Hakutulokset

1. T

Rv 29+5 ja munasarjassa kysta

Aijaa , mä luulin että vasta viikoilla 32+ saisi tulla. Mulla ei ole ikinä kyllä ollut harjoitussupistuksia ja tämä on jo neljäs lapsi :)
  2. T

Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

En ole tänne kirjoitellut varmaan kuukausiin. Mutta silti, olo on mainio ja vatsa on suuri. Yhtään ei ole supistellut, eikä kyllä mitään muutakaan valittamista olossa. ( esikoinen syntyi 41+2, kaksoset 32+). Yöllä pitää herätä kerran vessaan jos sitäkään :) ELi unenlahjatkin on melkoiset...
  3. T

Tulehdus ja rv 18

Voi aihetuttaa suppareita, joten epäilen sitä syylliseksi. HAe sairaslomaa vaikka yksityiseltä.
  4. T

Kuinka nopeasti hb on lähtenyt nousuun rautatablettejen aloittamisesta?

Sitäkins aa luontaiskaupasta ja se on suomalaista, sen nimi oli Ferro-joku :) Itselläni on veri noussut 127 ( oli 117) Kräutersblutsaftilla. Musta se on hyvänmakuistakin, eikä varppina aiheuta esim päänsärkyä ja ummetusta.
  5. T

Rv 29+5 ja munasarjassa kysta

Jos mä olisin sä, niin mä soittaisin äitipolille. Ei kuulemma pitäisi supistusten noilla viikolla edes tulla, saati sattua.
  6. T

Itkelyä loppuraskaudessa

Ongelma on tämä : alkuraskaudessa olin yliyherkkä, paranoidi itkupilli viikoille 15 asti. Iho kukki jne ja olin hysteerikko. Nyt on rv 36 ja sama ilmiö on päällä. Onko jokin hormoni näillä viikoilla lisääntymässä vai enteileekö tämä sitä ihteään? Eli lisääntyykö jokin hormonu näillä viikoilla?

Yhteistyössä