Hakutulokset

1. A

Linus&Lotta

Olen kerran tilannut. Tuotteet tulivat nopeasti ja olivat kivoja. Ainoa miinus on että postikulut joutuu maksamaan tuotteita palauttaessa. Olikohan se jotain 4e luokkaa.
  2. A

Julian pikkusiskolle nimi?

Jemina?
  3. A

Nyt ois vinkit kultasia!

Minulla auttoi vain ja ainoastaan tuo magnesium...
  4. A

Onko Kirkkonummella...

... tai lähistöllä hyviä kirppiksiä? Ollaan perheen kanssa menossa kirkkonummelle ja olis kiva käydä "etelän"kirppareilla myös.. Kiitos :flower:
  5. A

Minkäs kokoisia kenkiä teillä n 1,5-vuotiaat käyttää?

Tyttö 1,5v 23 kävelykengät
  6. A

Kenkäapuja kevääseen kun lapsella tukipohjallinen, nilkkaa tukeva kenkä pitäis olla

Meille oli sama juttu, tosin pohjallisia ei tarvittu mutta kengän piti olla tukevat. Ostettiin sitten eccon nahkaiset kävelykengät. Kenkäkauppias oli sitä mieltä että ecco on yksi parhaista jos ei ihan paraskin =)
  7. A

Antoniinan lastentarvikkeiden kierrätys

Missä tälläinen on mahdollista? En ole kuullutkaan..
  8. A

Kuinka paljon ostatte tytölle vaatteita?

Ihan liikaa tulee hankittua!!
  9. A

hyvä muffinssiohje

http://juhlatar.vuodatus.net/blog/1122444 Itse teen tällä ohjeella. helppoja ja onnistuu aina takuu varmasti =) Suklaan tilalle voi kayttää marjoja tai ihan mitä itse haluaa ;)
  10. A

Yhteishaku / kutsut pääsykokeisiin

Onko vieläkään tullut kelleen kutsua pääsykokeisiin??
  11. A

Yhteishaku / kutsut pääsykokeisiin

Sitä tässä itsekin odottelen...
  12. A

Mikä on sopiva summa rahaa rippilahjaksi ????

30E on minusta jo ihan riittävä summa.
  13. A

Ruotsin huutis ja ummikko

Itse olen tehnyt kauppaa Traderassa melko paljon. Sieltä saa kyllä ihanaa ja erilaista vaatetta edullisesti! Postikuluista en osaa sanoa, kun olen tilannut tuttavani osoitteeseen ruotsin puolelle, kun tässä rajalla asun =) Kaikki myyjät eivät toimita muualle kuin ruotsiin joten kannattaa olla...
  14. A

Kertokaapa teidän ihana suklainen jälkiruokaohjeenne. Olis tarkoitus ilahduttaa miestä illalla...

http://juhlatar.vuodatus.net/blog/1772273 Ei niin nätti, mutta huippu hyvää ja helppoa tehdä!!
  15. A

ehdotuksia ulkomaanmatkakohteeksi?

Me ollaan perheen kanssa (lapset 04 ja 07) lähdössä ensi syksynä Kreikkaan Haniaan. Otettiin sellainen perhehotelli.
  16. A

me&i:sta?

Meidän lapsilla on paljon meandin vaatteita ja useita materiaaleja. Olen ollut niihin kyllä tosi tyytyväinen. Melko arvokkaita toki ovat, mutta huuto.netistä olen tehny löytöjä =) Toista mieltä olen laadusta.. minusta ovat tosi laadukkaita, eivätkä vaatteet meillä ole kyllä haalistuneet...
  17. A

LUNA SYLVIA? mielipiteitä? :)

Luna on ihana nimi ja Sylvia myös! Voisin antaa omalle tytölle myös =)
  18. A

Onko liian hieno puku laittaa häävieraana??kommentteja!

Minun siskolla oli juuri tuollainen mekko meidän häissä. Ei ollut mielestäni yhtään liian hieno!

Yhteistyössä