Hakutulokset

1. T

gallup:alkioiden selviäminen sulatuksesta?

Meillä näin. Ensimmäinen ICSI, Tuoresiirto ei tärpännyt. 3 alkiota suoraan pakkaseen ja yhtä jatkoviljeltiin. Ensimmäinen Pas ei onnistunut, 3 sulatettiin ja vain yksi siirtokelpoinen. Toinen pas, jolloin siis jäljellä tämä yksi jatkoviljelty alkio. Olin aika epäuskoinen. Mutta niinhän vain tämä...
  2. T

Syksyn passaajat:)

Heippa jälleen. Aikaa on vierähtänyt tovi siitä kun olen täällä viimeksi pyörinyt. Olen tämän ketjun aloittanut viime syksynä ja ajattelin tulla kertomaan iloiset uutiseni. Elikkä Toukokuun 24 päivä meille syntyi iiiiihana poika PAS hoidon avulla :) Poika on terve ja hän on valloittanut sydämeni...
  3. T

Iltaa kaikille ja tervetuloa Jadekivi ja 1nainen:) Joo tänään iltapäivällä oli ar-ultra, päivät 7+5. Siellä se pieni sydän sykkii terhakkaana, lääkärin sanoja lainaten:) Kyl niin putosi iiiiso kivi omalta sydämeltä. Jospa mielikin vähän uskaltaisi jo rentoutua. Olotilaa ei auttaisi kovin...
  4. T

Heissan vaan kaikille ja tervetuloa Napsuneiti, Dreamer ja Sintu:) Meille jäi ISCI- hoidosta 3 alkiota pakkaseen. Kaksi samassa oljessa ollutta,päivänä 3 pakastettua ja yksi pitkään viljelty (5pv) alkio. Nyt siis syyskuussa tehtiin PAS siirto. Samassa oljessa olleet eivät selvinneet...
  5. T

Heipä hei taas! Passarille tsemppiä piinailuun:) Yritä olla mietteimättä asiaa liikaa,hehheh helpommin sanottu kuin tehty... Joo täällä alkaa kohtapuoliin rv7 ja olo on sellainen höntti edelleen. Varsinaista huonovointisuutta ei ole, mutta tosiaan suklaata ja kahvia ei tee mieli kuten...
  6. T

Tervehdys! Sintulle tsemppiä pas siirtoon ja pahoitteluni tuulimunasta. On tää jette piinaavaa aikaa, vielä reilu vko varhaisultraan, joka on siis ens vkon perjantaina. Ei edelleenkään oireilua lievän höntin olon lisäksi. Makea ei oikein maistu, mikä on perin omituista kaltaiselleni suklaa...
  7. T

Hellou taas:) Mäkin olen tehnyt jo 3 apteekin omaa raskaustestiä ja mulla on ollut ekasta testistä asti selkeä positiivinen ja siltikään en meinaa uskoa. Kysyin myös veritesti juttua, mutta täällä sanoivat ettei sitä oo tarvetta tehdä, koska raskaustesti on yhtä luotettava ja hcr arvo ei...
  8. T

Moikka. Mitäs täällä pyörineille kuuluu? Azure, milloin pääset siirtoon? Jenksula, onko ilmaantunut oireita jne...? Minulla ei sitten niin mitään oireita:( Oikein väkisin yritän kehitellä itselleni jotain oireen tynkää, mutta ei auta sekään. Itseasiassa olo on oikeinkin virkeä. No näillä...
  9. T

Kiitos onnitteluista Azure:) Ensimmäinen, hartaasti odotettu/toivottu lapsukainen on tulonpäällä. Voi niitä onnen kyyneleitä jos/kun synnytykseen asti päästään ja saa vauvelin syliinsä. Minullakin oli ultra kp12 ja silloin sovittiin siirtopäivä, joka mulla alunperin piti olla kp18, muuttui...
  10. T

11-hoidot

Heipparallaa kaikille:) Minä löysin nyt vasta tämän teidän piiiitkän ketjun. Toivottavasti mahdun matkaanne mukaan? Keväällä meillä oli ensimmäinen ICSI hoito. Tuoresiirrosta nega. Pakkaseen saatiin huikeat 3 alkiota, joita nyt syyskuussa sulateltiin. 2 samassa oljessa ollutta ei jatkanut...
  11. T

Tervetuloa mukaan Azure:) Mulle tuli zume+luget käytöstä ainoastaan niinkin ihanat sivuvaikutukset kuin turvotus ja konkreettinen painonnousu, tosi kiwaa. No alkaahan se paino nyt anyway nousemaan jos/kun tämä kauan ja hartaasti toivottu raskaus etenee normaalisti. No niin Jenksula, hienoa...
  12. T

Tervetuloa Moto:) Jenksulalle sylin täydeltä onnea plussan johdosta! Pahoitteluni Nullalle ja onnea uusiin yrityksiin. Sitten omiin kuulumisiin. Edelleenkään ei ole ihmeempiä oireita. Vaikea tietää onko hyvä vai huono asia. Pitkiä ovat viikot myös ensimmäiseen ultratutkimukseen:(...
  13. T

Huomenta:) Jiiiihaaaaaa Klo 05:50 tikutin todella vahvan plussan:) :) Olo on onnellinen, mutta epätodellinen. Nyt ne jännät ajat vasta alkaakin... "Oireettomus" tarkoittikin minulla tätä. Mutta eiköhän jotain muutakin alaselkä kivun lisäksi ehdi vielä ilmaantumaan. Puhaltelen...
  14. T

Heipparallaa. ja pahoitteluni myös Hammylle. No ei mitään ensi kuussa paremmalla onnella:) Jenksulalle onnittelut uuden työpaikan johdosta! Huomenna aamulla laitan raskaustestin vinkumaan;) kuukautiset ei oo alkanut ja olo on suht normaali lukuunottamatta alaselkäkipua, jollaista mulla ei...
  15. T

Kiukkuketju

Samaa mieltä macy grayn kanssa:) Itseänikin v*****aa välillä koko touhu näiden lapsettomuushoitojen ympärillä ja jatkuvat epäonnistumiset ja toisten onni, elämän "helppous" jne... Mut niin alas en ole vielä vajonnut että alkaisin toivomaan toisille keskenmenoja tai muita ikävyyksiä. Ja...
  16. T

Tervehdys Hammy. Toivottavasti pääset liittymään seuraamme:) Mites Jenksula, onko mahdollisia tärppi oireita ilmaantunut? Mulla nyt pp11 ja on ihan sellainen olo että zumenon lääke vaan pitää vuodon poissa:( No ei auta ku odotella viä pari päivää ja tehdä sit testi. Olo on kyl hormoneista niin...
  17. T

Kiukkuketju

No huh huh. Ei kai tässä nyt niin epätoivoisia ja ilkeitä olla että aletaan toisille keskenmenoja toivomaan. Joku raja sentään!
  18. T

Heissan taas! Eikö tosiaan löydy passaajia meitä kahta enempää??? Liittykää nyt joukkoon jännäilemään:) Mulla nyt menossa pp9 ja ei edelleenkään minkäänlaisia oireita menkkojen eikä raskausoireiden suuntaan. Kyl aika kuluu hitaasti...
  19. T

Moi taas Jenksula. Eipä ole muita passaajia ketjuun vielä ilmaantunut. Mites teidän meni se 1. ICSI, saitteko vauvan kotiin? Ajattelin vaan kun teillä ollut parin vuoden tauko? 7pp mulla menossa eikä mitään oireita:( Niin tosiaan meilläkin toi hoito oli ICSI eikä IVF kuten aiemmin kirjoitin...
  20. T

No tervehdys Jenksula! Mukavaa kun löytyi samassa junassa olevaa seuraa:) Itse en jaksa uskoa että flunssalla tai millään muullakaan maallisella asialla tai tekemisellä on mitään vaikutusta alkion kiinnittymisen kannalta. Olen ottanut sen asenteen että tarraa jos on tarratakseen ja...

Yhteistyössä