Hakutulokset

1. tripod

Arhinmäki hakkasi Niinistön nuorisovaalissa

Tulevat maanpetturit voisi samaan tien kuljettaa rajalle.. sosialistit haikailevat kolhooseille, rakentakoot niitä jossain itärajan tuolla puolen.
  2. tripod

Ajattelen, siis olen.

Tuohon verrattuna uskovaisten maailma on hyvin todellinen. Eivät elä oman mielen kuplassa josta ei voi nähdä ulos vaan heille on annettu absoluuttista tietoa todellisuuden olomuodosta.
  3. tripod

Ajattelen, siis olen.

Mukavan vaatimaton määritelmä omalle olemassaololle.. tarkoittaa että hyväksyy sen että todellisuus on oman mielen tuotos ja että matrixi saattaa olla olemassa.
  4. tripod

Talo parissa päivässä

Onko naapurit ilmaissut ärtymystä? Kaikki puurunkoiset talot on ennen pitkään homeessa, rakennustahdista riippumatta.. mutta tuskin se naapuria kutittaa.
  5. tripod

Mulla on ruokatunnilla treffit perheellisen miehen kanssa

Kolmas vaihtoehto voisi olla hyvä itsetunto. Mutta en puolustele, näytti vain hauskalta että miehestä saatiin jopa hakkaajan.
  6. tripod

Ok, eli ymmärtäväisiä vaimoja ei ole olemassa ja kaikki pettäjät hakkaa. Palstatodellisuutta puhtaimmillaan :)
  7. tripod

Niinpä tietenkin. Entäs jos ap:n tapailema mies ei ole pettäjä vaan sillä on vain astetta ymmärtäväisempi vaimo?

Yhteistyössä