Hakutulokset

1. S

Yli 3-vuotias lapsi kotihoidossa

ei saa enää mitään tukea kun lapsi täyttää kolme v.
  2. S

lapsen uni tai näky

mun vanhin poika kysyi aikoinaan et mks toi pappa nukkuu tos ja näytti mun vaarin tyhjää sängyn puoliskoo eikä varmasti muistanut/käynyt alle vuoden vanhana mun mummolas yläkerras ku vaari viel eli ja poitsu oli sillo n.3,5-4v
  3. S

Miten monen suomalaisen miehen puoliso on ylipainoinen??

mä en o ylipainonen ennemminki alipainonen mut ukko on kyl ylipainonen :D
  4. S

taidetaan saada kisuvauoja

mul on tytöt ilmottanu et kisut jää sit meille josta mä oon kyl toista mieltä ,mulle riittää nää kaks omaa ja pojan kaks jotka meillä on tarpeen mukaan hoidos eli neljä juoksemas aika-ajoin :kieh:
  5. S

mä kyl tykkään mut kun se isukki on ihan tavallinen maatiaiskolli :laugh:
  6. S

on tainnu pojan kissa saada mun siamilaiselta to..aa kun on alkanu pyöristyy ja nisät kasvaan eli vauvoja tiedossa jossain vaiheessa :D
  7. S

Tähtitieteellinen sähkölasku!?

mä harkitsisin jo lämpöpumpun ostoa vois alentaa laskua
  8. S

Mieheni työmatkalla ja oli eilen ollut tissibaarissa

tossahan toi vieres röhnöttää ja nauraa et sil tanssijal oli karvat muotoiltu salamaks :laugh:
  9. S

Mieheni työmatkalla ja oli eilen ollut tissibaarissa

munkin mies on käyny työmatkalla tomossessa tisubaaris ja kerto asian ihan itse :wave:
  10. S

ILMAISTA TREFFAILUA!!!!

mulla jumii kans toi treffailu ja ukkooni oon ihan tyytyväinen :kieh:
  11. S

Iinalle toinen nimi?

Iina Maria
  12. S

huomenta

nyt on pullataikina kohoomassa ,saavat muksut tänään tuoreita laskiaispullia
  13. S

Lastenkirppis Joensuussa tänään ja huomenna

siel on ihan hirvee ryysis ku mammat tappellee vaatteista (ja jono on ennen yheksää ihan älytön) eli tässä harkitsen lähtöä "stokkan hulluille päiville" minäkin
  14. S

Kissa parka

meilläki etitty tytölle p..oseuraa ,mut tuntuu et leikkaamattomia kolleja vaan ei ole ja me haluttais yhet pennut
  15. S

retropotkareita hinnotteluapuja

annoin semmosen yhen poikani kummitädille lahjaksi =) (sydänpotkis)
  16. S

niit on erilaisii mut oisko 2-3e liikaa alotukseks jos huutikseen laittais ?
  17. S

ajattelin laittaa niitä myyntiin mut en oikein tiedä mitä uskaltaisi pyytää eli apuja kaivataan
  18. S

Vain vastuuton vanhempi jättää vakuutuksen ottamatta?

meillä tytön vakuutus on Pohjolassa (ynnä muidenkin muksujen) ja nyt oltais tarvittu sitä ensimmäistä kertaa 4vuoteen kun tyttö saa silmälasit niin eihän se mitään korvaakkaan ja kaikenhuipuks ovat jossain vaiheessa nostaneet omavastuunki 80e eli just ukon kans mietittiin että meijän kersoilta...
  19. S

osaako joku kertoo silmien punaheijasteesta ?

hymiö tuli vahingossa =(
  20. S

osaako joku kertoo silmien punaheijasteesta ?

ei kertonut mitään muuta kun kysyin siitä kasvaimesta niin sanoi ettei ole tavannut urallansa (kävin laittamassa muksut nukkuun ja itkee tihruttelen nyt täällä)

Yhteistyössä