Hakutulokset

1. P

kuukautiskipu vs synnytyskipu

En tajua, miten koskaan uskallan synnyttää... Ehkä ei pitäisi lukea näitä juttuja... Mutta jo kuukautiskivut vievät minut tajunnan rajamaille. Ne saavat minut kouristelemaan, ääntelemään, nyyhkimään, oksentamaan. Kipulääkkeillä saa kärjen taltutettua, mutta silti sattuu ja on keskityttävä, että...
  2. P

adhd????

Mulla kaksi vuotias poika,olen alkanut epäilemään jospa hänellä olisi adhd tai muuten vaan sitten joku ylivilkkaus.. Menee jatkuvasti,harvemmin pysähtyy paikalleen. Puhuu paljon,niin että ei saa itse suunvuoroa :) Piirrettyjä kyllä katsoo,ja keskittyy hyvin jos yhdessäkin leikitään. On muuten...
  3. P

:(

Hei, raskaustesti näytti plussaa eilen ja kävin tutkimuksissa mutta ultrassa ei näkynyt viellä mitää lääkärin mukaan raskaus oli niin alussa vasta mutta outoa oli hänen mielestään se että raskaus näkyi testissä. kipuja on aika paljon,sellaisia menkka kipujen tapaisia ja välillä nipistelyä...
  4. P

onko meitä täällä paljonkin?

Lauantain aloin verta vuotaan ja maha oli tosi kipeä.. Maanantaina kävin neuvolassa ja todettiin keskenmenoksi.. Mitään ei kuitenkaan tehty kun arveltiin että tulee pois itestään.. Tänään sitten tuli siteeseen epämääräinen n.4cm mittainan klöntti :'( Mahakipu loppui kuin seinään..
  5. P

Keskenmenoko?

Mulla on nyt rv 8 ja eilen ja tänään on tullu vähän ruskehtavaa vuotoa.. Alamaha on ollut kipeenä ja alaselkää jomottaa välillä myös.. Onko kellään ollut tällasta ja silti on todettu että kaikki on hyvin! Pelottaa kamalasti että tämä menee kesken!! Huomenna soitan heti aamulla neuvolaan.. Veren...
  6. P

rectosele=peräsuolen laskeuma

\ Jos tämä huomataan tarpeeksi ajoissa ja rectosele tarpeeksi pieni, eikä aiheuta oireita voi sen kanssa elää ilman leikkaustakin, mutta lantiopohjan jumppa on tärkeetä! Mutta tässä mun tarina. Olin huomannut jo kakkosen synnytyksen jälkeen sellaisen pollukan tuolla alapäässä, muttei se...
  7. P

ahistaa

Ainakin Helsingissä pääsee puhumaan ahdistuksistaan terveyskeskuksessa sairaanhoitajalle, tällä siis koulutus mielenterveys puolelta ja keskittyy vain tällaisiin asiakkaisiin. Häneltä voi käsittääkseni saada myös lähetteen mielenterveystoimistoon tms jos katsoo tarpeelliseksi.
  8. P

Verikokeet sulkee syövän täysin pois?

Jep, lääkärissä kävin ja pääsen vielä tässä kuussa ultraan...Nyt vain odotusta... Sinä, jonka isällä ei syöpä näkynyt verikokeissa, oliko hänellä muita oireita?Kuumeilua tms?
  9. P

Verikokeet sulkee syövän täysin pois?

Minulla on patteja, imusolmukkeet turvoksissa,ei ole löydetty syytä. Verikokeet otettiin ja kaikki oli niiden osalta täydellisen hyvin. Eli näkyisikö syöpä varmasti verikokeissa?Vai voiko se näkyä niissä vasta myöhemmin?
  10. P

\ Kyllä voisit todellakin keskittyä etsimään tämän tietoa tämän laskeuman syistä \|O Kiitos vain, mutten ole KOSKAAN edes harrastanut moista, enkä ees halua! Kohtalotoverini, kiitos sinulle :flower: Jospa nyt voisin sitten keskittyä tähän raskauteen :)
  11. P

Nyt iski aivan hirveä PANIIKKI!!! Minulla aika paha tuo pullistuma (ei tule ulos tai mitään). Joudun aikasta usein painelemaan sitä pollukkaa tuolla alapäässä, jotta loppukin uloste tulisi ulos Synnytys on alkanut nyt pyöriä mun päässä aivan painajaisena Pelkään aivan sairaasti, että...
  12. P

lapsivesitutkimuksista

Kiitos kylläpä helpotti oloa, olinkin vähän tyhmä kun täältä luulin jotain saavanii :ashamed:
  13. P

lapsivesitutkimuksista

Kiitos vastauksesta! olen jo varannut aja np-ultraan ja kuitenkin neuvolasta käskettiin mennä tutkimuksiin, tiedän että vastuu on minulla ja minähän sen päätän, olen myös tutustunut netin tarjontaan joten ihan tietämätön en ole. Toivoin vain saavani täältä hieman tukea ja tietoa niiltä jotka...
  14. P

lapsivesitutkimuksista

Hei äidit! Pyydän teiltä joille kyseiset tutkimukset on tehty, hieman rohkaisua :ashamed: Mulla on rv 10 ja neuvolassa käskettiin osallistua istukka- ja lapsivesitutkimukseen ikää siis 35 ja kakkosta odotan. Miten on, käsitin että tutkimusta ei tehtäis jos keskenmenoja on ollut useampia? Olen...
  15. P

MISsÄ kuukautiset viipyy

Onko aivan normaalia, että mun kuukautiset eivät ole alkaneet, vaikka en imetä... en ole imettänyt yli kahteen kuukauteen ja lapsi nyt 3kk..... ONKO NORMAALIA.. :'( Kiitos kaikille, jotka vastaavat
  16. P

keskenmenon todennäköisyys

Tietääkö joku onko tutkittua kuinka yleisiä keskenmenot on neljän - viiden raskausviikon jälkeen?
  17. P

keskenmeno rv 18

haluaisin kysyä teiltä miten keskenmeno alkaa rv18 onko supistuksia ja vuotoa?? sain keskenmenon rv 6 ja se alkoi näillä oireilla ja nyt pelkään kokevani sen uudestaan :'( .. sekavaa tekstiä mutta koittakaa saada tästä edes joku selvyys :)
  18. P

ivf/icsi, kertokaa kokemus

Kertokaa miltä tuo hoito tuntui. punktio kuulostaa aika kivuliaalta :'(
  19. P

masennuslääke raskauden aikana

Vieras: miten sulla on mennyt...oletko toistaiseksi ollut ilman lääkitystä? Itse myös raskaana ja lääkitystä mietitty..en tunnista varsinaisia masennuksen oireita, mutta olen todella ahdistunut :'( Meinaa iskeä välillä hysteria päälle, kun on niin ahdistunut olo...
  20. P

Pelkään kokoajan keskenmenoa!!

Mulla on sama ongelma nyt menossa 13+5 ja viikolla 12 oltiin kuunteleen sydän äänet ja ulrassa ja kaikki oli hyvin , jotenkin sen jälkeen vaan tulee välillä sellainen olo että kaikki ei ole hyvin .. varsinkin ku maha on nyt ollut muutaman päivän kipeä ja koko ajan todella täysi olo ja tuntuu et...

Yhteistyössä