Aion patistaa miehen peniksen suurennosleikkaukseen

• Viestiketjun aloittaja Kookkaaammax
  • Ensimmäinen viesti
Kookkaaammax
Olen päättänyt että patistan mieheni peniksen pidennysleikkaukseen ja jos ei suostu, niin sitten erotaan.

Tunnetko ketään jolle on tehty kyseinen operaatio, meinaan vaan että toimiko peli sen jälkeen ja paljonko tuli kokoa lisää. Meitin miehellä on sellainen 12-13 cm grillimakkara ja mietin vaan että paljonkohan tuohon saisi kokoa lisää. Eihän se lääketiedekään ihmeisiin pysty mutta mittaa varmaan tulee ainakin 5 senttiä pituutta lisää ja paksuutta myös - uskoisin.

"vieras"
No sehän on nyt jo aivan vanhanaikaista, jos ei ole kikkelissä jatkopalaa ja lisätoppausta. Eikä se nyt ole niin tarkkaa toimiiko vai ei, pääasia, että näyttää komealta.

Hö hö hö.

Mun tietääkseni peniksen pituutta erektiossa ei voi edes lisätä leikkauksella. Nää kaikki pidennysleikkauksethan on joko häpyluun alueen rasvaimua ja/tai joidenkin varren jänteiden tms. katkaisua, jolloin muna näyttää lepotilassa pidemmältä. Jostain luin, että kyseiset leikkaukset ovat suosittuja erityisesti Kreikassa.

tehty on
Mun miehelle tai oikeestaan ex-miehelleni tehtiin sellaineen suurennos ja paksunnos leikkaus ja siitä tuli niin iso että nyt mies kehtaa mennä uimahallinsaunaan ja firman saunailtoihin on meinaan niin iso mela että muut katsovat sitä kateellisina - muna tosin ei enää seiso mutta se ei miestä haittaa pääasia että on firman isoin.

"JJJ"
Mun miehelle tai oikeestaan ex-miehelleni tehtiin sellaineen suurennos ja paksunnos leikkaus ja siitä tuli niin iso että nyt mies kehtaa mennä uimahallinsaunaan ja firman saunailtoihin on meinaan niin iso mela että muut katsovat sitä kateellisina - muna tosin ei enää seiso mutta se ei miestä haittaa pääasia että on firman isoin.
Mitä ihmeen iloa siitä kuolleesta lihalössykästä on kenellekään? ...ja jotenkin noin äkkiseltään voisi luulla miesten ymmärtävän ettei se koko levossa korreloi koon kanssa erektiossa... oh well... :)

"vieras"
[QUOTE="JJJ";27596053]Mitä ihmeen iloa siitä kuolleesta lihalössykästä on kenellekään? ...ja jotenkin noin äkkiseltään voisi luulla miesten ymmärtävän ettei se koko levossa korreloi koon kanssa erektiossa... oh well... :)[/QUOTE]

:headwall:

Aune Ämpäri
Minun mieheni on firman suurin mulkku, siis oikea kokovartalokyrpä.
Kotonakin melko tyranni, panee minua pelkästään perseeseen kun
on kuulemma niin väljä pillu.

vierailija
Tuo on henkistä väkivaltaa AP, se osoittaa vain että esineellistät miestäsi etkä välitä pätkän vertaa hänen omasta mielipiteestään, erolla uhkaaminen tarkoittaa jo sitä että luottamus suhteesta on hävinnyt. Olet hirveä vaimo.
Miktä sinusta tuntuisi jos miehesi pakottaisi sinut rintojen suurennusleikkaukseen?

vierailija
Ajattelin mennä peniksen pidennysleikkaukseen. Otettiin rouvan kanssa eroottisia kuvia kun hän otti suihin niin kalu näytti hirveen lyhyeltä. 6cm halkaisija ja pituutta 18cm, niin mittasuhde ruma. Jos sais vaikka 5-6cm lisää pituutta, niin olis aika makeen näköinen meisseli. Muijat kyllä nauttii tuosta nytkin, sanovat että tulee kurkusta ulos kun painaa menemään, ja turskat tarjoaa XL-kortsuja, sekä laittaa superannoksen liukkaria. Mutta silti haluaisin että kalu olisi pidempi.

vierailija
Ajattelin mennä peniksen pidennysleikkaukseen. Otettiin rouvan kanssa eroottisia kuvia kun hän otti suihin niin kalu näytti hirveen lyhyeltä. 6cm halkaisija ja pituutta 18cm, niin mittasuhde ruma. Jos sais vaikka 5-6cm lisää pituutta, niin olis aika makeen näköinen meisseli. Muijat kyllä nauttii tuosta nytkin, sanovat että tulee kurkusta ulos kun painaa menemään, ja turskat tarjoaa XL-kortsuja, sekä laittaa superannoksen liukkaria. Mutta silti haluaisin että kalu olisi pidempi.
Hyvä Pete 👍

Yhteistyössä