mä kyl tykkään mut kun se isukki on ihan tavallinen maatiaiskolliAlkuperäinen kirjoittaja Suzytte:Meillekin on tulossa kisuvauvoja, kun nuorimmainen kisu karkasi "miehiin" ennen kuin hoksasin koko kiimaa ja leikkausikäinenkään ei vielä ollut. :headwall:
Minä olin sillä suunnitelmalla, että seuraavankin kerran, kun päätetään ottaa kissa, otetaan se pentu jostain muualta eikä aleta etsiskellä hyviä koteja omien kissojen pennuille. Lapset on aivan innoissaan siitäkin edestä, että äitiä hermostuttaa käytännönpuoli. :/Alkuperäinen kirjoittaja saga7:mä kyl tykkään mut kun se isukki on ihan tavallinen maatiaiskolliAlkuperäinen kirjoittaja Suzytte:Meillekin on tulossa kisuvauvoja, kun nuorimmainen kisu karkasi "miehiin" ennen kuin hoksasin koko kiimaa ja leikkausikäinenkään ei vielä ollut. :headwall:
mul on tytöt ilmottanu et kisut jää sit meille josta mä oon kyl toista mieltä ,mulle riittää nää kaks omaa ja pojan kaks jotka meillä on tarpeen mukaan hoidos eli neljä juoksemas aika-ajoin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Suzytte:Minä olin sillä suunnitelmalla, että seuraavankin kerran, kun päätetään ottaa kissa, otetaan se pentu jostain muualta eikä aleta etsiskellä hyviä koteja omien kissojen pennuille. Lapset on aivan innoissaan siitäkin edestä, että äitiä hermostuttaa käytännönpuoli. :/Alkuperäinen kirjoittaja saga7:mä kyl tykkään mut kun se isukki on ihan tavallinen maatiaiskolliAlkuperäinen kirjoittaja Suzytte:Meillekin on tulossa kisuvauvoja, kun nuorimmainen kisu karkasi "miehiin" ennen kuin hoksasin koko kiimaa ja leikkausikäinenkään ei vielä ollut. :headwall: