Alkaa oleen niin arka jo ettei tykkää ees puhalluksesta :/Alkuperäinen kirjoittaja päätön:leikkaat vähän auki jollain terävällä ja uus yritys
Eiiiii |OAlkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Ei auta kuin poistaa koko sormi...
No ei kipeällä sormella ole kiva töitä tehdä...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Eiiiii |OAlkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Ei auta kuin poistaa koko sormi...
On mun tärkee työsormi.
Se on mun sidontasormi, enkä pärjää ilman sitä :'(Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:No ei kipeällä sormella ole kiva töitä tehdä...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Eiiiii |OAlkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Ei auta kuin poistaa koko sormi...
On mun tärkee työsormi.
No sitten menet arvauskeskukseen ja pyydät lääkäriä puuduttamaan sen ja ottamaan pois...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Se on mun sidontasormi, enkä pärjää ilman sitä :'(Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:No ei kipeällä sormella ole kiva töitä tehdä...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Eiiiii |OAlkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Ei auta kuin poistaa koko sormi...
On mun tärkee työsormi.
En raaski :ashamed:
Mä hoidan tän ite, en mä oo lekurille lähteny vaikka olisin muutaman kerran tarvinnu tikkejäkin käsiin. Ei sais leikkiä sivuleikkureilla eikä puukoilla eikä piikikkäillä luontokappaleillaAlkuperäinen kirjoittaja äijä-69:No sitten menet arvauskeskukseen ja pyydät lääkäriä puuduttamaan sen ja ottamaan pois...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Se on mun sidontasormi, enkä pärjää ilman sitä :'(Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:No ei kipeällä sormella ole kiva töitä tehdä...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Eiiiii |OAlkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Ei auta kuin poistaa koko sormi...
On mun tärkee työsormi.
Vai pistätkö lapun luukulle...
Ei tuosta ainakaan kärsiä kannata...
Piikikkäitä luontokappaleita käsitellessä pitää olla "peltihanskat"...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Mä hoidan tän ite, en mä oo lekurille lähteny vaikka olisin muutaman kerran tarvinnu tikkejäkin käsiin. Ei sais leikkiä sivuleikkureilla eikä puukoilla eikä piikikkäillä luontokappaleillaAlkuperäinen kirjoittaja äijä-69:No sitten menet arvauskeskukseen ja pyydät lääkäriä puuduttamaan sen ja ottamaan pois...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Se on mun sidontasormi, enkä pärjää ilman sitä :'(Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:No ei kipeällä sormella ole kiva töitä tehdä...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Eiiiii |OAlkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Ei auta kuin poistaa koko sormi...
On mun tärkee työsormi.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Mutta sidonta ilman sormea?
No onhan sitä taidetta ilman käsiäkin...
Saati sitten ilman aivoja
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Piikikkäitä luontokappaleita käsitellessä pitää olla "peltihanskat"...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Mä hoidan tän ite, en mä oo lekurille lähteny vaikka olisin muutaman kerran tarvinnu tikkejäkin käsiin. Ei sais leikkiä sivuleikkureilla eikä puukoilla eikä piikikkäillä luontokappaleillaAlkuperäinen kirjoittaja äijä-69:No sitten menet arvauskeskukseen ja pyydät lääkäriä puuduttamaan sen ja ottamaan pois...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Se on mun sidontasormi, enkä pärjää ilman sitä :'(Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:No ei kipeällä sormella ole kiva töitä tehdä...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Eiiiii |OAlkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Ei auta kuin poistaa koko sormi...
On mun tärkee työsormi.
Tuo "minä hoidan tämän itse" kuulostaa joltain keski-ikäiseltä mieheltä...
Mutta sidonta ilman sormea?
No onhan sitä taidetta ilman käsiäkin...