ihmeellinen tunne reaktio...

...kun on hitusen väsy kun tuo mein 2viikkonen neiti herätellyt nyt viime yönä vähän tiheemmin. oli tarkotus että lähdetään vaunutellen miehen papalla käymään ja että miehen sisko tulee myös. heräsin päikkäreiltä usean herättelyn jälkeen ja imetin vauvan,,miehen sisko tuli ja sitten totesin että olen niin väsy että minusta ei ole nyt lähtiäksi. Mies ja hänen sisko päätti lähteä sitten vauvan kanssa kärrytellen pappaa morjestaa. kun ovi kävi niin lähes tulkoon heti itku tuli kun ajatus siitä että vauva on pari tuntia poissa ilman minua ja että hän ei pärjää ja ulkona on niin kuuma ja miehen siskokaan eijuuri osaa vauvoja hoitaa ja isikin on ensikertalainen( toisin mahtava ja osaava isi). Vauvakin on toisinaan aika levoton...eihän se voi pärjätä ilman minua...siis tottakai pärjää mutta kama tunne kun tuntuu et tukehtuu kun vauva onkin jonkun muun hoitavis käsissä kun omissa :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Hyvin se menee! Koita nyt levätä, kyllä se pikkunen sieltä tulee takasin! =)
kyllä varmasti..mieskin laitto viestiä että tulevat parin tunnin sis...oon vaan aina ollut huono jättämään lapsia...sillonkin kun 2vuotiaani jäi ensimmäisen kerran hoitoon niin minä itkin varmaan enemmän kun lapsi... :headwall:
 
Niin tuttua..

Mulla ei oo tainnu esikoisen jälkeen hormonit lähteä lainkaan kun en osaa edelleenkään olla yhtään jos lapset ei oo kotona. Kyttään ikkunassa sillonkin välillä kun poika on isänsä kanssa pihalla.. :ashamed:
 

Yhteistyössä