Hakutulokset

1. Jara

onko kahvia kupissa ?

Ei näköjään enää, meni pari kupillista niinkuin vettä janoon. :whistle: :D
  2. Jara

Huomenta kaikille!

Kyllä, kyllä. :) Loppuu tuo rasvojen kanssa pelailu. :D
  3. Jara

mies löi ja potkasi mua =(

Lyö kerran, lyö toisenkin. Ota kissa pöydälle ja kysy miksi? Väsymys ja hermoilu ei ole syy lyödä toista.
  4. Jara

Huomenta kaikille!

Huomenta. Kaunis aamu, antaa hyvät lähtökohdat päivälle. :heart: Lapset nukkuu vielä. Pikku siivousta jo tehnyt, pyykkikone hurraa ja kahvi tippuu. Aamupäivällä hiukan menoja kaupungilla, mutta sitten kiireen vilkkaa takas kotiin ottamaan aurinko iholle. B)
  5. Jara

en ole taikauskoinen, mutta kuitenkin..

Hui. Kauhulla odotan oman ADHD- poikani tempauksia. Varmuusketjut ja muu lukitus on kyllä jo hoidettu ajantasalle, toivottavasti pysyis edes sisätiloissa. :whistle: :D
  6. Jara

Paikkakunta - PINO! :)

Tämäkin. :wave:
  7. Jara

Kuinka moni vähentänyt palstailua kun tämä systeemi muuttu?

Vähän, mutta johtunee laiskuudestani aloittaa/tutustua mihinkään uuteen.
  8. Jara

voinen kertoa, että olette kauniita *kuvia*

*merkkaa*
  9. Jara

Do dii, siivousihmeet.

\ Kiitostack. :wave: Taikasieni vaan ei toiminut täällä, ovet ei kiillä.
  10. Jara

Do dii, siivousihmeet.

Taikasienellä hinkkasin ovet, ei kiiltoa, ei. :( Tuota lattia asiaa pitänee kokeilla, kun kaupaan jahkaudun. Hetkellinen käsittää minuutin vai jopa muutaman päivän..? :whistle: :D Olisi edes ristiäispäivän ajan kiiltonen lattia, ei muuten niin vari.
  11. Jara

Do dii, siivousihmeet.

Millä saa homeen pois silikonisaumoista? Millä saa muovilattiat pysyvästi kiiltäviksi? Onko olemassa keinoa saada tavallinen valkoinen ovi kiiltämään? Miten ylipäätään saa siistiä? :D Vitsi, mutta nuihin onko apuja? :whistle:
  12. Jara

miten usein otatte iltaisin olutta/siideriä/lonkkua/paukun?

Sillon tällön keskiketterän.
  13. Jara

hyviä aiheita lastenhuoneen tauluiksi?

Meillä poju on piirrellyt ja maalaillut nättejä kuvia ja niitä olen kehystänyt.
  14. Jara

Miten olet pukeutunut juuri nyt?

Mustapinkki Snoopy yökkäri. Sponsored by Valintatalo. :D
  15. Jara

asuuko teillä kyttääjiä?

Yep, minä. :whistle: Kunnes muutimme pois kerrostalosta ja rikoin kaukoputkeni. :/ :D
  16. Jara

Kertokaa yksi olennainen asia itsestänne

Jaksan kuin jaksankin kantaa maailmaa harteillani.
  17. Jara

Miksi kutsutte miestänne

Mies, ukko, isäntä.
  18. Jara

voisitko imettää

Itse en kyllä imettäs, mutta maitoa voisin kyllä tarjoutua antamaan pumpattuna. Ihan vain, jos se äidille sopii ja tuntuu luonnikkaalta.
  19. Jara

Lävärin innoittaman, TATSKA sekä LÄVISTYS kuva pino

Kulmassa enää vaan. Tokkopa kuvastakaan mitään näkyy. :whistle: :D Poistatin kielestä korun jonkin turpoamisallergiakohtausiikhui- tapahtuman johdosta ja huulesta otin pois odottaessani esikoista. Edelleen siinä on reikä, jos vaikka laittas takas. B) Tatuointiliikkeeseen pitäis ehtiä...

Yhteistyössä