Hakutulokset

1. Vulvaperuukki

Mies lihonut 10 kiloa ja näyttää hyvältä!

Mun mies vaan laihtuu. :( On mukautunut mun syömätapoihin vissiin. Pituutta on reilu 190 cm ja painoa alle 80 kg. Enkä mä edes huomannut, kunnes laittoi vanhan pukunsa päälle ja housut tipahtivat. Pitää vissiin ehdottaa kalja ja Kabanossi -dieettiä.
  2. Vulvaperuukki

Onko oma vauva kenenkään mielestä ruma? Meidän vauva on.

Mä muistan, kun sain vauvani synnytyksen jälkeen rinnalleni ja ajattelin, että se näyttää ihan anoppini ja Klonkun yhdistelmältä. Söpöhän se oli, vähän niin kuin joku aksolotli eli söötti rumuudessaan. :( :D Huonona äitinä en siis rakastunut lapseeni ensisilmäyksellä, mutta kyllä se siitä sitten...
  3. Vulvaperuukki

Miesten seksilelut

Ei mua haittaisi, kunhan vain pitää sen puhtaana ettei se ala löyhkäämään pinttyneelle spermalle. :D
  4. Vulvaperuukki

Kuinka paljon on LIIKAA LEMMIKKEJÄ?

Meilläkin on kolme kissaa kerrostalossa, eikä kukaan ole kommentoinut mitään negatiivista. Päinvastoin, kissamäärästämme kuulleet ovat vain olleet ilahtuneita siitä, että kissoista on toisilleen seuraa. Ehkä sun kaveri on muutenkin nihkeä elukoiden suhteen? Mun mielestä liikaa eläimiä on...
  5. Vulvaperuukki

Aion patistaa miehen peniksen suurennosleikkaukseen

Hö hö hö. Mun tietääkseni peniksen pituutta erektiossa ei voi edes lisätä leikkauksella. Nää kaikki pidennysleikkauksethan on joko häpyluun alueen rasvaimua ja/tai joidenkin varren jänteiden tms. katkaisua, jolloin muna näyttää lepotilassa pidemmältä. Jostain luin, että kyseiset leikkaukset...
  6. Vulvaperuukki

Raskausajan painonnousu ahdistaa!

Mulla ei imetys tiputtanut painoa sitten yhtään. :D Vasta, kun kiinteiden aloituksen myötä siirryin osittaisimetykseen viimeiset kilot karisivat.
  7. Vulvaperuukki

Photoshopattu vai ei? Kts kuva

Jotkut ovat luonnostaan hoikkia ja monesti ruumiinrakenne (kapea rintakehä, kapeahko lantio ja raajojen mittasuhteet) vielä korostaa siroa vaikutelmaa.
  8. Vulvaperuukki

RV7+6 ja kova mahakipu

Mulla ainakin juuri noilla viikoilla tuli yöllä ihan mieletön vatsakipu, olin ihan varma keskenmenosta. Neuvolassa sanottiin, että kohdun kasvaminen voi aiheuttaa kovaakin kipua alkuvaiheessa.
  9. Vulvaperuukki

Onko synnytys muokannut alapäätänne erilaiseiseksi?

Kannattaa ostaa tarpeeksi pienet ja painavahkot kuulat, joiden kanssa joutuu oikeasti työskentelemään, että ne saa pidettyä sisällä. Ei sellaisista tennispalloista ole mitään hyötyä. ;)
  10. Vulvaperuukki

Mikä on rujoin näky esim. uimahallissa jota oot nähny?

Pökälekasa suihkussa.

Yhteistyössä