Hakutulokset

1. S

Mitä teette kun lapsi kipeänä ettekä VOI lähteä töistä?!

mun lapset olleet useassa p.kodissa ja ikinä ei ole vaatinut sillä halvatun sekunnilla et hakemaan...tottakai ilmottaa et lapsi sairastunut mut meillä ainakin kysy et pääsisitkö tulemaan..eikä että nyt on tultava!! ilmotin että heti tulen kun pääsen mutta jos en niin tulen kun työt tehty..se oli...
  2. S

tää on vaan hauska ketju..ja kuinka tosissaan jotkut onkaan..elkää ny =) tosiaan se päiväkoti pitää sairaan lapsen vaikka päivän loppuun jos tilanne sellainen että ei pääse hakemaan...
  3. S

ei pääsisi ei..mut kyse olikin siitä korvaamattomuudesta työpaikalla..aina ei ole toista tekiää tilanteelle...esim juurikin jos kapu kuolee...sehän on selvää et lentokapteenin lapsi on varmasti komennusten ajan jossain hoidossa ja se on järjestetty niin että lapsi ei kärsi mut ylipäänsä tilanne...
  4. S

no kuules...juuri oli tuossa juttu tällepäivälle kuinka oli matkustaja ohjannut koneen maahan kun kapteeni oli kuollut kesken lennon!!!! jos se vara suunnitelma oli se matkustaja... :whistle: et eipä niitä ole aina vara kapuja ottamassa ohjaksia kun jotain sattuu..valitettavasti!!
  5. S

:laugh: :laugh: helposti se käy...ei muutakun 13km varjo niskaan ja hyppää turpahuurussa pois kyydistä :D
  6. S

tulkaapa joku kahveelle...nyt ois

pöh...suomi on pieni maa :D
  7. S

oih voi..se on kurjaa jos kahvi finaalis ja kamalasti kahvituttas... :|
  8. S

en usko et epäonnistusit..on meinaa oikeesti helppoja tehä..ja kun mäkin onnistun niin kuka tahansa :D
  9. S

mites kirurgi sitten lähtis..hoitaja ehkä joo mut entä kirurgi kesken sydän leikkauksen esim?? on oikeesti töitä mistä ei heti miten pääse ja ei ole samal paikkakunnalla tukiverkostoja tai ei tunne naapureita...mitäs sitten...?? mielenkiintoinen aihe tosiaan,,itselle ei ole vastaan tullut mut...
  10. S

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/888/Mokkapalat tos ois ohjemillä mä oon tehnyt...kokeilkaas...hyviä tuloo!
  11. S

jyväskylän kupeeseen jämsänkoskelle :D
  12. S

ei pidä käsiätyöntää mihkään..taikina on muna/sokeripohjanen ja lastalla sekoitettava! teko aika n. 30min
  13. S

ihan tosi..ne on niin helppoja tehhä ja niin hyviä :p :p
  14. S

mokkapalojakin :p
  15. S

miksi tämä ei jo tule...alkaa oleen jo niin puhti...

mitä hällä oli viikot?? joo on siivottu..mies sanokin et meillä on niin siistiä ja tolutettua et muksukin varmaan niin luikas syntyessään et edes postimerkki ei tartu siihin :laugh: muutenkin oon melkosen siivous intonen ollut aina niin nyt sitä varsinkin on tullut tehtyy !! ja saunottu on jo...
  16. S

no mutta..mä alan vaihtaa lakanoita petiin ja imuroimaan...jos vaikka :D vois nyt tänään syntyy niin ei tarttis illalla kuunnella kun isäntä katsoo jypin neljättä sm-liiga finaalii...se on meinaa sellanen koti selostamo että oksat pois :laugh: :laugh:
  17. S

takaraja siksi kun on tuota sokeriseurantaa ollut...tuntuu vaan et mitä' lähemmäksi takarajaa mennään niin sen pisemmältä tunti tuntuu :D
  18. S

voi kiitos :) ystäväni teki tuon puvun minulle kun valmistu vastikään pukuompeliaksi...olin kyl enempi kun tyytyväinen pukuuni,,ja sillä saatin tuo mun vaavi massu kivasti hilmojen suojiin piiloon... :heart:
  19. S

hyväähän mulle kuuluu...tai meille kuuluu,, elän elämääni nyt täysillä ja oon super onnellinen!! asutaan nyt tääl vähän korvessa jämsänkoskella mut muutto on edessä takas j.kylään kesällä..sitten voisi vaikka nähdä ?? =)
  20. S

mulla aamut käy kyl vähiin..perjantaina jo käynnistetään jos nyt ei itsekeesn tämä jässikkä enne sitä tajua tulla :) kyl mä sitten käyn täs vähän kirjottelee JOS lähtö tulee omia aikojaan :D

Yhteistyössä