Hakutulokset

1. S

hippunen sai kasteessa nimen...

Aino Seela Susanna :heart:
  2. S

Kattooko kukaa satuhäitä?

yle areenalta ja sieltä viihde kohdasta satuhäät...näkeepi koko ohjelman ja ihkun morsmaikun iloisuuden :laugh:
  3. S

vyöhyketerapia tepsii...

ihunaa..mein vajaa 4 viikkoa neidin vyöyketerapia tehoo...on nyt kahdesti käyty ja masu kipuilua on PALJON vähemmän ja huutokin vähentynyt puoleen... =)
  4. S

ihmeellinen tunne reaktio...

nimen omaan hormoonit..eikö näistä vois saada joskus lomaa :D
  5. S

ihan hermostunut olo kun ei homma ole omassa hanskassa :/ nyt kun sais ajatukset muualle... :|
  6. S

kyllä varmasti..mieskin laitto viestiä että tulevat parin tunnin sis...oon vaan aina ollut huono jättämään lapsia...sillonkin kun 2vuotiaani jäi ensimmäisen kerran hoitoon niin minä itkin varmaan enemmän kun lapsi... :headwall:
  7. S

...kun on hitusen väsy kun tuo mein 2viikkonen neiti herätellyt nyt viime yönä vähän tiheemmin. oli tarkotus että lähdetään vaunutellen miehen papalla käymään ja että miehen sisko tulee myös. heräsin päikkäreiltä usean herättelyn jälkeen ja imetin vauvan,,miehen sisko tuli ja sitten totesin että...
  8. S

vauvan masuvaivat...

kiitos kovasti ketjuun kirjottaneille...toivotaan nyt että tästä ei koliikkia muodostu...hyvin vahvasti toki jo vaikuttaa siltä...mutta päivät näyttää...nyt tässä kahden viikon korvillahan se alkaa jos on tullakseen,, vai miten muiden vauvojen koliikit on alkaneet,,missä iässä?
  9. S

vauvan masuvaivat...

juu niin todella kuullostaa...toi huuto kun ei ole tavanomasta itkua vaan tosiaan kipua...
  10. S

vauvan masuvaivat...

aivan...meillä nla täti mainitsi ne kanssa...täytyy nyt katsoa että mitä kokeillaan...kai sitä kaiken tekee että hippusen olo helpottus...on hierottu massua ja jalkoja ja pumpattu pierua ulos ja röytäytetty..mut kun se masu huuto alkaa niin kyllä se kestääkin sitten jokusen tunnin...
  11. S

vauvan masuvaivat...

jotain mausteita joo mut niitäkin vähentänyt nyt kun vauva synty...
  12. S

vauvan masuvaivat...

noista rela tipoistako ei kellään oo kokemusta?
  13. S

vauvan masuvaivat...

en juo kahvia enkä hapollisisa juomia...oon ollut alusta asti kun vauva synty kahviton ja muutenkin tarkempi ruokavalion suhteen juuri ennakoivasti vauvan masu vaivoja..ja silti ne vain tuli...eli aina ei ole ruokavaliostakaan kyse!!
  14. S

vauvan masuvaivat...

vielä oli jokin kolmaskin vaihtoehto...mut en muista sen nimeä...juu,aina ai auta mikään mut on se kurjaa katsoa kun toinen huutaa masuaan...oikein kuulee kun mahassa kuplii :ashamed: saas katsoa muodostuuko tästä koliikki...miehellä on vauvana ollut...
  15. S

vauvan masuvaivat...

meillä on cuplatonia nyt käytössä mut onko ne rela tipat tehokkaampia?? vauva on nyt vajaa kaksi viikkoa ja massu on nyt kolmattapäivää niin kipeä pienellä että oikein pahaa tekee itsellä välillä...ekalla lapsella oli cuplatonit ja ne tehos hyvin..nyt tuntuu et ne ei oikein pelitä. :/
  16. S

Montako luottokorttia taloudessanne on?

kaksi..miehen ja mun ja kun järellä käyttää niin miksi ei selviäisi...ja ylipäänsä..miksi ottaa luottokortti jos tuntuu et niinstä maksusita ei selviäis!?? :o
  17. S

Kuka on palstan kaunein?

aaaa..no nyt mä tajusin..vähän hidas katos näin ma aamuna ja vasta synnyttäneenä |O :D
  18. S

Kuka on palstan kaunein?

juu mä en ihan just tajuu :whistle:
  19. S

Kuka on palstan kaunein?

ai tääl on taas palstan "missikisat" menossa :D ;)
  20. S

Sunnasanna sai tytön eilen illalla

heipä hei kaikille..nyt ollaan hippusen kanssa jo kotona ja kaikki meni hyvin vaikka kiirus tuli sitten lopulta, syntyi 20.15...vedet meni yllättäin ja tunnin matka oli edessä...sairaalassa n.tunti ja hippunen näki illan sarastuksen :heart: :heart: oltas jo eilen tultu kotiin mut neidon...

Yhteistyössä