miksi tämä ei jo tule...alkaa oleen jo niin puhti...

no mutta..mä alan vaihtaa lakanoita petiin ja imuroimaan...jos vaikka :D vois nyt tänään syntyy niin ei tarttis illalla kuunnella kun isäntä katsoo jypin neljättä sm-liiga finaalii...se on meinaa sellanen koti selostamo että oksat pois :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siivoa :D

Kaveri siivosi eilen ja tänään varhain aamulla synnytti pikkuisen tytön :heart:
mitä hällä oli viikot?? joo on siivottu..mies sanokin et meillä on niin siistiä ja tolutettua et muksukin varmaan niin luikas syntyessään et edes postimerkki ei tartu siihin :LOL: muutenkin oon melkosen siivous intonen ollut aina niin nyt sitä varsinkin on tullut tehtyy !! ja saunottu on jo neljänä iltana putkeen ja sitä kolmatta maagista äSSSääkin on jo kokeiltu...et melkone jäpikkä kun ei ulos suostu tulee :D

Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siivoa :D

Kaveri siivosi eilen ja tänään varhain aamulla synnytti pikkuisen tytön :heart:
mitä hällä oli viikot?? joo on siivottu..mies sanokin et meillä on niin siistiä ja tolutettua et muksukin varmaan niin luikas syntyessään et edes postimerkki ei tartu siihin :LOL: muutenkin oon melkosen siivous intonen ollut aina niin nyt sitä varsinkin on tullut tehtyy !! ja saunottu on jo neljänä iltana putkeen ja sitä kolmatta maagista äSSSääkin on jo kokeiltu...et melkone jäpikkä kun ei ulos suostu tulee :D
Perjantaina taisi olla laskettu aika hänellä.

sh
joo nähään vaan. Toivottavasti se vauva nyt haluais tulla ulos sieltä mahdollisimman pian! Ootko fb:ssä. Laita mulle vaik yv:nä sun uus nimi,ni etin sut sieltä,ku pääsen koneelle!

Yhteistyössä