Hakutulokset

1. äijä-69

Tupakoinnin lopettaneet/lakkoon ryhtyneet.

Kyllähän se tuohon kuuluu, kuten sekin, että päivässä keksii todella monta syytä polttaa yksi tupakka... Oudot ovat ihmisaivot... :D
  2. äijä-69

Taitaa tulla hurja muutos elämään...

Ainoa hyvän kuuloinen asia tuossa oli tuo korvessa... Tuo symbioosi kuulostaa aivan kamalalta, mutta joku toinen voi tietysti tykätä... Jos vähänkään epäilyttää niin suosittelen miettimään vieläsadannenkin kerran...
  3. äijä-69

Koska on "vakkari" tällä palstalla? Kuka siis on?

Kyllä kai minä olen "vakkari", kun olen täällä niin monta vuotta aina silloin tällöin pyörinyt... En montaa täällä enää tunnista, kun porukat vaihtelevat nimimerkkejä niin paljon...
  4. äijä-69

mitkä ovat teidän tämän hetken tärkeimmät arvot

No asioita voi pilkkoa kuinka pieniin osiin tahansa... Terveydenkin vielä pieniin ja suuriin sairauksiin... Jos ykkösenä on perhe niin se pitää luonnollisesti sisällään perheen hyvinvoinnin, eli myös terveyden...
  5. äijä-69

mitkä ovat teidän tämän hetken tärkeimmät arvot

Perhe työ harrastukset
  6. äijä-69

Miten ja millä voisi kotiäiti (hoitovapaalla) saada hiukkasen enempi rahaa?

Kyllä tuo työnteko tulee minullakin ensimmäisenä mieleen... Työn laatu kaiketi riippuu tekijästä...
  7. äijä-69

Yllättävän moni tekee lapsen "hätäratkaisuna"!

Lapsia tehdään, koska tavalla tai toisella lisääntymisvietti ajaa siihen... Muuten ihmisiä ei olisi...
  8. äijä-69

MIEHET! AAARRRGGHHH! (sori turhis)

No minkäs me sille sitten mahdamme... Olisit ottanut naisen...
  9. äijä-69

Muumit, vääränlaista kasvatusta?

Siitä juurikin on seurauksena älyttömyyksiä...
  10. äijä-69

Vaikka kuinka mätii niin...

Jaa jaa... Mutta jos ei kärsi kaivaa sitä pois ja sormi tulehtuu ja työnteosta ei tule mitään tai on yhtä ...vettiä... Suljettu osasto kuulostaa tuohon nähden paratiisilta...
  11. äijä-69

No se selittää kaiken... Kannattaisi varmaan laittaa se profiiliin... Asuinpaikkana toimii nykyisin Naantali, jonka paikallisia alkuasukkaita ovat Muumit...
  12. äijä-69

Piikikkäitä luontokappaleita käsitellessä pitää olla "peltihanskat"... Tuo "minä hoidan tämän itse" kuulostaa joltain keski-ikäiseltä mieheltä... Mutta sidonta ilman sormea? No onhan sitä taidetta ilman käsiäkin...
  13. äijä-69

Aitoja??? Missä sinä asustelet... :o ... :laugh:
  14. äijä-69

No sitten menet arvauskeskukseen ja pyydät lääkäriä puuduttamaan sen ja ottamaan pois... Vai pistätkö lapun luukulle... Ei tuosta ainakaan kärsiä kannata...
  15. äijä-69

Eiköhän tuo ole nyt kuitenkin ylireagointia, mutta kukin tyylillään...
  16. äijä-69

Eiköhän ongelma ole tässä tapauksessa kuitenkin tuo perheen isä eikä Muumit...
  17. äijä-69

No ei kipeällä sormella ole kiva töitä tehdä...
  18. äijä-69

Ei auta kuin poistaa koko sormi... :D
  19. äijä-69

No ainakin on turha namusetiä tähän vetää... Muuten Muumit ovat aikast harmittomia ja mielestäni hyviä kasvattajia...
  20. äijä-69

Mä haluun munaa

Voihan munan pää...

Yhteistyössä