaisuutta?

Laitoin tännekin, jospa joku viitisisi kommentoida. Mieheni on ajoittain todella vastuuton. Viimeinen reilut puoli vuotta ollut erityisen raskaita. Yhteiselämää takana jo 10v ja lapsia 2. Kolmas syntyy näinä päivinä. Reilu puolivuotta sitten mies aloitti uhkapelaamisen, jonka "lopetti", kun jäi...
  7. V

Neuvolantäti kysyi jälkitarkastuksessa

Pakko kommentoida... Et voi yleistää, että mies lääkärit olisivat kovakouraisempia. Minulla on taas enemmän hyvää kerrottavaa mies lääkärin tekemästä sisätutkimuksesta kun nasten tekemänä. Omalla paikkakunnallani on viisi miestä ja kaksi nais gyneä ja kummallekkaan naiselle en mene. =)
  8. V

kuukautiskipu vs synnytyskipu

Joo, ei voi verratakkaan menkkakipua ja synnytyskipua, vaikka mulla on ollut ennen raskutta todella kipeät menkat, että tuli oksennukset ja ripulit ennenku särkylääkettä otti. mutta Synnytyskivut vievät todella "toiseen maailmaan" tajunnan rajamaille.. Että tsemppiä vaan synnytykseen, sitä tarvii..
  9. V

ei tyydytetty

Onko kenelläkään vastaavaa ongelmaa, eli kun harrastan mihen kanssa s.eksiä, se ei kertakaikkiaan tunnu miltään koskaan. Miehiä on ollut paljon, mut kenenkään kans ei ole ollut edes lähellä, että tuntuis jotenkin hyvälle, siis tuntuu samalle kuin hinkkaisit esim. sormella varpaan väliä (mikä...
  10. V

Myydään toppapuku 62 cm!!

En mäkään ostaisi 23? vauvalle KÄYTETTYÄ haalaria.
  11. V

Suositelkaa nokkamukia

meillä kukaan lapsista (kolme lasta) ei hyväksynyt nokkamukia. Ensin juotiin tuttipullosta ja sen jälkeen (noin 9-10kk) alettiin juomaan tavallisesta mukista. Nopeesti oppivat juomaan itsekkin eli ei tarvittu aikuista siihen. Nokkamuki tuli kuvioihin eli lapset suostuivat juomaan nokkamukista...
  12. V

mitä mieltä? (nimistä)

Nätti nimi! Ja mielestäni se sopii hyvin sisarrusten nimiin.
  13. V

kumman valitsen?

mulla on tilanne nyt missä myöskään EI ole kyse baarisekoilusta eikä hetken ihastuksesta ja nyt on kamppailtava tunteisen sekamelskassa.. Olen jo naimsiinkin ehtiny, yhdessä ollaan oltu kymmenisen vuotta.. vuosi sitten menimme naimsiin ja n 4 kk häiden jälkeen kolahti niin että maailma...
  14. V

Mikä toukan nimeksi?

Jamie Oliver Jamie Thomas Felix Casper Felix Michael
  15. V

Lapsemme sai kasteessa nimen

\ Täh?? :o En oikein ymmärtänyt...
  16. V

Isofix-kiinnityksestä

Kysyn minäkin tässä ketjussa, että... jos autossa on isofix kiinitys, niin tarviiko ollenkaan tukijalkaa tai mikä sen nimi nyt onkaan. Vai onko nimen omaan niin ettei tukijalkaa voi (saa?) laittaa autoon missä on isofix -kiinnitys? Toivottavati joku voi auttaa ja ymmärsi sekavan tekstini...
  17. V

Brio Race -kuomuratas

Mitä käytännön eroja noilla (Race ja Zenit) on?
  18. V

Brio Race -kuomuratas

Kulkeeko Brio Flex nykyään race vai zenit-nimellä? =)
  19. V

GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

\ Poikani päiväkoti ryhmäsä on Jiro niminen poika ja Nannaan olen törmännyt vanhainkodissa. :)
  20. V

GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

Joku laittoi jimi ja jami nimet tähän listaan... No ei nämä nimet kyllä niiiiiin erikoisia ole, ihan tavallisia nimi nykyään.

Yhteistyössä