Onko synnytys muokannut alapäätänne erilaiseiseksi?

• Viestiketjun aloittaja kysymys kuuluu
  • Ensimmäinen viesti
kysymys kuuluu
Täältä olen joskus lukenut, että aivan samalta alapää on näyttänyt synnytyksen jälkeenkin. Minulla on reilu puoli vuotta synnytyksestä eikä kyllä todellakaan näytä samalta. Tuntuu että ylinmääräitä ihoa on tullut sinne, ja aivankuin sisemmät häpyhuuletkin olisivat venähtäneet. Myös emättimen suu on jää jotenkin avonaisen näköiseksi. Ei sillä että tämä nyt kauhea kriisin paikka olisi, ja yhtä hyvin on käytössä toiminut, ja mieskin on sanunut että ei haittaa ollenkaan. :)

Sitä olen vain miettinyt, että muokkaantukohan joka synnytyksessä yhtä paljon?
Onko teillä jäänyt alapäähän jälkiä synnytyksestä, vai pysyikö samanlaisena?

.......
No minulla ei ainakaan muuttunut millään tavalla. Odotin kyllä että jotain hirveyksiä seuraisi mutta ei. Herkempi on ja orgasmit parempia mutta muutoin tuntuu ja näyttää samalta. Ekat 3 kk tuntui löysemmältä ja sitten palautui.

"mami"
Ei näytä samalta, eikä tunnukaan samalta: huomaan kuukautisvuodon suuntautuvan enemmän eteenpäin, joten täytyy muistaa asetella side eri tavalla eli jokin aika pysyvä, isokin muutos on näköjään tapahtunut. Synnytyksistä 4+ vuotta ja 2+ vuotta - muutos jälkimmäisen synnytyksen jälkeen, ehkä saanut alkunsa jo aikaisemmin.

kkkhhh
ei ole ulkonäössä muutoksia paitsi jos tarkkaan katsoo näkee eppariarven. olihan se synnytyksen jälkeen ihan kamalan näköinen pari-kolme viikkoa ja pari kk löysempi. nyt yhtä tiukka kuin ennenkin. ekan vuoden tuntui yhdynnässä ikävältä joissain asennoissa jos osui ihan pohjaan asti mutta ei enää. voihan niitä korjausleikkauksia tehdä jos on ihan säpäleinä? geisha kuulat kehiin niin tiukentuu(no ei se reikä tietenkäön mut muuten)

Ap-
Tilasin geishakuulat netistä, ja ajattelin, että kannattaa tilata tuommoiset aloittelijalle tarkoitetut, kun on synnytyksestä niin vähän aikaakin. No sieltähän tuli ihan hirveät moliskot, joita en saanut edes sisään saanut laitettua, vaikka kuinka yritin. Minä kun luulin että niiden pitäisi tiukentaa, mutta venyttämistä varten nuo selvesti olivat. :D

"viima"
Ei mulla ulkoisesti muuttunut, tai no emättimen aukko on isompi, ja itseasiassa koko sisävärkki on siompi. Mikä on kyllä ihan hyvä asia. Ennen seksi sattui todella helposti koska olin liiankin tiukka.

Tilasin geishakuulat netistä, ja ajattelin, että kannattaa tilata tuommoiset aloittelijalle tarkoitetut, kun on synnytyksestä niin vähän aikaakin. No sieltähän tuli ihan hirveät moliskot, joita en saanut edes sisään saanut laitettua, vaikka kuinka yritin. Minä kun luulin että niiden pitäisi tiukentaa, mutta venyttämistä varten nuo selvesti olivat. :D
Kannattaa ostaa tarpeeksi pienet ja painavahkot kuulat, joiden kanssa joutuu oikeasti työskentelemään, että ne saa pidettyä sisällä. Ei sellaisista tennispalloista ole mitään hyötyä. ;)

"vieras"
Onhan se eri näköinen ja varmaan eri tuntuinenkin kuin ennen 3 synnytystä. Myös on jäänyt pientä kremppaa. Eikä ole parantunut fysioterapiosta , harjoittelusta eikä edes leikkauksesta. Harmi! Mutta elämä jatkuu!

joo-o
Onhan tuo erilainen. Ulkonäöstä en jaksa niinkään murehtia, mutta läheskään yhtä herkkä ei tuntumaltaan ole kun aiemmin. Johtunee varmaan niistä miljoonista tikeistä joita sinne tuli ja arpikudoksen määrästä. Synnytksestä vuosi. Saa nähdä palautuuko tuntuma ajan myötä, epäilen.

Yhteistyössä